PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/1998 • 9.1.5.2. Usprkos zahtjeva iz točke 9.1.5.1., proizvođač može odabrati uporabu faktora starenja prema sljedećoj tablici, kao drugu mogućnost, umjesto ispitivanja prema točki 9.1.5.1.:
NN 95/1998 • 10. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 83 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 2. srpnja 1995.1, koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 83.02).
NN 95/1998 • 11. Pravilnik ECE R 83.02 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
NN 95/1998 • 13. Provjera sukladnosti vozila s zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
NN 95/1998 • 14. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:
NN 95/1998 • - od 1. listopada 1999. za sva nova vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
NN 95/1998 • - od 1. listopada 2001. za sva vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
NN 95/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Ad.82/Rev. 1 (Preradba 1, stupila na snagu 30. prosinca 1992.)
NN 95/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Ad.82/Rev. 1 /Corr. 2 (Ispravak 2, stupio na snagu 1. srpnja 1994.)
NN 95/1998 • Temeljem članka 13 stavak 2., članka 17 stavak 2. i članka 23 stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine" broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/1998 • 1. Vozila kategorija L moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.
NN 95/1998 • 2. Ova naredba odnosi se na kočenje motornih vozila kategorije L, koja imaju dva ili tri kotača.
NN 95/1998 • 3.1. Na vozila čija najveća projektirana brzina nije veća od 25 km/h
NN 95/1998 • 3.2. Vozila prilagođena invalidnim vozačima (vozačima invalidima)
NN 95/1998 • 4.1.1. Kočni uređaj mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da omogući vozilu pri uobičajenoj uporabi da, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo udovoljava odredbama ove naredbe.
NN 95/1998 • 4.1.2. Posebice kočni uređaj mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da se osigura otpornost na utjecaj korozije i starenja čemu je uređaj izložen.
NN 95/1998 • Kočni uređaj definiran u točki 2.3. Pravilnika ECE R 78.01 mora obavljati sljedeće funkcije:
NN 95/1998 • Radno kočenje mora omogućiti kontrolu gibanja vozila i njegovo sigurno, brzo i učinkovito zaustavljanje pri bilo kojoj brzini i opterećenju i pri bilo kojoj uzbrdici ili nizbrdici. Mora biti omogućena postupna promjena ovoga kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, bez pomicanja ruku s upravljača.
NN 95/1998 • Pomoćno kočenje mora omogućiti zaustavljanje vozila na prihvatljivoj udaljenosti u slučaju neispravnosti radnog kočenja. Mora biti omogućena postupna promjena ovoga kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, držeći pri tome najmanje jednu ruku na upravljaču. U smislu ovih odredbi pretpostavlja se da se ne može istodobno pojaviti više od jedne neispravnosti u sustavu radnog kočenja.
NN 95/1998 • Parkirno kočenje mora omogućiti zadržavanje vozila u mirovanju na uzbrdici ili nizbrdici, čak i kad vozač nije prisutan, pri čemu se držanje radnih dijelova kočnice u blokiranom stanju mora postići isključivo mehaničkim uređajem. Vozač mora moći ostvariti taj kočni učinak sa svojeg sjedala.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 11/94, Broj 2/02,
Broj 39/07, Broj 111/07,
Broj 2/98, Broj 11/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE