PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Ad. 77/Amned. 1 (Dopuna 1, stupila na snagu 22. studenoga 1990.)
NN 95/1998 • Temeljem članka 13 stavak 2., članka 17 stavak 2. i članka 23 stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine", broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
NN 95/1998 • O HOMOLOGACIJI VOZILA KATEGORIJA M, N I O U POGLEDU KOČENJA
NN 95/1998 • 1. Vozila kategorija M, N i O moraju biti homologirana suk- ladno ovoj naredbi.
NN 95/1998 • 2. Ova naredba odnosi se na kočenje motornih vozila kategorija M i N te prikolica kategorije O. Pojam "prikolica" uključuje i poluprikolice osim gdje je to drugačije naznačeno.
NN 95/1998 • 3.1. Vozila čija najveća projektirana brzina nije veća od 25 km/h
NN 95/1998 • 3.2. Prikolice koje se ne smiju priključiti za motorna vozila čija projektirana brzina nije veća od 25 km/h
NN 95/1998 • 4.1.1. Kočni uređaj mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da omogući vozilu u uobičajenoj uporabi da, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo, udovoljava odredbama ove naredbe.
NN 95/1998 • 4.1.2. Posebice kočni uređaj mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da se osigura otpornost na utjecaj korozije i starenja čemu je uređaj izložen.
NN 95/1998 • Kočni uređaj definiran u točki 2.3. Pravilnika ECE R 13.06 mora ispunjavati sljedeće zadatke:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/1998 • Radno kočenje mora omogućiti kontrolu gibanja vozila i njegovo sigurno, brzo i učinkovito zaustavljanje pri bilo kojoj brzini i opterećenju i pri bilo kojoj uzbrdici ili nizbrdici. Mora biti omogućena postupna promjena ovoga kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, bez pomicanja ruku s upravljača.
NN 95/1998 • Pomoćno kočenje mora omogućiti zaustavljanje vozila na prihvatljivoj udaljenosti u slučaju neispravnosti radnog kočenja. Mora biti omogućena postupna promjena ovoga kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, držeći pri tome najmanje jednu ruku na upravljaču. U smislu ovih odredbi pretpostavlja se da se ne može istodobno pojaviti više od jedne neispravnosti u sustavu radnog kočenja.
NN 95/1998 • Parkirno kočenje mora omogućiti zadržavanje vozila u mirovanju na uzbrdici ili nizbrdici, čak i kad vozač nije prisutan, pri čemu se držanje radnih dijelova kočnice u blokiranom stanju mora postići isključivo mehaničkim uređajem. Vozač mora moći ostvariti taj kočni učinak sa svojeg sjedala, a u slučaju prikolice, uvjetno prema odredbama točke 5.10. Pneumatska (zračna) kočnica prikolice i parkirna kočnica vučnog vozila mogu djelovati istodobno pod uvjetom da vozač može u svakom trenutku provjeriti je li učinak parkirne kočnice skupa vozila, postignut potpuno mehaničkim djelovanjem uređaja parkirnog kočenja, dostatan.
NN 95/1998 • Kod kočnog uređaja koji radi na stlačeni (komprimirani) zrak, pneumatska veza s prikolicom mora biti izvedena s dva ili više vodova. Međutim, u svim slučajevima, svim zahtjevima ove naredbe mora biti udovoljeno primjenom samo dva voda. Zaporni uređaji koji se ne aktiviraju automatski nisu dopušteni.
NN 95/1998 • U slučaju zglobne kombinacije vozila, savitljive cijevi moraju biti dio vučnog vozila. U svim ostalim slučajevima, savitljive cijevi moraju biti dio prikolice.
NN 95/1998 • 5.1.1. Svi kočni uređaji kojima je vozilo opremljeno moraju udovoljavati zahtjevima propisanim za radne, pomoćne i parkirne kočice.
NN 95/1998 • 5.1.2. Uređaji koji osiguravaju radno, pomoćno i parkirno kočenje mogu imati zajedničke sastavnice sve dok udovoljavaju ovim uvjetima:
NN 95/1998 • 5.1.2.1. moraju postojati najmanje dva aktivirajuća mehanizma nezavisna jedan o drugome i lako dostupna vozaču iz njegova uobičajena vozačkog položaja. Za sve kategorije vozila, osim M2 i M3, svaki aktivirajući mehanizam kočnice (osim aktivirajućeg mehanizma usporivača) mora biti konstruiran tako da se vraća u potpuno isključeni položaj kad je otpušten. Ovaj zahtjev se ne odnosi na aktivirajući mehanizam parkirne kočnice (ili taj dio združenoga aktivirajućeg mehanizma) kad je isti mehanički blokiran u odabranom (djelatnom) položaju.
NN 95/1998 • 5.1.2.2. Aktivirajući mehanizam uređaja radnog kočenja mora biti nezavisan o aktivirajućem mehanizmu uređaja parkirnog kočenja.
NN 95/1998 • 5.1.2.3. Ako uređaj radnog kočenja i uređaj pomoćnog kočenja imaju isti aktivirajući mehanizam, učinkovitost veza između tog aktivirajućeg mehanizma i raznih dijelova prijenosnog sustava (mehanizma) ne smije biti podložna slabljenju nakon izvjesnoga razdoblja uporabe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 75/99, Broj 117/09,
Broj 155/09, Broj 20/90,
Broj 90/06, Broj 141/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE