PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-06-55-882 NN 55/2001

• 9. Nasuprot takvom stajalištu podnositelja zahtjeva, stajalište je ovog Suda da je Županijski dom imao pravo pojedine točke uvrstiti ili ne uvrstiti u svoj dnevni red. Položaj Županijskog doma u slučajevima predviđenim Ustavom, u kojima je davao svoje prethodno mišljenje, može se štititi samo u smislu da se prethodno mišljenje od njega moralo tražiti. Ako je tijelo koje daje prethodno mišljenje imalo priliku da mišljenje dade – bilo pozitivno bilo negativno – o pitanju o kojem je u konkretnom slučaju bila riječ, time je njegovo pravo bilo iscrpljeno.


Stranica NN 55/2001

• 10. Što se tiče Promjene Ustava, iz odgovora Sudu i priložene dokumentacije proizlazi da je dana 23. ožujka 2001. presjednici Županijskog doma bio poslan i istog dana bio primljen, Prijedlog promjene Ustava Republike Hrvatske. Taj je Prijedlog istovremeno bio dostavljen zastupnicima Zastupničkog doma Hrvatskog sabora i predsjednici Županijskog doma Hrvatskog sabora radi davanja prethodnog mišljenja. S obzirom na to da je sjednica Županijskog doma Hrvatskog sabora bila sazvana za 27. ožujka 2001. godine, Županijski dom imao je mogućnost dati prethodno mišljenje na Prijedlog promjene Ustava Republike Hrvatske.


Stranica NN 55/2001

• Iz odgovora Hrvatskog sabora, a također i iz zahtjeva kojim je pred Sudom pokrenut postupak, proizlazi da su zastupnici Županijskog doma Hrvatskog sabora dobili materijal za tu sjednicu u pretince 26. ožujka 2001. godine.


Stranica NN 55/2001

• S tim u vezi, u odgovoru Hrvatskog sabora Sudu kaže se: »Činjenica je da Županijski dom Hrvatskog sabora nije raspravio o Prijedlogu promjene Ustava Republike Hrvatske iako je bio uvršten u dnevni red, već je raspravio i izglasao da Zastupničkom domu podnese Prijedlog odluke o raspisivanju referenduma o promjeni Ustava s referendumskim pitanjima koja upućuju na to da se Županijski dom ne slaže sa sadržajem Prijedloga promjene Ustava Republike Hrvatske. Ta se činjenica može tumačiti na način da je takvim postupanjem Županijski dom Hrvatskoga sabora iskazao negativno mišljenje o rečenoj Promjeni Ustava.


Internet NN 55/2001
• Valja imati u vidu da prethodno mišljenje Županijskog doma Hrvatskoga sabora Zastupnički dom Hrvatskoga sabora ne obvezuje, jer je Zastupnički dom dužan mišljenje saslušati ali ga nije dužan prihvatiti.«

Propis NN 55/2001
• 11. Ustavne Promjene donijete su na sjednici Zastupničkog doma Hrvatskog sabora 28. ožujka 2001.

Propis NN 55/2001 • Stajalište je ovog Suda da se je u razdoblju od primitka pisanog materijala u Županijskom domu (tj. od 23. ožujka 2001. godine) do izglasavanja Promjena Ustava u Zastupničkom domu (tj. 28. ožujka 2001. godine) moglo raspraviti i sročiti prethodno mišljenje o predloženim ustavnim promjenama, dakle da je Županijski dom imao mogućnost dati svoje prethodno mišljenje, a činjenica što ga nije dao ne može postupak Promjene Ustava učiniti neustavnim.
Propis NN 55/2001 • 12. Sud zaključno ponavlja svoje već zauzeto stajalište da u okvir njegovih ovlasti ne ulazi ocjena sadržaja ustavnih odredaba, taj je sadržaj stvar isključivo i samo tijela koje Ustav donosi. Naime, za Ustavni sud ne postoji ni pravna ni faktična mogućnost ocjenjivati materijalnu suglasnost ustavnih odredaba ni s jednim višim pravnim aktom, budući da je Ustav temeljni i najviši akt države. Stoga je bespredmetno govoriti o bilo čijoj nadležnosti za odlučivanje o »ustavnosti Ustava«, uključujući i Ustavni sud. U konkretnom predmetu to znači: predmetom ustavnosudske ocjene ne može biti pitanje je li sadržajno – a ne samo u pogledu postupka njezina donošenja – suglasna Ustavu promjena Ustava u pravcu pretvaranja parlamenta iz dvodomnog u jednodomni.
Propis NN 55/2001 • 13. Ova se odluka temelji na odredbama članka 51. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 55/2001 • Nakon izvršenog uspoređivanja s izvornim tekstom utvrđene su pogreške u pročišćenom tekstu Ustava Republike Hrvatske objavljenom u »Narodnim novinama«, broj 41 od 7. svibnja 2001., te se daje
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 55/2001 • U Izvorišnim osnovama stavku 1. podstavku 12. umjesto riječi: »Državne« treba stajati riječ: »Države« a umjesto riječi: »izrađenom« treba stajati riječ: »izraženom«.
Propis NN 55/2001 • U članku 2. stavku 4. umjesto riječi: »Hrvatski sabor i narod neposredno« trebaju stajati riječi: »Hrvatski sabor ili narod neposredno«.
Propis NN 55/2001 • U članku 7. iza stavka 3. trebaju stajati dva stavka koji glase:
Propis NN 55/2001 • »U slučajevima predviđenim u člancima 17. i 100. Ustava, oružane se snage mogu, ako to zahtijeva narav pogibelji, koristiti kao pomoć policiji i drugim državnim tijelima.
Propis NN 55/2001 • U članku 80. iza podstavka 6. treba stajati podstavak 7. koji glasi:
Propis NN 55/2001 • »– ostvaruje građanski nadzor nad oružanim snagama i službama sigurnosti Republike Hrvatske,«.
Propis NN 56/2001 • Na temelju članka 4. Zakona o carinskoj tarifi (»Narodne novine«, br. 61/2000 i 117/2000), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 15. lipnja 2001. godine, donijela
Propis NN 56/2001 • U Uredbi o Carinskoj tarifi za 2001. godinu (»Narodne novine«, br. 125/2000, 2/2001, 4/2001, 5/2001, 12/2001 i 53/2001), u Carinskoj tarifi, mijenjaju se carinske stope za pojedine proizvode na način kako slijedi:
Propis NN 56/2001 • tarifnog broja 84.50), za pranje, čišćenje, cijeđenje, sušenje, glačanje, prešanje (uključujući preše za fiksiranje), bijeljenje, bojenje, apretiranje, dovršavanje, prevlačenje ili impregniranje tekstilnog prediva, tkanina, pletenina i dr. ili gotovih tekstilnih predmeta i strojevi za nanošenje paste na osnovnu tkaninu ili drugu podlogu koja se upotrebljava u proizvodnji podnih pokrivača kao što je linoleum; strojevi za namatanje, odmatanje, savijanje, sječenje ili zupčasto izrezivanje tekstilnih tkanina:
Propis NN 56/2001 • Uredba stupa na snagu četvrtog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 51/94, Broj 18/06, Broj 63/07, Broj 1/91, Broj 44/96, Broj 177/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled