PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-07-95-1324 NN 95/1998

• 5.1.2.4. Ako uređaj radnog kočenja i uređaj pomoćnog kočenja imaju isti aktivirajući mehanizam, uređaj parkirnog kočenja mora biti tako konstruiran da se može aktivirati kad je vozilo u gibanju. Taj zahtjev ne mora biti ispunjen ako se radna kočnica vozila može aktivirati, makar i djelomično, s pomoću nekog pomoćnog aktivirajućeg mehanizma.


Propis NN 95/1998

• 5.1.2.5. U slučaju loma bilo koje sastavnice sustava kočenja, osim onih koje pripadaju kočnicama (kako je navedeno u točki 2.6.) ili sastavnica koje su navedene u točki 5.1.2.7. ili u slučaju bilo kojega drugog kvara (neispravnosti) u uređaju radnog kočenja (loš rad, djelomičan ili potpun gubitak rezerve energije), pomoćni kočni uređaj ili onaj dio uređaja radnog kočenja na koji ne utječe kvar, mora biti sposoban zaustaviti vozilo sukladno uvjetima propisanim za pomoćno kočenje.


Propis NN 95/1998

• 5.1.2.6. Posebice, ako uređaj pomoćnog kočenja i uređaj radnog kočenja imaju zajednički aktivirajući mehanizam i zajednički prijenosni mehanizam, moraju biti zadovoljeni sljedeći uvjeti:


Propis NN 95/1998

• 5.1.2.6.1. Ako se radno kočenje postiže energijom mišića vozača uz pomoć jedne ili više rezervi energije, pomoćno kočenje mora, u slučaju izostanka te pomoći, biti osigurano energijom mišića vozača, uz možebitnu pomoć dijela rezerve energije na koji ne utječe neispravnost, pri čemu sila na aktivirajućem mehanizmu ne smije prijeći propisanu najveću vrijednost.


Propis NN 95/1998
• 5.1.2.6.2. Ako sila radnog kočenja i djelovanje njezinoga prijenosnog mehanizma ovise isključivo o uporabi rezerve energije, koju aktivira vozač, tada moraju postojati najmanje dvije potpuno nezavisne rezerve (spremnici) energije, svaka sa svojim vlasti

Propis NN 95/1998
• 5.1.2.7. Određeni dijelovi, kao što su papučica i njezin ležaj, glavni cilindar i njegov klip ili klipovi (hidraulički sustavi), kontrolni ventil/glavni kočni ventil (hidraulički i/ili pneumatski sustavi), polužna veza između papučice i glavnog cilindra ili kontrolnog ventila/glavnoga kočnog ventila, kočni cilindri i njihovi klipovi (hidraulički i/ili pneumatski sustavi) i polužni i bregasti sklopovi kočnica, ne smatraju se dijelovima podložnim lomu ako su dobro dimenzionirani, lako pristupačni za održavanje i ako imaju sigurnosne značajke jednake najmanje onima propisanim za druge bitne sastavnice vozila (kao što je prijenosni mehanizam sustava za upravljanje). Svaki takav prije navedeni dio čija bi neispravnost onemogućila kočenje vozila stupnjem učinkovitosti koji je najmanje jednak onom propisanom za pomoćno kočenje, mora biti izrađen od kovine ili od gradiva ekvivalentnih značajki i ne smije se zamjetljivo deformirati pri uobičajenom radu kočnog uređaja.

Propis NN 95/1998 • 5.1.3. Tamo gdje postoje zasebni aktivirajući mehanizmi za uređaj radnoga kočenja i uređaj pomoćnog kočenja, istodobno aktiviranje oba aktivirajuća mehanizma ne smije prouzročiti nedjelotvornost oba uređaja - radnoga i pomoćnog kočenja, bilo da su i jedan i drugi kočni uređaj u ispravnom stanju, bilo da je jedan od njih neispravan.
Propis NN 95/1998 • 5.1.4. Uređaj radnog kočenja, bilo da je kombiniran ili ne s uređajem pomoćnog kočenja, mora biti takav da u slučaju neispravnosti jednog dijela njegova prijenosnog mehanizma još uvijek preostaje dostatan broj kotača koji se koče aktiviranjem aktivirajućeg mehanizma radne kočnice; ti kotači moraju biti tako odabrani da preostala značajka uređaja radnog kočenja udovoljava zahtjevima navedenim u prilogu 4 Pravilniku ECE R 13.06.
Propis NN 95/1998 • 5.1.4.1. Međutim, prethodne odredbe ne odnose se na vučna vozila (tegljače) za poluprikolice kad je prijenosni mehanizam uređaja radnog kočenja poluprikolice nezavisan o uređaju radnog kočenja vučnog vozila;
Propis NN 95/1998 • 5.1.4.2. Neispravnost na jednom dijelu hidrauličkoga prijenosnog sustava treba biti signalizirana vozaču s pomoću uređaja s crvenom kontrolnom svjetiljkom, koja se uključi odmah pri djelovanju na aktivirajući mehanizam i koja ostane svijetliti sve dok neispravnost postoji i dok je uređaj za uključivanje motora (ključ) u položaju "uključeno". Međutim, dopuštena je uporaba uređaja s kontrolnom svjetiljkom koja svijetli kad je razina tekućine (fluida) u rezervoaru ispod razine koju je propisao proizvođač. Kontrolna svjetiljka mora biti vidljiva čak i pri dnevnom svjetlu; ispravno stanje svjetiljke vozač mora moći lako provjeriti sa svojeg sjedala. Neispravnost jedne od sastavnica uređaja ne smije prouzročiti potpuni gubitak učinkovitosti kočnog uređaja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 95/1998 • 5.1.5. Ako se upotrebljava energija koja nije energija mišića vozača, tada ne treba postojati više od jednog izvora takve druge energije (hidraulička crpka, zračni kompresor, itd.), ali način na koji se pokreće uređaj koji predstavlja taj izvor energije mora biti pouzdan, koliko god je to moguće.
Propis NN 95/1998 • 5.1.5.1. U slučaju neispravnosti bilo kojeg dijela prijenosnog sustava kočnog uređaja, mora se nastaviti napajanje dijela na koji ne utječe neispravnost, kako bi se, u slučaju potrebe, osiguralo zaustavljanje vozila sa stupnjem učinkovitosti propisanim za preostalo i/ili pomoćno kočenje. Ovaj uvjet mora biti ispunjen s pomoću uređaja koji se mogu lako aktivirati kad je vozilo u mirovanju ili na automatski način.
Propis NN 95/1998 • 5.1.5.2. Osim toga, spremnici energije postavljeni iza ovog uređaja moraju biti takvi da u slučaju neispravnosti u napajanju energijom, nakon četiri puna aktiviranja aktivirajućeg mehanizma radne kočnice, pod uvjetima propisanim u točki 1.2. priloga 7 Pravilniku ECE R 13.06, još uvijek mogu petim aktiviranjem aktivirajućeg mehanizma radne kočnice zaustaviti vozilo sa stupnjem učinkovitosti propisanim za pomoćno kočenje.
Propis NN 95/1998 • 5.1.5.3. Međutim, za hidraulički kočni uređaj s pohranjenom energijom, smatrat će se da su ove odredbe ispunjene ukoliko se osigura da u zahtjevima iz točke 1.2.2. priloga 7 Pravilniku ECE R 13.06, odjeljak C, bude udovoljeno.
Propis NN 95/1998 • 5.1.6. Zahtjevi iz točaka 5.1.2., 5.1.4. i 5.1.5. moraju biti ispunjeni bez uporabe bilo kojega automatskog uređaja takve vrste, da bi njegova neučinkovitost mogla proći nezapaženo zbog činjenice da se dijelovi, koji su obično u stanju mirovanja, pokreću jedino u slučaju neispravnosti kočnog uređaja.
Propis NN 95/1998 • 5.1.7. Uređaj radnog kočenja mora djelovati na sve kotače vozila.
Propis NN 95/1998 • 5.1.8. Djelovanje uređaja radnog kočenja mora biti prikladno (primjereno) raspodijeljeno na pojedine osovine.
Propis NN 95/1998 • 5.1.9. Djelovanje uređaja radnog kočenja mora biti raspodijeljeno na kotače jedne te iste osovine simetrično u odnosu na uzdužnu srednju ravninu vozila.
Propis NN 95/1998 • 5.1.10. Uređaj radnog kočenja i uređaj parkirnog kočenja moraju djelovati na kočne površine koje su stalno povezane s kotačima s pomoću elemenata (dijelova) odgovarajuće čvrstoće. Ni jedna kočna površina ne smije biti takva da se može odvojiti od kotača; međutim, kod uređaja radnog kočenja i uređaja pomoćnog kočenja, takvo odvajanje nekih kočnih površina može se dopustiti pod uvjetom da je to samo trenutačno, npr. za vrijeme promjene stupnja prijenosa i da nakon toga radno kočenje ili pomoćno kočenje nastavlja djelovanje s propisanim stupnjem učinkovitosti. Osim toga, prije navedeno odvajanje može biti dopušteno i kod uređaja parkirnog kočenja pod uvjetom da je pod kontrolom isključivo vozača, s njegova sjedala s pomoću sustava koji se ne može sam aktivirati zbog propuštanja.
Propis NN 95/1998 • 5.1.11. Trošenje kočnica (kočnih obloga) mora se moći na lak način otkloniti s pomoću ručnoga ili automatskog sustava namještanja. Osim toga, aktivirajući mehanizam i sastavnice prijenosnog mehanizma i kočnica moraju imati rezervu u hodu i, ako je potrebno, prikladna sredstva za kompenzaciju, takva da kad se kočnice zagriju ili kad kočne obloge postignu određeni stupanj istrošenosti, učinak kočenja bude osiguran bez potrebe za neposrednim namještanjem.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 84/02, Broj 112/04, Broj 27/09, Broj 126/07, Broj 138/06, Broj 106/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled