PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 155/2002 • Kriterij za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda je broj upisanih učenika u školskoj godini 2002./2003., a mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku utvrđena po nositeljima financiranja.
NN 155/2002 • IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA,
NN 155/2002 • (osim dijela rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja)
NN 155/2002 • br.financiranjau školskoj godiniu školskoj godinigodišnja cijenaza 2003. godinu
NN 155/2002 • * Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa materijalnih i financijskih rashoda u RH s ukupnim brojem učenika u RH i zaokružen na dvije decimale.
NN 155/2002 • RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA I RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI
NN 155/2002 • A) Rashodi za nabavu proizvedene imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini
NN 155/2002 • Navedeni rashodi odnose se na skupinu 42 - Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 - Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
NN 155/2002 • B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg investicijskog održavanja
NN 155/2002 • Navedeni rashodi odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 155/2002 • Na osnovi kriterija utvrđenih pod A) i B) ukupni rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2003. godini po županijama i gradovima iznose:
NN 155/2002 • Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2003. godinu u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2003. godine.
NN 155/2002 • Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnosi na pomoći iz državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Predstavnička tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 31. siječnja 2003. godine i dostaviti ga Ministarstvu prosvjete i športa.
NN 155/2002 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2003. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava. Predstavnička tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su plan rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja donijeti najkasnije do 31. siječnja 2003. godine i dostaviti ga Ministarstvu prosvjete i športa.
NN 155/2002 • Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva županije, Grad Zagreb i gradovi ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,9%.
NN 155/2002 • Ako županije, Grad Zagreb i gradovi ne ostvare ukupno bilancirana sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva iz dodatnog udjela u porezu na dohodak po stopi od 2,9%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2003. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.
NN 155/2002 • Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva za 2003. godinu u okvirima bilanciranih sredstava i po namjenama utvrđenim u točki IV. i V. ove Odluke.
NN 155/2002 • Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su Ministarstvu prosvjete i športa dostavljati podatke, odnosno posebna izvješća i konsolidirano izvješće osnovnih škola o visini materijalnih i financijskih rashoda i rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine, te dodatnih ulaganja na nefinancijskoj imovini, u skladu s Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (»Narodne novine«, broj 74/2002).
NN 155/2002 • Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.
NN 155/2002 • Ministarstvo prosvjete i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu, odnosno gradovima u sklopu ukupno utvrđenih sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva, ako se utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u osnovnom školstvu to prijeko potrebno.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 98/09, Broj 87/09,
Broj 22/95, Broj 90/92,
Broj 24/06, Broj 5/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE