PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/1999 • Dodatne visine naknade za lučko peljarenje primjenjuju se na osnovnu naknadu za lučko peljarenje navedene u točkama II. do VIII. ove Naredbe i to u sljedećim slučajevima:
NN 37/1999 • - kod peljarenja brodova (osim RO-RO putničkih brodova) prilikom mijenjanja sidrišta odnosno veza u luci, osnovana naknada povećava se za 70%;
NN 37/1999 • - u slučaju da je peljar prisiljen čekati na mjestu ugovorenom za pružanje usluge zbog kašnjenja broda u dolasku/odlasku, zbog čekanja na dizanje sidra, nespremnosti instalacija ili veza samog broda, zbog kašnjenja vlasti u obavljanju carinskih ili ostali
NN 37/1999 • - kod peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, osnovna naknada povećava se za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu "Svjedodžbe o degazaciji tankova";
NN 37/1999 • - kod peljarenja brodova "plinaša" ili "kemikalaca", osnovna naknada povećava se za 30%;
NN 37/1999 • - kod peljarenja RO-RO putničkih brodova osnovna naknada se umanjuje za 40%;
NN 37/1999 • - kod peljarenja RO-RO putničkih brodova prilikom mijenjanja sidrišta odnosno veza u luci, naknada iz prethodnog stavka za pripadajući RO-RO putnički brod umanuje se za 50%;
NN 37/1999 • - kod peljarenja tankera koji posjeduju tankove odvojenog balasta, iste treba izuzimati iz ukupne tonaže broda, a prema podacima sa svjedodžbe tankera;
NN 37/1999 • - u slučaju peljarenja broda bez upotrebe brodskog pogona (stroja), odnosno broda sa neispravnim kormilarskim uređajem, sidrenim vitlima, vitlima za pritezanje broda, tj. neispravnim tehničkim sredstvima neophodnim za obavljanje manevra, osnovna naknada p
NN 37/1999 • - u slučaju potrebe za angažiranjem drugog peljara, osnovna naknada povećava se za 50%;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/1999 • - prijevoz peljara sa obale na brod i obrnuto do peljarske stanice uračunat je u osnovnu tarifu;
NN 37/1999 • - za peljarenje brodova čija tonaža prelazi onu navedenu u dotičnoj tabeli za svaku dodatnu tonu obračunava se 0,21 kn;
NN 37/1999 • Osnovna naknada obalnog peljarenja u unutrašnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske:
NN 37/1999 • Dodatne visine naknade za obalno peljarenje primjenjuju se na osnovnu naknadu za obalno peljarenje navedenu u dijelu XI. ove Naredbe i to za:
NN 37/1999 • - usluge obalnog peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, osnovna naknada povećava se za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu "Svjedodžbe o degazaciji tankova";
NN 37/1999 • - usluge obalnog peljarenja broda "plinaša" ili "kemikalca" osnovna naknada povećava se za 30%.
NN 37/1999 • 1. U osnovnu naknadu obalnog peljarenja nije uključena osnovna naknada lučkog peljarenja, koja se dodatno obračunava.
NN 37/1999 • - troškove prijevoza peljara prema ispostavljenom računu prijevoza za najbrže prijevozno sredstvo u dolasku i povratku,
NN 37/1999 • - osigurati peljaru smještaj i ishranu, kao časnicima broda.
NN 37/1999 • Određivanje visine naknada prema radnom vremenu obavlja se na sljedeći način:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 45/07, Broj 10/01,
Broj 117/03, Broj 106/02,
Broj 22/08, Broj 20/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE