PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 76/1999 • (7) Promidžbene poruke i teletrgovina moraju biti nedvojbeno prepoznatljive kao takve i razvidno odvojene od drugih dijelova programskih sadržaja putem vizualnih ili akustičnih sredstava. U načelu one se emitiraju u blokovima.
NN 76/1999 • (8) Promidžbene poruke i teletrgovina koje utječu na podsvijest nisu dopuštene.
NN 76/1999 • (9) Prikrivene i lukave promidžbene poruke i teletrgovina nisu dopuštene, poglavito predstavljanje proizvoda i usluga u programu kad to služi u promidžbene svrhe.
NN 76/1999 • (10) Promidžbene poruke i teletrgovina ne smiju podsjećati, niti vizualno niti akustično, na osobe koje redovito vode vijesti ili programe o tekućim događajima, o vremenskoj prognozi, o športu i slično.
NN 76/1999 • (11) Promidžbene poruke i teletrgovina se umeću između programa. Kad su ispunjeni uvjeti sadržani u stavku 12., 13., 14. i 15. ovoga članka, promidžbene poruke i teletrgovina mogu se uvrstiti tijekom programa na takav način da ne štete cjelovitosti i vr
NN 76/1999 • (12) U programima koji se sastoje od samostalnih dijelova, ili u športskim i u slično uređenim priredbama i predstavama što sadrže prekide, promidžbene poruke i teletrgovina mogu biti umetnute jedino između dijelova ili u prekidima.
NN 76/1999 • (13) Emitiranje audiovizualnih ostvarenja kao što su dugometražni filmovi, televizijski filmovi i umjetnički dokumentarni filmovi (osim serija, serijala, zabavnih programa i dokumentarnih programa koji nemaju umjetničku vrijednost) ako im je trajanje dulje od četrdeset pet minuta, može se prekinuti jedanput za svako cjelovito trajanje od četrdeset pet minuta. Prekid za emitiranje promidžbenih poruka ne može trajati više od jedne minute. Daljnji prekid je dopušten ako je trajanje dugometražnih filmova, televizijskih filmova i umjetničkih dokumentarnih filmova najmanje dvadeset minuta dulje od dva ili više cjelovitih trajanja od četrdeset pet minuta.
NN 76/1999 • (14) Ako su programi, osim onih navedenih u stavku 12. ovoga članka prekidani promidžbenim porukama ili teletrgovinom, treba proteći najmanje petnaest minuta između svakog sljedećeg prekida za promidžbene poruke ili teletrgovine unutar programa.
NN 76/1999 • (15) Promidžbene poruke i teletrgovina ne smiju se umetati u programe vjerske službe.
NN 76/1999 • (16) Vijesti, programi o tekućim događanjima, dokumentarni programi i programi za djecu, kad traju manje od trideset minuta ne smiju se prekidati promidžbenim porukama ili teletrgovinom. Ako traju trideset minuta i dulje, primijenit će se odredba stavka 14. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 76/1999 • (17) Promidžbene poruke i teletrgovina za proizvode duhana nisu dopušteni.
NN 76/1999 • (18) Promidžbene poruke i teletrgovina za alkoholna pića svih vrsta, trebaju biti u skladu sa sljedećim pravilima:
NN 76/1999 • - ne smiju biti upućene, poglavito maloljetnicima i nitko u promidžbenim porukama i teletrgovini, tko je povezan s uživanjem alkohola, ne smije izgledati kao da je maloljetnik,
NN 76/1999 • - ne smiju povezivati uživanje alkohola s fizičkim aktivnostima ili upravljanjem vozilom,
NN 76/1999 • - ne smiju tvrditi da alkohol ima terapeutsko djelovanje, ili da ima stimulirajući ili umirujući učinak ili da može riješiti osobne probleme,
NN 76/1999 • - ne smiju poticati neumjereno uživanje alkohola ili prikazivati apstinenciju i stanje trijeznosti u negativnom smislu,
NN 76/1999 • (19) Nisu dopuštene promidžbene poruke ni teletrgovina za lijekove i medicinske tretmane koji su dostupni jedino na liječnički recept.
NN 76/1999 • (20) Promidžbene poruke i teletrgovina za sve druge lijekove i medicinske tretmane trebaju biti jasno prepoznatljivi kao takvi, pošteni, istiniti i podložni provjeri, te moraju odgovarati zahtjevima zaštite pojedinca od štetnih posljedica.
NN 76/1999 • (21) Ravnatelj Zavoda može, na prijedlog Vijeća, pravilnikom propisati i druge uvjete za emitiranje promidžbenih poruka i teletrgovine, te programa pod pokroviteljstvom iz članka 85. ovoga Zakona, u skladu s Europskom konvencijom o prekograničnoj televiziji.
NN 76/1999 • (1) Kad se emitira program pod pokroviteljstvom, u cijelosti ili dijelom, mora se kao takav na odgovarajući način, razvidno označiti na početku i/ili na kraju programa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 66/06, Broj 59/96,
Broj 139/97, Broj 152/08,
Broj 63/05, Broj 177/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE