PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/2002 • 8) analitičko i studijsko praćenje te planske i organizacijske pripreme za uključivanje u vojne saveze, programe, stalne ili povremene multinacionalne snage i za formiranje zajedničkih multinacionalnih postrojbi s prijateljskim zemljama,
NN 33/2002 • 9) pomoć redovnim službama i snagama zaštite i spašavanja, osiguranja infrastrukture i drugih materijalnih dobara, te zaštite državne granice na kopnu i moru i zraku,
NN 33/2002 • 10) materijalne i operativne pripreme za sudjelovanje te samo sudjelovanje u operacijama zaštite i spašavanja stanovništva i materijalnih dobara, pružanja humanitarne pomoći u prirodnim, tehničko-tehnološkim i drugim katastrofama unutar zemlje – kada su ljudski životi i materijalna dobra ugroženi u mjeri koja prelazi sposobnosti i raspoložive resurse namjenskih institucija za zaštitu i spašavanje.
NN 33/2002 • U eventualnoj neposrednoj ugroženosti nastaloj izravnim operativnim pripremama oružanih snaga druge države za poduzimanje postupaka i aktivnosti usmjerenih na povredu suvereniteta i neovisnosti Republike Hrvatske te u ratu, Oružane snage Republike Hrvatske imaju sljedeće zadaće:
NN 33/2002 • 1) brza mobilizacija i strategijski razvoj snaga u slučaju pogoršanja političko-sigurnosnih prilika, odnosno u slučaju neposredne ugroženosti Republike Hrvatske stanjem u okružju – sukladno pripremljenim planovima operativne uporabe i trenutnoj strategijskoj situaciji,
NN 33/2002 • 2) održavanje povećanog stupnja borbene spremnosti na razinama potrebnim za učinkovito odvraćanje eskalacije potencijalnih agresivnih djelovanja, te kao oslonca za poduzimanje primjerenih diplomatskih akcija usmjerenih na otklanjanje opasnosti,
NN 33/2002 • 3) zaustavljanje prvoga strategijskog udara eventualnog napadača i stvaranje uvjeta za potpunu mobilizaciju Oružanih snaga i svih ostalih obrambenih institucija,
NN 33/2002 • 4) učinkovita aktivna obrana i prijelaz na ofenzivne operacije protiv cjelokupnih oružanih formacija koje su nositelji agresivnih djelovanja na teritorij Republike Hrvatske,
NN 33/2002 • 5) razbijanje glavnih agresorovih oružanih formacija i prisiljavanje na odustajanje od agresije,
NN 33/2002 • 6) izvođenje završnih operacija izbacivanja poraženih snaga agresora s teritorija Republike Hrvatske, ili prisiljavanje na predaju u okvirima definiranim međunarodnim ratnim pravom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 33/2002 • U neposrednoj ugroženosti nastaloj kao posljedica stanja u državi kada su, zbog oružanoga, terorističkog ili drugoga nasilnog djelovanja, dovedeni u pitanje neovisnost ili teritorijalna cjelovitost Republike Hrvatske, Oružane snage Republike Hrvatske bit će angažirane samo iznimno – pod zakonom precizno definiranim uvjetima.
NN 33/2002 • Civilna obrana zasebna je komponenta obrambenog sustava Republike Hrvatske unutar definiranoga strategijskog koncepta integralne obrane. Čine je organizacijski, ljudski i materijalni potencijali specifičnih nositelja obrambenih aktivnosti iz civilnog sektora. U funkcionalnom smislu, ova komponenta obrambenog sustava usmjerena je na osiguravanje svih potrebnih pretpostavki za ustrojavanje, opremanje, planiranje i stabilno financiranje obrane Republike Hrvatske, zaštitu i spašavanje ljudi i materijalnih dobara, olakšavanje preživljavanja stanovništva u uvjetima prirodnih, tehničko-tehnoloških i drugih nesreća većih razmjera, te na potporu Oružanim snagama Republike Hrvatske u svim uvjetima njihova operativnog djelovanja.
NN 33/2002 • Aktivnostima civilne obrane, u slučaju bilo koje opcije mogućih ugrožavanja, osiguravaju se sljedeće funkcije:
NN 33/2002 • – upravljanje institucijama i aktivnostima obrambenog sustava,
NN 33/2002 • – proizvodnja i pružanje usluga za potrebe Oružanih snaga Republike Hrvatske i građana,
NN 33/2002 • – zaštita i spašavanje ljudi i materijalnih dobara s ciljem otklanjanja ili umanjivanja posljedica svih oblika ugrožavanja,
NN 33/2002 • Da bi se uspješno provodile navedene funkcije, civilnu obranu – u institucionalnom, odnosno organizacijskom smislu – čine nositelji najvažnijih funkcija. Oni imaju precizno određene zadaće, u skladu s kojima provode odgovarajuće pripreme za funkcioniranje u cjelokupnom spektru mogućih situacija. Budući da su same pripreme nositelja aktivnosti civilne obrane esencijalna komponenta realizacije njihove funkcionalne uloge te s obzirom na široki spektar uvjeta njihova potencijalnog angažiranja, metodološki je najprimjerenije sagledavanje njihove uloge i zadaća kroz područja priprema.
NN 33/2002 • Izuzetno, zbog njihove važnosti za obrambeni sustav u mirnodopskim uvjetima, uloga tijela državne vlasti najprije se obrađuje općenito, a potom i u sklopu priprema za djelovanje u ratu, stanju neposredne ugroženosti i drugim kriznim situacijama.
NN 33/2002 • Institucije zakonodavne i izvršne vlasti Republike Hrvatske, u okviru svojih redovnih nadležnosti i odgovornosti propisanih Ustavom i zakonima, osiguravaju sve potrebne pretpostavke za ustrojavanje, opremanje, planiranje i stabilno financiranje obrane Republike Hrvatske, kako u miru tako i u uvjetima rata, neposredne ugroženosti i drugim kriznim situacijama.
NN 33/2002 • – razvojne planove i programe kapitalnih investicija na području obrane,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 128/07, Broj 112/04,
Broj 134/07, Broj 107/09,
Broj 107/96, Broj 8/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE