PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 48/1995 • 7. dostaviti normative i cjenike na ovjeru turističkoj inspekciji nadležnog ureda najkasnije tjedan dana prije njihove primjene.
NN 48/1995 • (2) Ministar turizma propisat će oblik i sadržaj obrasca i način vodenja popisa gostiju iz stavka 1. točke 6. ovoga članka.
NN 48/1995 • (1) Pri pružanju usluga iz članka 34. ovoga Zakona gradaninu mogu pomagati đlanovi njegovog domaćinstva.
NN 48/1995 • (2) Gradanin koji pruža usluge iz članka 34. ovoga Zakona ne može biti poslodavac niti koristiti rad osoba koje nisu članovi njegovog domaćinstva.
NN 48/1995 • (3) U slučaju iz stavka 1. ovoga članka, članovi domaeinstva moraju ispunjavati zdravstvene uvjete za rad u ugostiteljstvu sukladno posebnim propisima.
NN 48/1995 • (1) Za pružanje usluga iz članka 34. ovoga Zakona, građanin je dužan pribaviti odobrenje nadlžnog ureda.
NN 48/1995 • (2) Odobrenje iz stavka 1. ovoga članka izdat će se gradaninu koji ispunjava sljedeće uvjete:
NN 48/1995 • 3. da je vlasnik iIi nositelj prava korištenja objekta (soba, apartman ili kuća za odmor i sl.) ili vlasnik zemljišta za kamp,
NN 48/1995 • 5. da je pribavio rješenje da objekt u kojem ili putem kojeg namjerava pružati usluge, ispunjava minimalne uvjete, te da je kategoriziran sukladno ovom Zakonu, ako je za objekt propisana obveza kategorizacije,
NN 48/1995 • 6. da mu nije pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane pružanja usluga gradana u domaćinstvu - dok ta mjera traje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 48/1995 • (3) Dokaze o ispunjavanju uvjeta iz stavka 2. točke 1., 2. i 6. ovoga članka pribavlja nadležni ured po službenoj dužnosti.
NN 48/1995 • (4) Odobrenje iz stavka 1. ovoga članka može se izdati samo jednom članu zajedničkog domaćinstva.
NN 48/1995 • (1) O odobrenju iz članka 39. stavka 1. ovoga Zakona, nad ležni ured rješava rješenjem u roku od 15 dana od dana uredno podnesenog zahtjeva.
NN 48/1995 • (2) Ako nadležni ured ne donese rješenje iz stavka 1. ovoga članka u propisanom roku ili ne donese rješenje kojim se zahtjev odbija zbog neispunjavanja propisanih uvjeta, gradanin može, započeti s pružanjem usluga, o čemu je dužan prethodno pismeno izvijestiti nadležni ured.
NN 48/1995 • (3) Nadležni ured dužan je donijeti rješenje iz stavka 1. ovoga članka u roku od 30 dana od dana primljene obavijesti iz stavka 1. ovoga članka.
NN 48/1995 • (4) Ako nadležni ured utvrdi da nisu ispunjeni uvjeti propisani ovim Zakonom, a građanin je započeo s radom na temelju stavka 2. ovoga članka smatrat će se da usluge obavlja protivno odredbama ovoga Zakona.
NN 48/1995 • (5) Nadležni ured dostavit će rješenje iz stavka 1. ovoga članka nadležnoj ispostavi područnog ureda Porezne uprave, financijskoj policiji, turističkoj i sanitarnoj inspekciji nadležnog ureda prema sjedištu objekta, a ako gradanin ima prebivalište u drugoj jedinici lokalne samouprave i uprave i nadležnom tijelu te jedinice, te Državnom zavodu za statistiku.
NN 48/1995 • Rješenje o odobrenju za pružanje usluga gradana u domaćinstvu sadrži:
NN 48/1995 • 3. vrstu usluge i broj gostiju kojima se usluga može pružiti,
NN 48/1995 • 5. naznaku o pružanju usluga tijekom cijele godine ili sezonski.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 155/09, Broj 77/04,
Broj 111/96, Broj 24/90,
Broj 198/03, Broj 82/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE