PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/1998 • 5.2.10. Na svakoj prikolici za koju se zahtijeva opremljenost radnim kočnim uređajem, parkirno kočenje mora biti osigurano čak i kad je prikolica odvojena od vučnog vozila. Parkirni kočni uređaj mora moći aktivirati osoba koja stoji na tlu; međutim, u slučaju da se prikolica upotrebljava za prijevoz putnika, ta se kočnica mora moći aktivirati iz unutarnjosti prikolice.
NN 95/1998 • Izraz "aktiviranje" također uključuje i radnju otpuštanja kočnice.
NN 95/1998 • 5.2.11. Ako je prikolica opremljena uređajem koji omogućuje isključivanje aktiviranja kočnog sustava s pomoću stlačenog zraka, ali ne i parkirnoga kočnog sustava, prvonavedeni uređaj mora biti projektiran i konstruiran tako da se sigurno vraća u pripremni položaj, ne kasnije nego započne ponovno napajanje prikolice stlačenim zrakom.
NN 95/1998 • 5.2.12. Prikolice kategorije O3 i O4 opremljene dvovodnim sustavom napajanja zrakom moraju zadovoljavati uvjete navedene u točki 5.1.18.4.
NN 95/1998 • 5.2.13. Prikolice kategorije O4 moraju biti opremljene protublokirajućim uređajima (sustavima) prema prilogu 13 Pravilniku ECE R 13.06.
NN 95/1998 • 6. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 13 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 22. studenoga 1990.,1 koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 13.06).
NN 95/1998 • 7. Pravilnik ECE R 13.06 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
NN 95/1998 • 8. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 13.06.
NN 95/1998 • 9. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine", broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
NN 95/1998 • 10. Danom stupanja na snagu ove naredbe prestaje važiti Naredba o obveznoj homologaciji motornih i priključnih vozila u pogledu kočenja ("Narodne novine" br. 53/91).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/1998 • 11. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama".
NN 95/1998 • 12. Za rabljena vozila kategorija M2, M3 (osim vozila iz točke 5.1.2.1.), N2, N3 (osim vozila iz točke 5.1.2.2.), O1, O2 i O3 primjenjivat će se do 1. listopada 1998. odredbe Pravilnika ECE R 13 s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 29. srpnja 1988. (05 niz izmjena i dopuna).
NN 95/1998 • Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine" broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
NN 95/1998 • O HOMOLOGACIJI MOTORA S KOMPRESIJSKIM PALJENJEM I VOZILA OPREMLJENA TIM MOTORIMA S OBZIROM NA ŠTETNU EMISIJU IZ MOTORA
NN 95/1998 • 1. Motorna vozila opremljena motorima s kompresijskim paljenjem moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.
NN 95/1998 • 2. Ova naredba odnosi se na emisiju štetnih plinova i čestica iz motora s kompresijskim paljenjem koji se upotrebljavaju za pogon motornih vozila koja su konstruirana za brzinu veću od 25 km/h, kategorija M1 čija ukupna masa prelazi 3,5 t, M2, M3, N1, N2 i N3.
NN 95/1998 • 3. Motori s kompresijskim paljenjem koji se upotrebljavaju u motornim vozilima kategorija N1, N2 i M2 ne homologiraju se prema ovoj naredbi, ako su homologirani prema Naredbi o homologaciji vozila u pogledu emisije štetnih spojeva u skladu s gorivom koje upotrebljava motor.
NN 95/1998 • 4.1. Dijelovi koji utječu na emisiju štetnih plinova i čestica moraju biti konstruirani, izrađeni i sastavljeni tako da omoguće motoru u uobičajenoj uporabi da, usprkos vibracijama kojima može biti izložen, zadovoljavaju uvjete ove naredbe.
NN 95/1998 • 4.2. Zahtjevi koji se odnose na emisiju štetnih plinova i čestica
NN 95/1998 • Emisija štetnih plinova i čestica iz motora koji se ispituje mora se mjeriti na način opisan u dodatku 4 Pravilniku ECE R 49.02. Prilog 4 dodatka 4 opisuje preporučene sustave za analiziranje štetnih plinova i čestica i preporučene sustave uzorkovanja čestica. Mogu se ovlašteno upotrebljavati i drugi sustavi ili analizatori ako se utvrdi da daju istovrijedne rezultate. Za pojedini laboratorij smatra se da je istovrijednost postignuta ako su rezultati ispitivanja unutar ±5% rezultata ispitivanja jednog od ovdje opisanih referencijskih sustava. Za emisiju čestica, kao referencijski sustav priznaje se samo sustav razrijeđenja protoka. Za uvođenje novog sustava, odluka o istovrijednosti mora se temeljiti na procjeni ponovljivosti i obnovljivosti izračunatima kako je opisano u ISO 5725 na temelju rezultata međulaboratorijskog ispitivanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 84/07, Broj 106/00,
Broj 7/07, Broj 90/98,
Broj 115/01, Broj 155/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE