PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-10-120-1950 NN 120/2002

• aa) Mjerodavno tržište je i prije provedbe predmetne koncentracije bilo relativno slabo strukturirano i segmentirano po broju sudionika. Poduzetnik TC Koromačno d.d. nema vladajući položaj na mjerodavnom tržištu, te njegova snaga i potencijal ne dovode do toga da bi se mjerodavno tržište smanjivalo s obzirom na broj sudionika prisutnih na istom.


Stranica NN 120/2002

• Primjenom Herfindahl – Hirschmanovog Indeksa (HHI) izračunata je koncentriranost na mjerodavnom tržištu. Naime, HHI indeks je općeprihvaćeno mjerilo za izračun koncentiranosti konkretnog tržišta. Računa se zbrajanjem kvadrata tržišnih udjela poduzetnika prisutnih na mjerodavnom tržištu. U konkretnom slučaju HHI iznosi 3919,18 što pokazuje da je riječ o visoko koncentriranom tržištu. Naime, tržišta na kojima HHI iznosi više od 1800 bodova smatraju se visoko koncentriranima.


Stranica NN 120/2002

• Međutim, visoka koncentriranost mjerodavnog tržišta nije posljedica provođenja predmetne koncentracije poduzetnika budući da se njenim provođenjem broj sudionika prisutnih na mjerodavnom tržištu proizvodnje cementa portland na području Republike Hrvatske ne smanjuju, odnosno ostaje nepromijenjen.


Stranica NN 120/2002

• bb) Podnositelj prijave, niti bilo koji drugi član koncerna Holderbank, prije provođenja predmetne koncentracije nisu imali udjele na mjerodavnom tržištu, te provođenjem predmetne koncentracije dolazi do preuzimanja dotadašnjeg udjela poduzetnika TC Koromačno d.d. Taj udjel izračunat prema ukupno proizvedenoj količini cementa portland u Republici Hrvatskoj tijekom 1998. iznosi 15,27 posto.


Internet NN 120/2002
• Stoga je Savjet za zaštitu tržišnog natjecanja ocijenio da provođenjem ove koncentracije ne dolazi do stvaranja novog ili jačanja postojećeg vladajućeg položaja podnositelja prijave na mjerodavnom tržištu, osobito ne na način da bi se provođenjem ove koncentracije znatno ili trajno ograničilo ili ukinulo slobodno tržišno natjecanje, odnosno, ocijenio je da nije riječ o zabranjenoj koncentraciji u smislu odredbe članka 21. stavka 1. ZZTN.

Propis NN 120/2002
• Slijedom iznijetoga, odlučeno je kao u točki 1. izreke ovog rješenja.

Propis NN 120/2002 • c) Sukladno svim iznijetim činjenicama odlučeno je da se prijavljena koncentracija kao dopuštena upiše u Upisnik o koncentracijama, kao što je navedeno u točki 2. izreke ovog rješenja.
Propis NN 120/2002 • 4. Za rješenje kojim se, prema odredbi članka 36. ZZTN, okončava postupak pred Agencijom, sukladno odredbi članka 14. tarifni broj 108. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, br. 131/97), plaća se upravna pristojba u iznosu od 5.000,00 kuna.
Propis NN 120/2002 • Nadalje, za rješenje o upisu u Upisnik o koncentracijama, prema članku 1. stavku 1. Uredbe o izmjenama tarife Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, br. 116/00), plaća se upravna pristojba u iznosu od 250.000,00 kuna.
Propis NN 120/2002 • Dakle, podnositelj prijave, poduzetnik Breitenburger Auslandbeteiligungs GmbH je obveznik plaćanja upravne pristojbe u ukupnom iznosu od 255.000,00 kuna. Iznos iz točke 3. izreke ovog rješenja uplaćuje se posebnom uplatnicom u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske u roku od petnaest (15) dana od dana dostave ovog rješenja na račun broj: 1001005-1863000160, poziv na broj: 24/5002 - (navesti matični broj subjekta).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 120/2002 • Rečeni iznos upravne pristojbe pristojbeni obveznik može platiti i na devizni račun broj: 702000-987-9182800-132344-091, prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke za euro i to na dan 26. lipnja 2000., koji se smatra danom podnošenja prijave koncentracije poduzetnika.
Propis NN 120/2002 • Pristojbeni obveznik dužan je dokaz o izvršenoj uplati upravne pristojbe dostaviti Agenciji bez odgode, a najkasnije u roku od osam (8) dana od izvršene uplate, pozivom na broj, klasa: UP/I-030-02/2000-01/62. U protivnom će Agencija, primjenom članka 10. stavka 2. Zakona o upravnim pristojbama, pokrenuti postupak prisilne naplate upravne pristojbe.
Propis NN 120/2002 • 5. Temeljem članka 37.a ZZTN, rješenja Agencije donesena primjenom odredbe članka 36. ZZTN objavljuju se u »Narodnim novinama«, te je stoga odlučeno kao u točki 4. izreke ovog rješenja.
Propis NN 120/2002 • Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može, sukladno odredbama članka 37. ZZTN, pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
Propis NN 121/2002 • Na temelju članka 5. Zakona o obnovi i razvoju Grada Vukovara (»Narodne novine«, broj 44/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 10. listopada 2002. godine, utvrdila
Propis NN 121/2002 • OBNOVE I RAZVOJA GRADA VUKOVARA DO KRAJA 2002. I ZA 2003. GODINU
Propis NN 121/2002 • Grad Vukovar je uslijed velikosrpske agresije pretrpio ratna razaranja u svim područjima gospodarskog i društvenog života, a osobito teške posljedice su pretrpjeli njegovi stanovnici. U okviru dosadašnje organizirane obnove u Hrvatskoj, najintenzivniji radovi se izvode na području Grada Vukovara. Obnovom stambenih objekata, komunalne infrastrukture, objekata javne namjene i ostvarivanja drugih za život neophodnih preduvjeta, omogućava se ubrzani povratak njegovog raseljenog stanovništva i njihov što normalniji život.
Propis NN 121/2002 • Radi potrebe što bržeg otklanjanja posljedica ratnih razaranja i ubrzanja socio-ekonomske revitalizacije Grada Vukovara, u svibnju 2001. godine donesen je Zakon o obnovi i razvoju Grada Vukovara (Narodne novine, broj 44/2001) temeljem kojeg je utvrđen okvir za donošenje i realizaciju Plana i Programa obnove i razvoja Grada Vukovara (u daljnjem tekstu: Plan i Program), te izvori i način raspolaganja sredstvima za financiranje obnove i razvoja.
Propis NN 121/2002 • U pripremi izrade Plana i Programa sudjelovao je Savjet za obnovu i razvoj Grada Vukovara, sastavljen od 11 članova koje je imenovala Vlada Republike Hrvatske. U izradi je izravno sudjelovala i Radna skupina za izradu Plana i Programa koju sačinjava oko 50 stručnjaka - predstavnika ključnih institucija u Gradu Vukovaru, te Gradsko vijeće Grada Vukovara koje se također izjasnilo svojim prijedlozima.
Propis NN 121/2002 • Sredstva za financiranje obnove i razvoja sukladno Zakonu o obnovi i razvoju Grada Vukovara uplaćuju se u korist posebnog žiroračuna za obnovu i razvoj Grada Vukovara, kojima raspolaže Fond za obnovu i razvoj Grada Vukovara prema utvrđenom Planu i Programu. U slučaju nemogućnosti realizacije pojedinih projekata u predviđenom roku, a čiji su uzroci kašnjenje oko izrade projektne dokumentacije, neriješeni vlasničko-imovinski odnosi i sl., moguća je prenamjena sredstava u projekte sa sličnom namjenom, a prema prethodnoj pismenoj suglasnosti između Ministarstva za javne radove, obnovu i graditeljstvo, Fonda za obnovu i razvoj Grada Vukovara, Grada Vukovara i ostalih mjerodavnih ministarstava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 84/06, Broj 126/05, Broj 97/00, Broj 135/05, Broj 135/09, Broj 22/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled