PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 48/1995 • (5) Nadležni ured utvrduje ispunjavanje uvjeta iz propisa donijetog na temelju stav'ka 4. ovoga članka.
NN 48/1995 • (6) Ministar turizma propisat će sadržaj i oblik obrasca prijave i način vodenja Upisnika o pružanju ugostiteljskih usluga pravnih i fizičkih osoba iz stavka 1. ovoga članka.
NN 48/1995 • Odredbe ovoga Zakona ne primjenjuju se na pružanje usluga prehrane i smještaja u objektima ustanova socijalne skrbi, zdravstva, odgoja, obrazovanja i drugih sličnih ustanova, Hrvatske vojske i Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, ako te usluge pružaju njihovi djelatnici isključivo svojim djelatnieima, pripadnicima i korisnicima.
NN 48/1995 • Ne smatra se ugostiteljskom djelatnošću pripremanje i usluživanje toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela, koje pravne i fizičke osobe organiziraju za potrebe svojih djelatnika i članova u svojim poslovnim prostorijama i prostorima.
NN 48/1995 • Predmet poslovanja ugostitelja mora biti odreden sukladno odredbama ovoga Zakona i drugim propisima, kao i Posebnim uzancama u ugostiteljstvu i drugim poslovnim običajima u ugostiteljstvu te vrstama i načinu pružanja ugostiteljskih usluga u odgovarajućim vrstama ugostiteljskih objekata.
NN 48/1995 • (2) Ugostitelj može poslovati i povremeno (za vrijeme trajanja manifestacija, sajmova, prigodnih priredbi i sl.).
NN 48/1995 • (3) Ugostitelj utvrduje razdoblje poslovanja iz stavka 1. ovoga članka za svaki ugostiteljski objekt i o tome izvješćuje nadležni ured i Državni zavod za statistiku.
NN 48/1995 • (1) Predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave (u daljnjem tekstu: predstavničko tijelo) propisuje raspored, početak i završetak radnog vremena u ugostiteljstvu na svom području, uz prethodno mišljenje turističke zajednice mjesta, općine ili grada.
NN 48/1995 • (2) Poglavaestvo jedinice lokalne samouprave može odrediti drukčiji raspored, početak i završetak radnog vremena za pojedine ugostiteljske objekte, a u skladu s kriterijima koje propisuje predstavničko tijelo propisom iz stavka 1. ovoga članka.
NN 48/1995 • (1) U obavljanju ugostiteljske djelatnosti, ugostitelj je dužan:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 48/1995 • 1. vidno istaknuti vrstu i kategoriju ugostiteljskog objekta na ulazu u ugostiteljski objekt,
NN 48/1995 • 2. vidno istaknuti na ulazu u ugostiteljski objekt ili u njegovoj neposrednoj blizini obavijest o radnom vremenu,
NN 48/1995 • 3. utvrditi kućni red u ugostiteljskom objektu za smještaj i istaknuti ga na recepciji te izvadak iz kućnog reda istaknuti u svim sobama i apartmanima,
NN 48/1995 • 4. utvrditi normative o utrošku namirnica i pića za pojedine usluge prehrane i pića, pružiti usluge u količinama i kakvoći sukladno normativima te na zahtjev normativ predočiti gostu,
NN 48/1995 • 5. vidno istaknuti cijene usluga koje se nude, na način dostupan gostima i pridržavati se istaknutih i objavljenih cijena, a kod pružanja usluga smještaja u cjenicima istaknuti i iznos boravišne pristojbe; cjenike staviti na raspolaganje gostima u dovoljnom broju primjeraka,
NN 48/1995 • 6. izdati gostu račun za svaku pruženu ugostiteljsku uslugu s naznakom veste, količine i cijene pruženih usluga, a kod pružanja usluga smještaja navesti u računu i iznos boravišne pristojbe,
NN 48/1995 • 8. dostaviti normative na ovjeru turističkoj inspekciji nadležnog ureda najkasnije tjedan dana prije njihove primjene,
NN 48/1995 • 9. dostaviti cjenike na ovjeru turistićkoj inspekciji nadležnog ureda najkasnije tjedan dana prije njihove primjene,
NN 48/1995 • 10. voditi knjigu gostiju u ugostiteljskom objektu za smještaj,
NN 48/1995 • 11. voditi knjigu žalbi na propisan način u svakom ugostiteljskom objektu, u roku od tri dana izjavljeni prigovor dostaviti turističkoj inspekciji nadležnog ureda, te u roku od 15 dana od dana izjavljenog prigovora odgovoriti na prigovor.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 81/09, Broj 177/03,
Broj 86/95, Broj 130/05,
Broj 51/94, Broj 111/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE