PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 105/2001 • Državni zavod za statistiku, koji je bio od početka uključen u rad na reviziji međunarodne klasifikacije obrazovanja ISCED, preuzeo je obvezu izrade metodologije klasifikacije obrazovanja u suradnji s Ministarstvom prosvjete i športa, Ministarstvom znanosti i tehnologije, Hrvatskim zavodom za zapošljavanje i drugim institucijama.
NN 105/2001 • Kako je Republika Hrvatska zemlja otvorena obrazovnoj razmjeni, primjena klasifikacije NSKO će omogućiti lakšu razmjenu učenika i studenata na europskoj i svjetskoj razini, te predstavljati međunarodno verificiranu osnovicu za nostrifikaciju svjedodžbi i diploma stečenih u obrazovnim sustavima drugih država. Također će omogućiti bolju preglednost i usporedivost postignutog obrazovanja nezaposlenih, što će olakšati zapošljavanje, te bolju preglednost obrazovnih programa, koje nude različite obrazovne institucije. Ujedno će se lakše izbjeći dupliranje ili različito vrednovanje istih ili sličnih obrazovnih programa, i sl.
NN 105/2001 • Šifrarnik obrazovnih programa (prošlih i sadašnjih) izradit će, na osnovu ove Metodologije, nadležna ministarstva. Za svaki obrazovni program koji bude odobren u budućnosti nadležno ministarstvo će odrediti i pripadajuću šifru.
NN 105/2001 • Zahvaljujemo svim pojedincima i institucijama, koji su nam pomogli pri izradi ove Metodologije i očekujemo pomoć i suradnju pri njenoj dopuni i poboljšanju.
NN 105/2001 • Obrazovanje je temelj svakoga društvenog razvitka. Ono je preduvjet za brz i kvalitetan razvoj društvenih odnosa, privređivanja i tržišta. Položaj svakog pojedinca unutar zajednice u kojoj živi kao i položaj te zajednice prema vanjskom svijetu određen je između ostalog razinom, načinom i sadržajem obrazovanja.
NN 105/2001 • Da bi se stanje i razvoj obrazovanja mogli odgovarajuće pratiti na međunarodnom i nacionalnom nivou, potrebna je jedinstvena klasifikacija obrazovanja na nacionalnoj razini i u skladu s međunarodnim standardima.
NN 105/2001 • Klasifikacija obrazovanja koristi se za praćenje postojećeg obrazovnog sustava i za planiranje razvoja tog sustava. Klasifikacija obrazovanja također se koristi za prikupljanje i prikazivanje tekućih podataka o obrazovanju, te za prikupljanje i prikazivanje podataka o obrazovnoj razini stanovništva (popisi stanovništva, ankete o radnoj snazi i potrošnji u kućanstvima i drugo).
NN 105/2001 • Klasifikacija obrazovanja mora biti tako organizirana da obuhvaća sve sadašnje i prošle obrazovne programe ali da bude i otvorena za nove programe, koji će tek biti uvedeni u sustav obrazovanja.
NN 105/2001 • Obrazovanje je organizirana i održiva komunikacija u svrhu učenja.
NN 105/2001 • Komunikacija je odnos dviju ili više osoba, koji obuhvaća prijenos informacija. Komunikacija može biti izravna ili neizravna, usmena, pismena ili preko medija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 105/2001 • Učenje je svaki napredak u obaviještenosti, spoznaji, znanju, razumijevanju, sposobnosti i vještini.
NN 105/2001 • Organizirana komunikacija je svaka planirana aktivnost s jasnim ciljevima, koja uključuje osobu ili ustanovu koja organizira komunikaciju, te koja uspostavlja obrazovnu okolinu i način poučavanja.
NN 105/2001 • Održiva komunikacija znači da komunikacija, a s njom i učenje, ima određeno vremensko trajanje kao i kontinuitet.
NN 105/2001 • Obrazovni program je osnovna jedinica klasifikacije obrazovanja. Obrazovni programi su definirani na temelju njihova obrazovnog sadržaja.
NN 105/2001 • Obrazovni sadržaj je niz, ili samo dio niza, obrazovnih aktivnosti koje su organizirane da bi ispunile zadane ciljeve ili određene skupine obrazovnih zadataka.
NN 105/2001 • Ciljevi obrazovanja (usmjerenje ili namjena) mogu biti osposobljavanje za zanimanje, priprema za studij na višoj razini, ili samo povećanje znanja i razumijevanja.
NN 105/2001 • Obrazovni sustav Republike Hrvatske organiziran je prema Zakonu o predškolskom odgoju i naobrazbi (»Narodne novine« br. 10/97), Zakonu o osnovnom školstvu (»Narodne novine« br. 59/90), Zakonu o srednjem školstvu (»Narodne novine« br. 19/92), Zakonu o obrtu (»Narodne novine« br. 77/93, »Narodne novine« br. 90/96) i Zakonu o visokim učilištima (»Narodne novine« br. 59/96).
NN 105/2001 • Njegova osnovna značajka okomita je protočnost. Temelj obrazovnog sustava čine sljedeći njegovi dijelovi: predškolsko obrazovanje, osnovno obrazovanje, srednje obrazovanje, obrazovanje nakon srednjeg koje nije ni više ni visoko te više i visoko obrazovanje.
NN 105/2001 • Predškolsko obrazovanje obuhvaća populaciju djece od 3 godine života do polaska u osnovnu školu, dakle do 6 ili 7 godina života. Provodi se u dječjim vrtićima tijekom dnevnog boravka djece. Program predškolskog obrazovanja nazvan »predškola« namijenjen je djeci koja ne pohađaju vrtić kao priprema pred polazak u osnovnu školu. Programe predškolskog obrazovanja odobrava Ministarstvo prosvjete i športa. Predškolsko obrazovanje nije obvezatno.
NN 105/2001 • Osnovno obrazovanje je obvezatno za svu djecu od 7 do 15 godina života. Traje osam godina i podijeljeno je na dva dijela od po četiri godine. Prve četiri godine nastava je razredna, tj. razred podučava razredni učitelj, a u druge četiri godine nastava je predmetna i izvode je predmetni nastavnici. Jedinstveni program osnovnog obrazovanja odobrava Ministarstvo prosvjete i športa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 107/95, Broj 5/09,
Broj 1/09, Broj 122/06,
Broj 128/06, Broj 88/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE