PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 19/1993

• Izlaz ispušne cijevi na radntm i specijalnim vozilima namijenjenim trajnoj upotrebi u naseljenim mjestima te na autobusima namijenjenim prijevozu putnika u naseljenim mjestima može biti ugrađen i izveden na najvišoj točki vozila ili na lijevoj stražnjoj strani, na najnižoj točki vozila.


Propis NN 19/1993

• Uređaji za spajanje vučnoga i priključnog vozila, osim kod motocikla s bočnom prikolicom, moraju biti postavljeni u uzdužnoj simetričnoj okomitoj ravnini vozila i izvedeni zglobno, tako da omogućuju pokretljivost uređaja u svim smjerovima u prostoru.


Propis NN 19/1993

• Osovinica uređaja za spajanje vućnoga i priključnog vozila pomoću koje se spaja vozilo mora imati osigurač što onemogućuje, pri normalnoj upotrebi, razdvajanje spojenih vozila.


Propis NN 19/1993

• Uređaji za spajanje vučnoga i priključnog vozila moraju biti pričvršćeni za pojasni dio vučnog vozila.


Propis NN 19/1993
• 10. Ostali Uređaji vozila posebno značajni za sigurnost prometa

Propis NN 19/1993
• Karoserija motornog i priključnog vozila mora biti ugrađena i izvedena tako da po svojoj konstrukciji, kvaliteti i vrsti materijala, a i opremljenosti, odgovara namjeni vozila i osigurava sigurnost putnlka i vozača za vrijeme vožnje.

Propis NN 19/1993 • Stražnja strana karoserije autobusa kojima se prevoze osobe u gradskome i prigradskom prometu i trolejbusu kojima se prevoze osobe u gradskom prometu te krolna oprema trolejbusa moraju biti izvedene tako da se nitko ne može popeti na stražnju stranu vozila i visiti za vrijeme vožnje.
Propis NN 19/1993 • Stube na vozilima kojima se prevoze putnici moraju biti takve da osiguravaju siguran ulaz i izlaz putnika.
Propis NN 19/1993 • Rubovi izbočenih dijelova i ukrasnih predmeta na prednjem dijelu vozila ne smiju biti oštri. Ako postoji ukrasna figura na gornjoj površini prednjeg dijela vozila, ona mora biti elastično pričvršćena za vozila.
Propis NN 19/1993 • Motocikl mora imati ugrađene i izvedene oslonce za noge vozača s obiju strana, a motocikl sa sjedalom za putnika mora imati ugrađen držač s obiju strana motocikla i ugrađene i izvedene oslonce za noge putnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 19/1993 • U autobusima, trolejbusima i priključnim vozilima kojima se prevoze i putnici što stoje, slobodna površina namijenjena za jedno mjesto za stajanje mora iznositi najmanje 0,15 m2.
Propis NN 19/1993 • Unutrašnji prostor kabine za vozača i prostor za putnike moraju biti opremljeni tako da pod normalnim uvjetima u vožnji ili za mirovanja vozila vozač, odnosno putnici u vozilu ne mogu biti ozlijeđeni. Pribor, alat, uređaji i oprema moraju biti dobro pričvrščeni.
Propis NN 19/1993 • Prostor za vozača i putnike u motornim i priključnim vozilima mora imati unutrašnju rasvjetu.
Propis NN 19/1993 • Otvor naljevka za punjenje spremnika gorivom ne smije se nalaziti u prostoru za vozača ili u prostoru za putnike.
Propis NN 19/1993 • Vrata na autobusima, trolejbusima i priključnim vozilima s više od 25 mjesta, kojima se prevoze putnici, moraju biti ugrađena i izvedena kao najmanje dvoja vrata na desnoj strani tih vozila, tako da se ne mogu namjerno otvarati za vrijeme vožnje i da štite putnike od ozljede, odnosno da ne bi eventualno ispali iz vozila.
Propis NN 19/1993 • Pomoćna vrata za izlaz putnika u slučaju opasnosti odnosno druge prijeke potrebe na vozilima iz stavka 1. ovog članka moraju biti ugrađena i izvedena na lijevoj strani vozila, na mjestu koje je putnicima pristupačno u slučaju, opasnosti, odnosno druge prijeke potrebe, s tim da njihova širina ne smije iznositi manje od 0,6 m, a visina manje od 1,2 m. Konstrukcija pomoćnih vrata mora biti takva da se ne mogu nenamjerno otvoriti.
Propis NN 19/1993 • Na vozilima iz stavka 1. ovog članka ne moraju biti izvedena pomoćna vrata, ako s obiju bočnih strana imaju po jedan prozor površine najmanje 0,8 x 0,6 m i ako su ti prozori prikladni za izlaz u slučaju opasnosti. Ti prozori moraju imati natpis da služe u slučaju opasnosti.
Propis NN 19/1993 • Ako bočna vrata na motornim vozilima, osim na teretnim vozilima, izlaze pri otvaranju izvan gabarita vozila, moraju imati bravu postavljenu prema stražnjem dijelu vozila, a šarke vrata postavljene prema prednjem dijelu vozlla.
Propis NN 19/1993 • Brave na vratima moraju biti u dva stupnja i ugrađene i izvedene tako da drugi stupanj brave sprečava otvaranje vrata, ako nisu potpuno zatvorena. Brave moraju imati napravu kojom se osiguravaju s unutrašnje strane tako da se lako fiksiraju u sigurnosni položaj. Brava na vratima koja se nalazi pokraj vozača te brave na vratima teretnih vozila ne moraju biti osigurane na takav način.
Propis NN 19/1993 • Vrata, poklopci i druge vrste zatvarača na otvorima zatvorenih karoserija Čiji su slobodni otvori veći od minimalnih dimenzija za ulaz jedne osobe moraju biti izvedeni takoda se mogu otvoriti i s unutrašnje strane.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 126/02, Broj 47/08, Broj 189/04, Broj 135/06, Broj 15/92, Broj 20/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled