PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-10-141-1736 NN 141/1998

• 7.4.4. Na motornom vozilu kod kojega dimenzija od 300 mm navedena u točki 7.4.1.1. pada iza vozačeve kabine, a bočna zaštitna naprava po izboru proizvođača proteže se prema naprijed na razmak od kabine manji od 100 mm moraju se primijeniti odredbe iz točke 7.4.3.


Propis NN 141/1998

• 7.5. Stražnji rub bočne zaštitne naprave ne smije biti više od 300 mm ispred vertikalne ravnine koja je okomita na srednju uzdužnu ravninu vozila i tangencijalna na vanjsku površinu gume na kotaču neposredno iza bočne zaštitne naprave; neprekinuti vertikalni dio na stražnjem rubu bočne zaštitne naprave ne zahtijeva se.


Propis NN 141/1998

• 7.6. Donji rub bočne zaštitne naprave ni u jednoj točki ne smije biti više od 550 mm iznad tla.


Propis NN 141/1998

• 7.7. Gornji rub bočne zaštitne naprave ne smije biti više od 350 mm ispod onog dijela strukture vozila kojeg presijeca ili dodiruje vertikalna ravnina koja je tangencijalna na vanjsku površinu guma, isključujući ispupčenja guma u blizini njihova nalijeganja na tlo, osim u sljedećim slučajevima:


Propis NN 141/1998
• 7.7.1. Ako ravnina iz točke 7.7. ne presijeca strukturu vozila, tada gornji rub bočne zaštitne naprave treba biti u razini s površinom platforme koja nosi teret, ili 950 mm iznad tla, ovisno o tome koja je od navedene dvije veličine manja.

Propis NN 141/1998
• 7.7.2. Ako ravnina iz točke 7.7. presijeca strukturu vozila na razini većoj od 1,3 m iznad tla, tada gornji rub bočne zaštitne naprave ne smije biti manje od 950 mm iznad tla.

Propis NN 141/1998 • 7.7.3. Na vozilu koje je posebno projektirano i izgrađeno, a ne tek prilagođeno, za prijevoz kontejnera ili skidljivih tijela gornji rub bočne zaštitne naprave može biti određen u skladu s točkama 7.7.1. i 7.7.2. pri čemu se kontejner ili skidljivo tijelo smatraju dijelom vozila.
Propis NN 141/1998 • 7.8. Bočne zaštitne naprave moraju uglavnom biti krute, sigurno pričvršćene (ne smiju se olabaviti zbog vibracije pri normalnoj uporabi vozila) te, osim u slučaju dijelova navedenih pod točkom 7.9, moraju biti izrađeni od kovine ili kojega drugog prikladnog gradiva. Bočna zaštitna naprava smatra se prikladnom ako može podnijeti vodoravnu statičku silu od 1 kN koja djeluje okomito na bilo koji dio njegove vanjske površine preko središta tlačnoga trna čija je tlačna površina okrugla ili ravna i promjera od 220 mm ± 10 mm te ako deformacija bočne zaštitne naprave pod djelovanjem navedene sile nije veća od:
Propis NN 141/1998 • 30 mm na krajnjih stražnjih 250 mm duljine štitnika, te 150 mm na preostalom dijelu duljine štitnika.
Propis NN 141/1998 • Sukladnost s tim zahtjevom može se provjeriti i izračunavanjem.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 141/1998 • 7.9. Dijelovi trajno pričvršćeni na vozilo, kao npr.: pomoćni kotači, kutija akumulatora, spremnici za zrak, spremnici za gorivo, svjetla, retrovizori i kutije s alatom, mogu biti uključeni u bočnu zaštitnu napravu pod uvjetom da zadovoljavaju dimenzijske zahtjeve iz ove naredbe. Zahtjevi iz točke 7.2. općenito se moraju primijeniti na razmak između zaštitnih naprava i trajno pričvršćenih dijelova.
Propis NN 141/1998 • 7.10. Bočna zaštitna naprava ne smije se upotrebljavati za pričvršćivanje vodova za kočnice te zračnih ili hidrauličnih vodova.
Propis NN 141/1998 • 8. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 73 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, stupio na snagu 1. siječnja 1988.,1 koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 73.00).
Propis NN 141/1998 • 9. Pravilnik ECE R 73.00 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
Propis NN 141/1998 • 10. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 73.00.
Propis NN 141/1998 • 11. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
Propis NN 141/1998 • 12. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:
Propis NN 141/1998 • - od 1. travnja 1999. za nova vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj,
Propis NN 141/1998 • - od 1. listopada 1999. za sva vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
Propis NN 141/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev.1/Add. 72 (Izvornik pravilnika stupio na snagu 1. siječnja 1988.)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 31/06, Broj 3/08, Broj 13/08, Broj 129/07, Broj 103/05, Broj 81/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled