PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Imenovati govorne organe. Prepoznati i znati objasniti na primjerima navedene jezične pojmove.
NN 136/2003 • Znati odrediti i objasniti jezične pojave na odabranim primjerima.
NN 136/2003 • Prepoznati, protumačiti i primijeniti u praksi pravopisna i pravogovorna pravila o navedenim jezičnim pojavama.
NN 136/2003 • Protumačiti književnoteorijske pojmove i njihovu stilsku vrijednost.
NN 136/2003 • Prepoznati vrstu proznog djela i njegova temeljna obilježja.
NN 136/2003 • Imenovati i protumačiti na pročitanom tekstu navedene pojmove.
NN 136/2003 • - razvijanje kulture slušanja (slušanje govora u filmu, slušanje književnoumjetničkih djela, slušanje radijskih i televizijskih emisija…)
NN 136/2003 • - čitanje tekstova pisanih različitim stilovima (književnoumjetnički, znanstveni, novinski, administrativni).
NN 136/2003 • Primijeniti u usmenom i pisanom izražavanju pravila navedenih oblika i načina komunikacije.
NN 136/2003 • Imenovati vrste stilova, obrazložiti njihove osobitosti na pročitanom ili napisanom tekstu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Protumačiti osnovne medijske pojave i njihovu ulogu u prijenosu poruka.
NN 136/2003 • Nastavni predmet HRVATSKI JEZIK obuhvaća četiri nastavna područja:
NN 136/2003 • Nastavna su područja samostalne cjeline koje se čvrsto povezuju u nastavni predmet prema načelima unutarnjeg suodnosa. Raspored odgojno – obrazovnih sadržaja u nastavnom planu i programu za osnovno školovanje odraslih u Republici Hrvatskoj usporedan je
NN 136/2003 • Sadržajna složenost hrvatskoga jezika kao školskog predmeta uzrokuje raslojavanje didaktike:
NN 136/2003 • Didaktički sustavi i pristupi u nastavi hrvatskoga jezika određuju se svrhom i sadržajem nastavnog predmeta. Svrha se ostvaruje slijedom načina i organizacijskih oblika kojima se uspostavlja sustav.
NN 136/2003 • Moguće su i kombinacije sustava. Nastavni su sadržaji za osnovno školovanje odraslih u Republici Hrvatskoj odabrani i raspoređeni prema predviđenom prihvaćenom nastavnom planu za hrvatski jezik.
NN 136/2003 • - pastel, akvarel, tempera, freska, enkaustika, ulje, mozaik i vitraj
NN 136/2003 • - usvojiti elemente forme: masa i prostor (ploha, površina, linija, boja)
NN 136/2003 • Metode i načine rada: obvezan je pristup likovnim djelima preko reprodukcija ili originala /jedan posjet izložbi/. Vrlo je važan aktivan pristup u radu, primjerice analizom ili vježbama. Svrha ovog pristupa je osvještavanje za gledanje, uočavanje i razlikovanje likovnih djela.
NN 136/2003 • Razvijati muzikalni senzibilitet polaznika uz pomoć glazbene umjetnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 133/07, Broj 81/99,
Broj 2/02, Broj 161/04,
Broj 137/09, Broj 2/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE