PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 93/1994 • 45. Opća načela revizije ističu da VRI trebe djelovati ka unapređenju tehnika radi revizije valjanosti mjere uspjeha.
NN 93/1994 • 46. Proširenje revizijske uloge revizora će zahtijevati od revizora da unapređuju i razvijaju nove tehnike i metodologije kako bi se ocijenilo da li je jedinica kod koje se obavlja revizija koristila razumne i valjane mjere uspjeha. Revizori se trebaju koristiti tehnikama i metodologijama drugih disciplina.
NN 93/1994 • 47. Opća naćela revizije ističu da VRI treba izbjegavati sukob interesa između revizora kod jedinice koja podliježe reviziji
NN 93/1994 • 48. VRI obavlja svoju ulogu provođenjem revizije kod odgovornih jedinica izvješćivanjem o rezultatima. Da bi ispunila ovu ulogu, VRI treba sačuvati neovisnost i objektivnost. Primjena primjerenih općih revizijskih standarda pomaže VRI da udovolji tim zahtjevima.
NN 93/1994 • 49. Djelokrug revizijskog ovlaštenja odredit će djelokrug standarda koje treba primijeniti VRI.
NN 93/1994 • * nepristrana prosudba * interne kontrole * javna odgovornost * pristup podacima * odgovornost * područja revizije
NN 93/1994 • managementa* objavljivanje standarda * unapređenje revizijskih tehnika
NN 93/1994 • 50. Ovo poglavlje obrađuje opće standarde državne revizije. Opći revizijski standardi opisuju uvjete osposobljenosti revizora i/ili revizorske institucije za obavljanje zadataka koji se odnose na standarde područja rada i standarde izvješćivanja na mjerodavan i djelotvoran naćin.
NN 93/1994 • 51. Opći revizijski standardi sadrže standarde koji se primjenjuju kako na revizore tako i na VRI te standarde koji se odnose na VRI.
NN 93/1994 • c) revizor i VRI moraju djelovati s dužnom pažnjom i brinuti se o suglasnosti s revizijskim standardima INTOSAI. Dužna pažnja se provodi pri planiranju, specificiranju, sakupljanju i procjenjivanju dokaza, te u izvješćivanju, nalazima, zaključcima i preporukama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 93/1994 • 52. Opći revizijski standardi jesu da VRI treba usvojiti politike i postupke za
NN 93/1994 • b) razvijanje i uvježbavanje zaposlenih kod VRI kako bi im se omogućilo da obave svoje poslove djelotvorno te da se definira osnova za unapređivanje revizora i drugog osoblja,
NN 93/1994 • c) sastavljanje priručnika i drugih pisanih smjernica i uputa koje se odnose na vođenje revizija,
NN 93/1994 • d) podršku vještinama i iskustvu raspoloživom u okviru VRI i uočavanje vještina koje nedostaju; predvidjeti dobar raspored vještina na revizijske zadatke i dodijeliti dostatan broj osoblja za reviziju; imati pravilno planiranje i nadzor da se postignu ciljevi na zahtijevanoj razini dužne pažnje i brige,
NN 93/1994 • e) pregled učinkovitosti i djelotvornosti internih standarda i postupaka VRI.
NN 93/1994 • 53. Opći standardi za revizora i VRI sadrže da revizor i VRI moreju bići neovisni.
NN 93/1994 • Slijedeće točke objašnjavaju neovisnost kao revizijski standard. Posebno, točke 56-63 objašnjavaju neovisnost od zakonodavstva, točke 64 - 75 od izvršne vlasti i točke 76-80 od jedinice kod koje se obavlja revizija.
NN 93/1994 • 54. Potreba za neovisnošću i objektivnošću u reviziji je bitna bez obzira na oblik vlasti. Odgovarajući stupanj neovisnosti i od zakonodavne i izvršne vlasti je bitan za vođenje revizije i za vjerodostojnost njenih rezultata.
NN 93/1994 • 55. Kriterije za ustanovljenje i održavanje odgovarajuće neovisnosti VRI uglavnom mogu donijeti eksplicitno zemlje u kojima se izabrano zakonodavno tijelo razlikuje od izvršnog organa vlasti (neovisno o tome da li su članovi vlade također članovi zakonodavnog tijela). Budući da rješenja takve vrste postoje u velikom broju zemalja koje su članice INTOSAI, ovi standardi postavljaju kriterije neovisnosti VRI za zemlje s takvim rješenjima, znajući da će u drugim zemljama biti neophodna modifikacija i prilagod ba tih kriterija.
NN 93/1994 • 56. Zakonodavstvo je jedno od glavnih korisnika usluga VRI. To proizlazi iz ustava ili zakona da VRI ima ovlaštenja, a često je obilježje funkcije VRI da izvješćuje zakonodavno tijelo. Od VRI se može očekivati da djeluje blisko sa zakonodavnim tijelom, uključujući opunomoćene odbore da razmatraju izvješća VRI. Takva će povezanost doprinijeti učinkovitom praćenju rada VRI.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 94/06, Broj 23/99,
Broj 137/05, Broj 111/04,
Broj 144/05, Broj 36/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE