PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/1998 • 5.1. Svako vozilo kategorija L1 i L3 mora biti opremljeno s dva radna kočna uređaja, s nezavisnim aktivirajućim mehanizmima i prijenosnim mehanizmima, pri čemu jedan uređaj djeluje najmanje na prednji kotač, a drugi najmanje na stražnji kotač.
NN 95/1998 • 5.1.1. Dva radna kočna uređaja mogu imati zajedničku kočnicu dokle god neispravnost na jednom kočnom uređaju ne utječe na značajke drugoga kočnog uređaja. Određeni dijelovi kao što su same kočnice, kočni cilindri i njihovi klipovi (s iznimkom brtvi), tlačne poluge i bregasti sklopovi kočnica, ne smatraju se dijelovima podložnim lomu ako su dobro dimenzionirani, lako pristupačni za održavanje i ako imaju dostatne sigurnosne značajke.
NN 95/1998 • 5.2. Svako vozilo kategorije L 4 mora biti opremljeno kočnim uređajima koji bi se zahtijevali kad takvo vozilo ne bi imalo bočnu prikolicu; ako ti kočni uređaji omogućuju postizanje zahtijevane razine značajki pri ispitivanju vozila s bočnom prikolicom, tada se neće zahtijevati kočnica na kotaču bočne prikolice; parkirni kočni uređaj nije obvezatan.
NN 95/1998 • 5.3.1. s dva nezavisna radna kočna uređaja koji zajedno aktiviraju kočnice na svim kotačima ili
NN 95/1998 • 5.3.2. s radnim kočnim uređajem koji djeluje na sve kotače i s pomoćnim (u nuždi) kočnim uređajem koji može biti parkirna kočnica.
NN 95/1998 • 5.4. Osim toga, svako vozilo kategorije L5 mora biti opremljeno parkirnim kočnim uređajem koji djeluje na kotač ili kotače najmanje jedne osovine. Parkirni kočni uređaj, koji može biti jedan od dva uređaja navedena u točki 5.3.1., mora biti nezavisan uređaju koji djeluje na drugu osovinu ili osovine.
NN 95/1998 • 5.5. Kočni uređaji moraju djelovati na kočne površine stalno pričvršćene na kotače kruto ili s pomoću dijelova za koje ne postoji vjerojatnost da će otkazati.
NN 95/1998 • 5.6. Sastavni dijelovi svih kočnih uređaja moraju biti, na mjestima gdje su pričvršćeni za vozilo, tako osigurani da kočni uređaji neće otkazati u svojem djelovanju pod uobičajenim radnim uvjetima.
NN 95/1998 • 5.7. Kočni uređaji moraju djelovati lako ako su ispravno podmazani i namješteni.
NN 95/1998 • 5.7.1. Trošenje kočnica (kočnih obloga) mora se na lak način moći otkloniti s pomoću ručnoga ili automatskog namještanja. Kočnice se moraju moći namještati za učinkovito djelovanje (na učinkovitu radnu poziciju) dokle god se kočne obloge ne istroše do stanja kad je potrebna njihova zamjena.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/1998 • 5.7.2. Aktivirajući mehanizam i sastavnice prijenosnog mehanizma i kočnica moraju imati rezervu u hodu, takvu da kad se kočnice zagriju, a kočne obloge postignu najveći dopušteni stupanj istrošenja, učinak kočenja bude osiguran bez potrebe za neposrednim namještanjem.
NN 95/1998 • 5.7.3. Kad su ispravno namještene, sastavnice kočnog uređaja ne smiju, za vrijeme djelovanja, dodirivati ništa osim predviđenih dijelova.
NN 95/1998 • 5.8. Kod kočnih uređaja s hidrauličkim prijenosnim mehanizmom, spremnici rezervnog fluida moraju biti tako projektirani i izvedeni da se razina rezervnog fluida može lako provjeriti.
NN 95/1998 • 6. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 78 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 22. studenoga 1990.1, koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 78.01).
NN 95/1998 • 7. Pravilnik ECE R 78.01 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
NN 95/1998 • 8. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 78.01.
NN 95/1998 • 9. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 56/98).
NN 95/1998 • 10. Danom stupanja na snagu ove naredbe prestaje važiti Naredba o obveznoj homologaciji bicikala s motorom i motocikala što se tiče kočenja ("Narodne novine" br. 53/91).
NN 95/1998 • 11. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama".
NN 95/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/ Ad. 77 (Izvornik Pravilnika, stupio na snagu 15. listopada 1990.)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 59/96, Broj 69/06,
Broj 122/05, Broj 19/93,
Broj 98/97, Broj 74/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE