PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 44/1995 • Ako se u upravljanju vozilom smjenjuju dva vozača (posada vozila), zapisi iz članka 22. ovoga pravilnika vode se na odvojenim listovima za svakog vozača.
NN 44/1995 • Pomicanje pojedinih listova iz stavka 1. ovog članka izvodi se jednim zajedničkim mehanizmom ili odvojenim sinhroniziranim mehanizmima.
NN 44/1995 • Kućište u koje je uložen zapisni list (listovi) i u kojem se nalazi mehanizam za namještanje sata mora biti opremljeno bravom s ključem.
NN 44/1995 • Svako otvaranje kućišta u koje je uložen zapisni list (listovi) i u kojem se nalazi mehanizam za namještanje sata automatski se zapisuje na zapisnom listu (listovima).
NN 44/1995 • 1. mjernu jedinicu za duljinu prijeđenoga puta s kraticom "km" neposredno do brojača prijeđenoga puta
NN 44/1995 • Natpisna je pločica ugrađena u nadzorni uređaj i nosi ove podatke (koji moraju biti jasno vidljivi i čitljivi kad je nadzorni uređaj ugrađen u vozilo):
NN 44/1995 • 5. moguće je i mjerno područje brzinomjera u obliku propisanom u članku 27. točka 3. ovoga pravilnika.
NN 44/1995 • Ako je nadzorni uređaj osjetljiv na nagib tako da to utječe na prekoračenje dopuštenih granica pogrešaka nadzornog uređaja, mora se navesti kut u obliku:
NN 44/1995 • pri čemu je a kut koji zatvara prednja ploča uređaja s vodoravnom ravninom i u kojem je položaju uređaj umjeren, a kutovi prikazuju najveći dopušteni otklon prema gore odnosno prema dolje od kuta .
NN 44/1995 • Najveće dopuštene pogreške prije ugradnje u vozilo mogu biti unutar granica:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 44/1995 • - za duljinu prijeđenoga puta: +- 1% od stvarne duljine, uz uvjet da mjerena udaljenost nije manja od 1 km
NN 44/1995 • - za vrijeme: +- 2 min/dan, a najviše 10 minuta nakon 7 dana, ako hod sata bez navijanja nije kraći od sedam dana.
NN 44/1995 • Najveće dopuštene pogreške kod ugradnje u vozilo mogu biti unutar granica:
NN 44/1995 • - za duljinu prijeđenoga puta: +- 2% od stvarne duljine, uz uvjet da mjerena udaljenost nije manja od 1 km
NN 44/1995 • Najveće dopuštene pogreške tijekom uparabe u vozilu mogu biti unutar granica:
NN 44/1995 • - za duljinu prijeđenoga puta: +- 4% od stvarne duljine, uz uvjet da mjerena udaljenost nije manja od 1 km
NN 44/1995 • Najveće dopuštene pogreške propisane u članku 29., 30. i 31. ovoga pravilnika vrijede za temperaturu okoliša od 0"C do 40"C, mjereno neposredno na nadzornom uređaju.
NN 44/1995 • Mjerenje najvećih dopuštenih pogrešaka propisanih u članku 30. i 31. ovoga pravilnika mora se izvoditi u uvjetima propisanim u članku 54. ovoga pravilnika.
NN 44/1995 • Zapisni listovi moraju biti izrađeni tako da ne ometaju normalan rad nadzornog uređaja te da zapisi budu neizbrisivi, čitljivi i prepoznatljivi, a dimenzije zapisnih listova i svi zapisi ne smiju se promijeniti tijekom rada u normalnim uvjetima vlage i temperature.
NN 44/1995 • Svaki vozač (posada vozila) mora na zapisnom listu zapisati, a da ne ošteti list i ne umanji njegovu čitljivost, ove podatke:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 19/90, Broj 127/06,
Broj 36/01, Broj 52/96,
Broj 95/04, Broj 34/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE