PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1995 • Iznimno od odredbe stavka 1. ovog članka duljina autobusa s prikolicom za gradski i prigradski promet koji su do stupanja na snagu ovog Pravilnika bili registrirani ili uvezeni u Republici Hrvatskoj je 20 m.
NN 58/1995 • Motorna i priključna vozila, a i skupovi vozila moraju imati takve uređaje da privožnji u krugu od 3600 promjer vanjske opisane kružnice bude najviše 25 m, a promjer unutrašnje kružnice 10,6 m.
NN 58/1995 • U stavku 6. riječ: "parkirno" zamjenjuje se s riječi: "pakirano".
NN 58/1995 • U članku 13. stavku 7. riječi: »gibnjeva čiji je progib gibnja« zamijenjuju se riječima: »opruga čiji je progib«.
NN 58/1995 • »Usporivač za dugotrajno usporavanje na motornim vozilima najveće dopuštene mase iznad 5 t, koja su predviđena za vuču prikolica najveće dopuštene mase iznad 7 t, odnosno poluprikolica sa sedlom kod koje dio najveće dopuštene mase koji otpada na osovine prelazi 9 t, te na motornim vozilima najveće dopuštene mase iznad 9 t, mora biti ugraden i izveden tako da osigurava dugotrajno usporavanje vozila. Vučno vozilo svojim usporivačem mora imati mogućnost trajnog usporavanja skupa vozila ukoliko prikolica nema vlastiti usporivač«.
NN 58/1995 • »Odredba svaka 7. ovoga članka ne odnosi se na vozila opremljena zračnim ovjesima«.
NN 58/1995 • U članku 16. stavku 2. riječi:. »i parkirna«» se brišu, a na kraju teksta se briše točka i dodaja riječi: »a parkirna kočnica da djeluje na dovoljan broj kotača da bi se ostvario propisani koeficijent kočenja«.
NN 58/1995 • U stavku 8. iza riječi: »mehanizam« dodaje se točka a ostali tekst se briše.
NN 58/1995 • U članku 22. stavku 4. i 5. brišu se riječi: »glavnih svjetala«.
NN 58/1995 • »Dugo svjetlo ne smije biti postavljeno bliže vanjskom gabaritu vozila od kratkog svjetla.«
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1995 • U članku 28. stavku 6. riječi: »proizvedu, odnosno proizvedu i uključe u promet do« zamijenjuju se riječima: »prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj«
NN 58/1995 • »Stražnja svjetla za maglu moraju biti povezana tako da se ne mogu uključiti ako nisu uključena pozicijska svjetla.« Članak 15.
NN 58/1995 • U članku 32. stavku 1.: kratica »mm« zamijenjuje se kraticom »m«.
NN 58/1995 • U članku 35. stavku 5. iza riječi: »postavljeni« dodaje se riječ: »približno«
NN 58/1995 • Iza stavka 9. dodaju se novi stavci 10. i 11. koji glase: »Na motornim i priključnim vozilima čija duljina prelazi 6 m, mora biti ugraden sa svake bočne strane barem jedan katadiopter žute boje ne trokutastog oblika. Katadiopter koji je najbliži prednjern dijelu vozila ne smije biti udaljen od prednje strane vozila više od 3 m, kod prikolice se računa i duljina rude. Raz
NN 58/1995 • mak izmedu dva susjedna katadioptera ne smije biti veći od 3 m. Na zadnjem kraju vozila bočni katadiopter mora biti na udaljenosti 1 m od stražnje strane vozila. Po visini bočni katadiopter treba postaviti na visinu od kolnika najmanje 750 mm i najviše 900 mm, odnosno1500 mm ako oblik vozila ne dozvoljava postavljanje na 900 mm.«
NN 58/1995 • Odredba iz stavka 10. ovoga članka primjenjuje se na vozila koja se prvi put regističraju u Republici Hrvatskoj od O1. srpnja 1996.«
NN 58/1995 • U članku 45. brišu se riječi: »koji su simetrično resporedeni prema uzdužnoj osi vozila.«
NN 58/1995 • U članku 46. stavku 1. točka 2. pod d) mijenja se i glasi: »nadzorni uredaj-tahograf, prema odredbama ECE Sporazuma 811/564 koji osigurava upis vremena vožnje članova posade,žvremena provedenog u obavljanju profesionalne aktivnosti koja ne spada u upravljanje vozilom, vrijeme odmora, brzine vozila i prijedenu udaljenost«
NN 58/1995 • »nadzorni uredaj-tahograf, prema odredbama ECE Sporazuma 811 /564 koji osigurava upis vremena vožnje članova posade, vremena provedenog u obavljanju profesionalne aktivnosti koja ne spada u upravljanje vozilom, vrijeme odmora, brzine vozila i prijedenu udaljenost i ako je najveća dopuštena masa iznad 3,5 t.«
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 19/90, Broj 73/97,
Broj 193/03, Broj 10/07,
Broj 17/98, Broj 6/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE