PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 184/2004 • 5.6. Između prostora za putnike i spremnika za gorivo (jednog ili njih više) mora biti pregrada. Na pregradi mogu biti otvori (npr. za prolaz kabela), ako su smješteni tako da pri uobičajenim uvjetima upotrebe gorivo ne može curiti iz spremnika (jednog ili više njih) u prostor za putnike ili u neki drugi prostor koji je s njime povezan.
NN 184/2004 • 5.7. Svaki spremnik za gorivo mora biti sigurno pričvršćen i smješten tako da pri uobičajenim uvjetima upotrebe gorivo koje bi moglo curiti iz spremnika ili njegove opreme curi na tlo, a ne u prostor za putnike.
NN 184/2004 • 5.8. Otvor za punjenje ne smije se nalaziti u prostoru za putnike, u prtljažniku ili u motorskom prostoru.
NN 184/2004 • 5.9. Pri normalnome pogonu vozila gorivo ne smije izlaziti ni kroz poklopac za zatvaranje spremnika goriva ni kroz uređaj predviđen za izjednačivanje pretlaka u spremniku. Kod prevrtanja vozila dopušteno je kapanje ako ne premašuje 30 g/min; taj zahtjev treba provjeriti za vrijeme ispitivanja opisana u točki 6.2.
NN 184/2004 • 5.9.1. Poklopac spremnika mora biti pričvršćen na cijev za punjenje, brtva mora sigurno ležati u svojemu položaju, a poklopac u zatvorenome stanju mora biti sigurno zadržan u svojemu položaju te se mora čvrsto oslanjati na brtvu i na cijev za punjenje.
NN 184/2004 • 5.9.1.1. Smatra se da su zahtjevi iz točke 5.9.1. ispunjeni ako vozilo ispunjava odredbe točke 5.1.3 priloga I. Pravilnika TPV 102 te ako se primjeri navedeni u trećoj alineji spomenute točke primjenjuju samo na vozila kategorija M1 ili N1.
NN 184/2004 • 5.10. Spremnici za gorivo moraju biti ugrađeni tako da budu zaštićeni od posljedica udara u prednji ili u stražnji dio vozila. U blizini spremnika za gorivo ne smiju biti izbočine, oštri rubovi i slično.
NN 184/2004 • 5.11. Spremnik za gorivo i cijev za punjenje moraju biti konstruirani i ugrađeni u vozilo tako da se na njihovoj cjelokupnoj površini ne stvara statički elektricitet. U slučaju potrebe treba odgovarajućim vodičem osigurati odvođenje elektriciteta na metalnu strukturu vozila ili na neku drugu veću masu metala.
NN 184/2004 • 5.12. Spremnike za gorivo od polimernog materijala treba osim toga ispitati prema posebnu postupku utvrđenu u točki 6.3.
NN 184/2004 • 6.2.1. Spremnik za gorivo sa svom pripadajućom opremom treba ugraditi na ispitni uređaj na način koji odgovara načinu ugradnje u vozilo za koje je spremnik namijenjen; to vrijedi i za sustave za izjednačivanje unutarnjega pretlaka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 184/2004 • 6.2.2. Spremnik se u ispitnome uređaju mora moći okretati oko osi koja je usporedna s uzdužnom osi vozila.
NN 184/2004 • 6.2.3. Ispitivanje se provodi na spremniku za gorivo koji je najprije napunjen s 90 % obujma i drugi put s 30 % obujma negorivom tekućinom čija gustoća i viskoznost imaju slične vrijednosti kao gorivo koje se uobičajeno upotrebljava (može se primijeniti voda).
NN 184/2004 • 6.2.4. Spremnik za gorivo treba iz ugradbenoga položaja zaokrenuti za 90° udesno. U tome položaju spremnik mora ostati najmanje pet minuta.
NN 184/2004 • 6.3. Dodatna ispitivanja na spremnicima za gorivo izrađenim od polimernih materijala
NN 184/2004 • 6.3.1.1. Spremnik za gorivo treba do polovice njegova obujma napuniti mješavinom vode i glikola ili nekom drugom tekućinom koja ima nisko ledište i koja ne mijenja svojstva materijala spremnika te tada treba provesti ispitivanje na probijanje.
NN 184/2004 • 6.3.1.2. Za vrijeme ispitivanja temperatura spremnika za gorivo mora biti 233 K ± 2 K (- 40 °C ± 2 °C).
NN 184/2004 • 6.3.1.3. Za to ispitivanje treba primijeniti ispitni uređaj s njihalom. Udarno tijelo mora biti čelično i mora imati oblik piramide čije su stranice oblika istostraničnih trokuta, a osnovica je kvadrat; vrh i bridovi su zaobljeni s polumjerom od 3 mm. Središte udarca njihala mora se podudarati s težištem piramide; njegova udaljenost od osi okretanja mora biti 1 m. Ukupna masa njihala mora biti 15 kg. Energija njihala u trenutku udarca ne smije biti manja od 30 Nm i mora biti što je moguće bliže toj vrijednosti.
NN 184/2004 • 6.3.1.4. Ispitivanja treba obaviti u onim točkama spremnika za gorivo koje se smatraju ugroženima kod prednjeg ili bočnog sudara. Ugroženima se smatraju one točke koje su najistaknutije s obzirom na oblik spremnika i/ili vrstu ugradnje u vozilo. Točke koje su odabrali ispitni laboratoriji moraju biti navedene u izvještaju o ispitivanju.
NN 184/2004 • 6.3.1.5. Za vrijeme ispitivanja spremnik mora biti zadržan u svojemu položaju pomoću pričvršćenja smještenih na strani koja je nasuprot strane udarca. Zbog ispitivanja ne smiju nastati mjesta na kojima dolazi do propuštanja tekućine.
NN 184/2004 • 6.3.1.6. Po izboru proizvođača sva se ispitivanja mogu provesti na jednom te istom spremniku, ili svako ispitivanje na drugom spremniku.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 29/98, Broj 57/04,
Broj 90/05, Broj 117/07,
Broj 65/09, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE