PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 162/2003 • DSU će vrlo snažno podupirati Ustavom utvrđenu potpunu trodiobu vlasti na zakonodavnu, izvršnu i sudbenu.
NN 162/2003 • DSU će se zauzimati za to da zajamčena obrana zemlje vlastitim snagama ni u jednom trenutku ne dođe u pitanje, neovisno o uključivanju u međunarodne sigurnosne institucije. Hrvatska mora imati modernu vojsku primjerenu svom geostrateškom položaju i iskustvima stečenim u Domovinskom ratu.
NN 162/2003 • Treća sastavnica u imenu ove stranke – unija – upućuje na nastojanje da se ujedine sve snage koje mogu pridonijeti hrvatskoj odlučnosti u prevladavanju sadašnjih poteškoća. Ova stranka polazi od pretpostavke da vraćanje na sve podjele koje su prethodile Domovinskom ratu znatno otežavaju nastojanja za modernizacijom Hrvatske i nadvladavanjem postojećeg stanja.
NN 162/2003 • DSU uzima nespornim da je uspostavom demokratske hrvatske države i jedinstvom u Domovinskom ratu postalo potpuno neproduktivno i štetno pozivanje na bilo koji oblik preddemokratskog ustroja Hrvatske.
NN 162/2003 • DSU se zauzima za izravno biranje u predstavnička tijela na svim razinama, što će omogućiti bolje zastupanje biračkoga tijela i novi tip odgovornosti prema biračima, kako bi se što prije dokinuo partitokratski sustav, koji je u posvemašnjoj suprotnosti s osnovnim smislom i svrhom demokracije.
NN 162/2003 • DSU polazi od obveze propisane Ustavom Republike Hrvatske da RH štiti prava i interese svojih državljana koji žive ili borave u inozemstvu i promiče njihove veze s domovinom, pri čemu Ustav RH jamči dijelovima hrvatskog naroda u drugim državama osobitu skrb i zaštitu Republike Hrvatske.
NN 162/2003 • DSU ocjenjuje da je današnji odnos prema iseljenoj Hrvatskoj vrlo sličan onomu koji je bio primjenjivan prije uspostave demokratske hrvatske države, kad je, desetljećima, hrvatsko iseljeništvo tretirano kao »neprijateljska emigracija«.
NN 162/2003 • Posebno pogubne posljedice nastaju iz kršenja ustavne norme o pomoći Hrvatima u BiH. DSU polazi od pretpostavke da Hrvati u BiH žive u državi u kojoj moraju biti jedan od tri ravnopravna i konstitutivna naroda. Sve što bi išlo ispod toga značilo bi pretvaranje Hrvata u BiH u nacionalnu manjinu kojom vladaju brojniji, što DSU neće prihvatiti.
NN 162/2003 • DSU će, u odnosu na iseljenu Hrvatsku i na Hrvate u BiH, svoje postupanje temeljiti na utanačenjima iz hrvatskog Ustava u dijelu koji uređuje taj odnos.
NN 162/2003 • DSU domovinsku i iseljenu Hrvatsku drži jedinstvenim bićem, a svu važnost toga jedinstva najbolje je pokazao Domovinski rat. Trajni povratak hrvatskih iseljenika u Hrvatsku bit će, s jedne strane, indikator hrvatskog prosperiteta, jer su mnogi napustili Hrvatsku zbog neimaštine, a s druge strane, element demografske obnove i jačeg povezivanja Hrvatske sa svijetom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 162/2003 • DSU se neće zadovoljiti samo proklamacijom, nego će bdjeti nad provedbom ustavnih načela koja ustanovljuju da svaki čovjek i građanin u RH ima sva prava i slobode, neovisno o njegovoj rasi, boji kože, spolu, jeziku, vjeri, političkim ili drugim uvjerenjima, nacionalnom ili socijalnom podrijetlu, imovini, rođenju, naobrazbi, društvenom položaju ili drugim osobinama i da su svi pred zakonom jednaki.
NN 162/2003 • Slobode se i prava mogu ograničiti samo zakonom radi zaštite slobode i prava drugih ljudi, pravnog poretka, javnog morala i zdravlja. Svako se ograničenje slobode mora budno nadzirati i ograničavati razmjerno naravi potrebe za ograničenjem.
NN 162/2003 • DSU će posebnu brigu posvetiti ravnopravnosti i zaštiti prava nacionalnih manjina.
NN 162/2003 • DSU naglašava da je svatko osobno odgovoran ako se ogriješi o ustavne odredbe o temeljnim pravima čovjeka i građanina, te da se ne može opravdati višim nalogom.
NN 162/2003 • DSU svoj odnos prema gospodarskim i socijalnim pravima utemeljuje na ustavnoj postavci da su poduzetnička i tržišna sloboda temelji za gospodarski ustroj RH i da država mora osigurati svim poduzetnicima jedank pravni položaj na tržištu.
NN 162/2003 • DSU se neće zadovoljiti nikakvim parcijalnim rješenjima, niti se koncentrirati samo na pojedine segmente hrvatskog gospodarstva, nego će općim ustavnim proklamacijama o socijalnom tržišnom gospodarstvu i slobodnom poduzetništvu, u najkraćem mogućem vremenu, pridodati Strategiju razvoja i osigurati da se kompetentna tijela njome sustavno bave.
NN 162/2003 • Rasprodajom bankarskog sustava Hrvatska je izgubila financijski suverenitet, odnosno kontrolu nad vlastitim novcem, a time i nad vlastitim razvojem.
NN 162/2003 • DSU će zahtijevati ponovnu uspostavu financijskog i razvojnog suvereniteta.
NN 162/2003 • Rasprodajom velikih nacionalnih korporacija izgubljene su visokoakumulativne i profitabilne gospodarske tvrtke, a time i mogućnosti kontrole hrvatskog kapitala koji je trebao poslužiti kao generator ubrzanog razvoja.
NN 162/2003 • DSU polazi od toga da država mora, koristeći se instrumentima koji joj stoje na raspolaganju osigurati ubrzan i uspješan razvoj ukupnog gospodarstva, koje neće zaostajati u sudaru s konkurencijom na globalnoj razini.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 54/03, Broj 17/92,
Broj 34/91, Broj 80/04,
Broj 78/06, Broj 124/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE