PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 76/1999 • (7) Ravnatelj Zavoda može, na prijedlog Vijeća, pravilnikom propisati i druge programske uvjete i mjerila u svezi s pravom na odgovor, pristupom javnosti informiranju i događajima većeg značenja, te u svezi s kulturnim ciljevima, kao i s pravom vlasništva (autorskim pravima), u skladu s Europskom konvencijom o prekograničnoj televiziji.
NN 76/1999 • (1) Koncesionar radija na državnoj i regionalnoj razini te na razini županija i Grada Zagreba mora emitirati najmanje 12 sati programa dnevno, a koncesionar radija na nižoj razini od razine županije mora emitirati najmanje 6 sati programa dnevno.
NN 76/1999 • (2) Koncesionar televizije na državnoj i regionalnoj razini te na razini županija i Grada Zagreba mora emitirati najmanje 6 sati programa dnevno, a koncesionar televizije na nižoj razini od razine županije mora emitirati najmanje 3 sata programa dnevno.
NN 76/1999 • (3) Koncesionari radija i televizije mogu emitirati isti programski sadržaj u isto vrijeme pod uvjetom da obujam tog zajedničkog programa ne bude veći od 5 sati po danu, a koji program ne ulazi u obujam najmanjeg propisanog trajanja programa koncesionara iz stavka 2. ovoga članka. Koncesionari su u slučaju predviđenim ovim stavkom dužni svoje odnose urediti ugovorom, te o tome obavijestiti Zavod.
NN 76/1999 • (4) U trajanje programa u smislu odredbe iz stavka 2. ovoga članka ne može se uračunati trajanje emisija koje se ciklično ponavljaju ili se sastoje od nepomičnih slika.
NN 76/1999 • (5) Koncesionar radija i televizije mora emitirati jedan isti program na čitavom području koncesije u skladu s programskom shemom iz članka 76. stavka 3. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • (6) Koncesionar radija i televizije mora voditi očevidnik cjelovitog emitiranog programa i mora čuvati snimke cjelovitog emitiranog programa najmanje jedan mjesec nakon odašiljanja, a u slučaju prigovora ili spora snimku emisije u svezi s tim sporom treba čuvati do okončanja spora.
NN 76/1999 • (7) Koncesionar radija i televizije na lokalnoj razini mora najmanje 20% ukupnog programa tjedno posvetiti priopćavanju lokalnih novosti i obavijesti o lokalnim zbivanjima na području koncesije.
NN 76/1999 • (8) Koncesionar radija i televizije na državnoj i regionalnoj razini mora dnevno emitirati najmanje jednu informativnu emisiju.
NN 76/1999 • (9) U vrijeme predizbornog natjecanja koncesionar radija i televizije mora omogućiti svim strankama mogućnost komercijalne političke promidžbe pod jednakim uvjetima sukladno izbornim propisima i uputama mjerodavnog tijela, koje nadzire ili provodi izbore.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 76/1999 • (1) Koncesionar radija i televizije mora emitirati program na standardnom hrvatskom jeziku.
NN 76/1999 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka koncesionar radija i televizije može emitirati program osim na standardnom hrvatskom jeziku i na narječjima hrvatskog jezika i na jezicima nacionalnih manjina, ako je to predviđeno programskom shemom iz članka 76. stavka 3. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • (3) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka koncesionar radija i televizije može emitirati informativni program i uslužne informacije za potrebe stranih gostiju na jezicima prema zastupljenosti stranih gostiju na području njegove koncesije.
NN 76/1999 • (4) Odredba iz stavka 1. ovoga članka ne odnosi se na filmske i glazbene reprodukcije, prijenos vjerskih, kazališnih i glazbenih događaja, te obrazovne emisije za učenje stranog jezika.
NN 76/1999 • (1) Promidžbene poruke i teletrgovina moraju biti pravedne i časne, te ne smiju navoditi na pogrješno mišljenje i ne smiju biti protiv interesa kupca.
NN 76/1999 • (2) Promidžbene poruke i teletrgovina upućene djeci ili u kojima sudjeluju djeca ne smiju štetiti njihovim interesima i mora se voditi računa o dječjoj osjetljivosti.
NN 76/1999 • (3) Teletrgovina ne smije poticati maloljetnike na kupnju ili najam robe ili usluga.
NN 76/1999 • (4) Naručitelj promidžbene poruke ne smije utjecati na sadržaj i izradbu programa na način kojim se umanjuje samostalnost koncesionara i njegova odgovornost u svezi s emisijom.
NN 76/1999 • (5) Trajanje promidžbenih poruka ne smije prijeći 12 minuta u jednom satu programa i 15% ukupnog dnevnog trajanja programa koji se emitira na državnoj i regionalnoj razini, te 18 minuta u jednom satu programa i 25% ukupnog dnevnog programa koji se emitira na lokalnoj razini.
NN 76/1999 • (6) Trajanje promidžbenih poruka, kao što su promidžbene poruke u kojima se javnosti izravno nudi prodaja, kupnja ili najam proizvoda ili davanje usluga (teletrgovina), računa se u trajanje promidžbenih poruka iz stavka 5. ovoga članka ali u omjeru od 50%.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 5/04, Broj 106/00,
Broj 64/08, Broj 21/99,
Broj 21/07, Broj 45/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE