PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 47/2001 • 8) da je ponovno izdavanje Svjedodžbe ograničeno na letenje u višečlanoj posadi (Kategorija 1 “OML”) ili na letenje uz pilota za sigurnost (kategorija 2 “OSL”).
NN 47/2001 • (9) a) da neidentificirane srčane šumove procijeni kardiolog prihvatljiv za Ministarstvo te da ih procijeni i Ministarstvo. Ako se to smatra važnim daljnja istraživanja uključuju 2 D dopler ehokardiografiju.
NN 47/2001 • 1) Dvostruki vrh zalistka aorte je prihvatljiv bez ograničenja ako nisu dokazane druge abnormalnosti srca ili aorte, ali zahtijeva dvogodišnju kontrolu s ehokardiografijom.
NN 47/2001 • 2) stenoza aorte (manje od 25 mmHg diferencijalnog tlaka) može biti prihvatljiva za letenje u višečlanoj posadi. Zahtijeva se godišnja kontrola s 2 D doplerom ehokardiografom kardiologa prihvatljivog za Ministarstvo.
NN 47/2001 • 3) Regurgitacija iz aorte je prihvatljiva za neograničeno izdavanje Svjedodžbe samo ako je trivijalna. Ne bi smjelo biti dokazive abnormalnosti uzlazne aorte na ehokardiografiji 2 D doplera. Godišnju kontrolu treba provesti kardiolog prihvatljiv za Ministarstvo.
NN 47/2001 • 4) Bolest mitralnog zalistka (stenoza mitralnog zalistka uzrokovana reumatskom groznicom) normalno ne dozvoljava izdavanje Svjedodžbe.
NN 47/2001 • 5) Propadanje mitralnog zalistka/regurgitacija mitralnog zalistka. Kandidat s izoliranim srednjim sistoličkim škljocanjem ne treba ograničenje. Kandidat s nekompliciranom i malom regurgitacijom se ograničuju na letenje u višečlanoj posadi. Kandidat s dokazom volumnog opterećenja lijeve klijetke srca kod povećanja lijeve srčane klijetke krajnjeg diastoličnog promjera moraju biti ocijenjeni kao nesposobni. Godišnju kontrolu obavlja kardiolog prihvatljiv Ministarstvu a zahtijeva se i kontrola Ministarstva.
NN 47/2001 • 1) Kandidat s ugrađenim mehaničkim zalistkom se ocjenjuje kao nesposoban.
NN 47/2001 • 2) Ministarstvo može ocijeniti kandidata sa zalistkom od tkiva kao sposobnog za letenje u višečlanoj posadi (Kategorija 1 “OML”) 9 mjeseci nakon kirurškog zahvata uz uvjet:
NN 47/2001 • (I) da je funkcija zalistka i klijetke normalna prema procjeni 2 D dopler ehokardiografije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 47/2001 • (II) zadovoljava granične simptome elektrokardiografije pod opterećenjem,
NN 47/2001 • (III) dokazano da nema bolesti koronarnih arterija ukoliko nije postignuta zadovoljavajuća revaskularizacija - vidi toč. 7 gore,
NN 47/2001 • (V) zahtijeva se da godišnju kardiološku kontrolu obavi Ministarstvo.
NN 47/2001 • (10) Zahtijeva se da Ministarstvo obavi godišnju kontrolu kandidata koji se podvrgava ili je bio podvrgnut sistematskoj antikoagulantnoj terapiji.
NN 47/2001 • (11) Kandidat s primarnim ili sekundarnim abnormalnostima u epikardu, miokardu ili endokardu mora biti ocijenjen kao nesposoban do potpunog ozdravljenja. Ministarstvo će možda trebati za procjenu srčanožilnog sustava uključiti 2 D doplerehokardiografiju, snimiti elektrokardiogram pod opterećenjem, 24-satno ambulantno snimanje EKG-a, scintigrafiju miokarda i koronarnu angiografiju. Češća kontrola i ograničenje za letenje u višečlanoj posadi (kategorija 1 “OML”) ili letenja uz pilota za sigurnost (kategorija 2 “OSL”) treba prethoditi izdanju Svjedodžbe.
NN 47/2001 • (12) Urođene mane srca, uključujući i one koje su operativno ispravljene, bit će normalno procijenjene kao neprikladne ukoliko se ne zahtjeva funkcijski nevažno liječenje. Zahtijevat će se da Ministarstvo obradi kardiološku procjenu. Istraživanja mogu uključiti dopler ehokardiografiju, primjenu elektrokardiografije i 24-satno ambulantno praćenje EKG-a. Zahtijeva se redovna kardiološka kontrola. Može se zahtijevati i ograničenje za letenje u višečlanoj posadi (kategorija 1 “OML”) i za letenje uz pilota za sigurnost (kategorija 2 “OSL”).
NN 47/2001 • (14) Procjena malignih oboljenja u ovom sustavu je također objašnjena u priručniku u poglavlju onkologija koji daje informacije o izdavanju Svjedodžbi te treba potražiti upute u tom priručniku kao i poglavlju specifičnom za taj sustav.
NN 47/2001 • (Vidi 9 A-JAR FCL 3.155, 9 A-JAR FCL 3.160, 9 A-JAR FCL 3.275 i 9 A-JAR FCL 3.280)
NN 47/2001 • (1) Spirometrijski pregledi se zahtijevaju za početno ispitivanje kategorije 1. Odnos FEV1/FVC manji od 70% zahtijeva procjenu specijalista za dišne bolesti. Za kategoriju 2, test najvećeg protoka zraka u plućima, koji je manji od 80% zadane normalne vrijednosti prema starosti, spolu i visini, zahtijeva da ga procjeni specijalist za plućne bolesti.
NN 47/2001 • (2) Kandidat koji je prebolio, tj. iskusio povratni napadaj astme ocjenjuju se kao nesposoban.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 163/03, Broj 14/06,
Broj 118/05, Broj 43/09,
Broj 79/07, Broj 5/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE