PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 57/1993 • 9. Glazbena kultura (solfeggio) - prof. teorijskih glazbenih predmeta
NN 57/1993 • korepetitor - dipl. glazbenik, glasovirač s položenom pedagoško-psihološkom i metodičkom skupinom predmeta
NN 57/1993 • 12. Stručni suradnik, knjižničar i voditelj fonoteke - dipl. glazbenih-muzikolog s položenim ispitom za bibliotekara) - prof. teorijskih glazbenih predmeta ili prof. glazbene kulture (s položenim ispitom za bibliotekara)
NN 57/1993 • 13. Stručni suradnik - prof. psihologije ili dipl. psiholog psiholog uz uvjet da ima završen neki odjel srednje glazbene škole
NN 57/1993 • 14. Stručni suradnik, - prof. pedagogije ili dipl. pedagog pedagog uz uvjet da ima završen neki odjel srednje glazbene škole
NN 57/1993 • Za učitelje i stručne suradnike pod propisanom stručnom spremom iz članka 2. i 3. ovog pravilnika razumijeva se završen jednopredmetni i dvopredmetni studij kao prvi glavni (A) ili kao drugi (B) odnosno kao prvi glavni (A) i kao drugi glavni (A) predmet ili smjer studija.
NN 57/1993 • Učitelji i stručni suradnici koji imaju odgovarajuću stručnu spremu bez potrebnog pedagoškog, psihološkog i metodičkog obrazovanja, dužni su ga steći u roku od godine dana nakon zasnivanja radnog odnosa.
NN 57/1993 • Učitelji predmetne nastave u posebnim ustanovama, koji nemaju defektološku spremu, dužni su je steći u roku od godine dana nakon zasnivanja radnog odnosa.
NN 57/1993 • Nastavu školskog vjeronauka mogu iznimno do kraja 1995/96 školske godine izvoditi i vjeroučitelji koji nemaju stručnu spremu propisanu točkom 20., članka 2. ovog pravilnika, ako od nadležnih vlasti vjerske zajednice imaju verifikaciju dostatne osposobljenosti za izvođenje nastave školskog vjeronauka.
NN 57/1993 • U osnovnoj školi s nastavom na jeziku etničke i nacionalne zajednice ili manjine, osim stručne spreme iz članka 2. i 3. ovog pravilnika, učitelji i stručni suradnici moraju udovoljiti posebnim zakonskim odredbama kojima se uređuje odgoj i obrazovanje na jeziku etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 57/1993 • Učitelji i stručni suradnici koji su stekli odgovarajući stupanj stručne spreme na području SFRJ prije 8. listopada 1991. godine, a čija vrsta nije utvrđena ovim pravilnikom, mogu obavljati poslove učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi pod uvjetom da je vrsta njihove stručne spreme utvrđena Pravilnikom o vrsti stručne spreme koju moraju imati odgajatelj, nastavnik, stručni suradnik i suradnik u odgojno-obrazovnom radu ("Narodne novine", broj 1 /84.).
NN 57/1993 • Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o vrsti stručne spreme koju mora imati odgajatelj, nastavnik, stručni suradnik i suradnik u odgojno-obrazovnom radu ("Narodne novine", broj 1/84).
NN 57/1993 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 57/1993 • Ustavni sud Republike Hrvatskc, rješavajući o ustavnoj tužbi Ž. M. iz B. na sjednici održanoj dana 2. lipnja 1993. godine donio je
NN 57/1993 • 2. Ovo će se rješenje objaviti u "Narodnim novinama", službenom glasilu Republike Hrvatske.
NN 57/1993 • Z. M. je podnio Ustavnom sudu Republike Hrvatske ustavnu tužbu kojom traži ustavnosudsku zaštitu u ostvarivanju prava na invalidsku mirovinu, a povodom konačnog i pravomoćnog rješenja Prvostepene zdravstvene komisije Ministarstva unutarnjih poslova broj: 55/1992 od 12. svibnja 1992. godine. Komisija je utvrdila da tužitelj nije sposoban za obavljanje poslova ovlaštene službene osobe. Tužba nije dopuštena. Na temelju odredbe članka 28. stavka 2. i 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/1991) ako je zbog povrede ustavnih prava dopušten drugi pravni put, ustavna tužba može se podnijeti tek nakon što je taj pravni put iscrpljen. U stvarima u kojima je dopušten upravni spor, odnosno revizija u parničnom ili izvanparničnom postupku pravni put je iscrpljen nakon što je odlučeno o tim pravnim sredstvima. U konkretnoj pravnoj stvari o sposobnosti tužitelja za obavljanje poslova ovlaštene službene osobe rješavala je Prvostepena i Drugostepena zdravstvena komisija Ministarstva unutarnjih poslova na temelju odredbe članka 106. Zakona o mirovinskom i invalidskom osiguranju (čNarodne novine", broj 26/1983) a po postupku utvrđenom Pravilnikom o sastavu i radu komisije za utvrđivanje nesposobnosti radnika za vršenje određenih i poslova u organima unutrašnjih poslova i organima pravosuđa ("Narodne novine", broj 26/1973). Zahtjev tužitelja odnosi se na prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja o kojima se odlučuje na temelju odredbe članka 163. stavka 6. Zakona o mirovinskom i invalidskom osiguranju u upravnom postupku, te je dopušten upravni spor. Iz sadržaja spisa nedvojbeno proizlazi da nije iscrpljen dopušteni pravni put. Ovo zato jer tužitelj nije podnio tužbu po uputi koja je uredno dana u rješenju Drugostepene zdravstvene komisije broj: 6/1992 od 7. srpnja 1992. godine. Konkretna rješenja u povodu kojih tužitelj podnosi ustavnu tužbu odnose se na sposobnost tužitelja za vršenje odredenih poslova u organima unutrašnjih poslova. Tužitelj, međutim, smatra da je kod njega došlo do gubitka, odnosno smanjenja radne sposobnosti u smislu članka 40. Zakona o mirovinskom i invalidskom osiguranju, a kako ostvarenje tih prava nije tražio u zakonom predviđenom postupku, valja zaključiti da nije iscrpljen redovni pravni put u smislu uvodno ćitirane odredbe članka 28. stavka 2. i 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske. Iz navedenoga proizlazi da nisu ostvarene zakonom utvrđene pretpostavke za podnošenje ustavne tužbe u konkretnoj pravnoj stvari, te je riješeno kao u izreci. Rješenje o objavljivanju ove odluke zasniva se na odredbi članka 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 58/1993 • Proglašavam Zakon o Državnom sudbenom vijeću, koji je Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske donio na sjednici 2. lipnja 1993. godine.
NN 58/1993 • Ovim Zakonom uređuju se uvjeti za izbor predsjednika i članova Državnog sudbenog vijeća i prestanak njihove dužnosti, postupak za imenovanje i razrješenje sudaca i državnih odvjetnika i postupak za utvrđivanje njihove disciplinske odgovornosti, te druga pitanja vezana za rad Državnoga sudbenog vijeća (u daljnjem tekstu Vijeće).
NN 58/1993 • Vijeće ima pečat, koji sadrži njegov naziv, te naziv i grb Republike Hrvatske.
NN 58/1993 • II. POSTUPAK ZA IZBOR PREDSJEDNIKA I ČLANOVA DRŽAVNOG SUDBENOG VIJEĆA I PRESTANAK NJIHOVE DUŽNOSTI
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 154/08, Broj 29/96,
Broj 54/01, Broj 84/92,
Broj 10/06, Broj 80/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE