PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 46/1990

• Kalkulativni normativ je osnovni normativ za utvrđivanje jedinstvenih naknada ali i za planiranje rada i prihoda, te vrednovanje razultata rada u organizacijama koje imaju stanicu za tehnički pregled vozila. Izuzetno od stava 1. ovog člana u stanicama za tehnički pregled vozila gdje postoji dovoljan kontinuitet opterećenja vozila kao osnovni normativ za planiranje rada i prihoda ali i vrednovanje rezultata rada može se uzeti realni normativ. Nije dopušteno za planiranje rada i prihoda koristiti realni normativ, a za vrednovanje rezultata rada kalkulativni normativ.


Propis NN 46/1990

• Centar za vozila Hrvatske izrađuje detaljne normative za sve aktivnosti stanica za tehnički pregled vozila, te zbirni pregled tih normativa.


Propis NN 46/1990

• Organizacije koje imaju stanicu za tehnički pregled vozila radna mjesta radnika u tim stanicama sistematiziraju prema odredbama ovog pravilnika. Valorizacija radnog mjesta utvrđuje se koeficijentom složenosti i bodovima, te uspostavljenim odnosom sa drugim radnim mjestima u okviru organizacije.


Propis NN 46/1990

• Valorizacija radnih mjesta radnika stanice za tehnički pregled vozila prema članu 10. ovog pravilnika obavlja se prema "Pregledu sistematizacije radnih mjesta u stanici za tehnički pregled vozila u odnosu na neka druga radna mjesta u organizaciji", koji izrađuje Centar za vozila Hrvatske.


Propis NN 46/1990
• Valorizacija radnih mjesta prema stavu 1. ovog člana predstavlja osnovicu kojom radnici stanica za tehnički pregled vozila sudjeluju u raspodjeli sredstava za osobne dohotke.

Propis NN 46/1990
• Za opis poslova radnog mjesta i potrebne uvjete stručne i druge spreme Centar za vozila Hrvatske može dati posebne upute.

Propis NN 46/1990 • Planiranje i ostvarivanje prihoda stanica za tehnički pregled vozila obavIja se u pravilu iz jedinstvenih naknada za tehnički pregled vozila i drugih poslova što ih obavljaju radnici stanica za tehnički pregled vozila. Ostali poslovi koji nisu utvrđeni jedinstvenim naknadama (ispitivanje invalidskih vozila, ispitivanje vozila s plinom, ispitivanje lakih prikolica i sl.), treba utvrditi svođenjem potrebnog kalkulativnog vremena (normativa) za taj posao na vrijednost PA normativa, odnosno kalkulativnog normativa.
Propis NN 46/1990 • Utvrđivanje prihoda obavlja se putem kalukulativne minute, koja se dobiva kada se ostvareni prihod podijeli s brojem minuta utvrđenih prema kalkulativnom normativu. Vrijednost kalkulativne minute čine svi rashodi koji opterećuju prihod stanice za tehnički pregled vozila, kao što su osobni dohodak radnika, doprinosi, porezi, amortizacija, troškovi održavanja i ostali troškovi, prihod za organizaciju (poduzeće), prihod Centra za vozila Hrvatske za troškove jedinstvenog tehnološkog sistema, troškovi tiskanica ako se te posebno ne naplaćuju i ostali rashodi. Vrijednost kalkulativne minute utvrđuje se pri svakom utvrđivanju jedinstvenih naknada.
Propis NN 46/1990 • Prihod koji stanice za tehnički pregled vozila ostvaruju kroz obavljanje poslova za osiguravajuće organizacije i ostale korisnike usluga prihod su stanice za tehnički pregled vozila i pretvaraju se u vrijednost kalkulativne minute.
Propis NN 46/1990 • Vrednovanje rezultata rada radnika stanice za tehnički pregled vozila isključivo je vezano za realizirani prihod i ovisno je o troškovima poslovanja i ostalim elementima koji su značajni za utvrđivanje vrijednosti rada (porezi, doprinosi i dr.). Troškovi poslovanja stanice za tehnički pregled vozila utvrđuju se prema "Pregledu procentualnih odnosa troškova poslovanja stanice za tehnički pregled vozila" koji izrađuje Centar za vozila Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 46/1990 • Raspodjela prihoda i vrednovanje rezultata rada obavlja se prema "Osnovnim elementima prihoda i vrednovanje rezultata rada u stanicama za tehnički pregled vozila" koji utvrđuje Centar za vozila Hrvatske.
Propis NN 46/1990 • Osnovni elementi iz stava 1. ovog člana utvrđuju se kod svakog donošenja novih jedinstvenih naknada za tehnički pregled vozila i drugih poslova koji se obavljaju u stanicama za tehnički pregled vozila. Osnovne elemente iz stava 1. ovog člana utvrđuje organizacija koja ima stanicu za tehnički pregled vozila i za poslove koji nisu obuhvaćeni jedinstvenim naknadama a takvi poslovi se obavljaju u stanicama za tehnički pregled vozila.
Propis NN 46/1990 • Mjesečna neravnomjernost prihoda zbog neravnomjernog broja vozila po mjesecima riješava se kumulativnom raspodjelom na taj način da se isplata osobnog dohotka obavlja do granice realnog normativa a ostatak ostavi za mjesece kada se taj normativ ne može ostvariti. Dio osobnog dohotka iz stava 1. ovog člana koji se realizira iznad vrijednosti utvrđenih primjenom realnog normativa a koji mora biti u okvirima teoretskog i maksimalnog normativa, može se osim u mjesecima kada nema dovoljnih prihoda isplačivati i periodično (po periodičnom obračunu, završnom računu i dr.).
Propis NN 46/1990 • Vrijednost boda radnika stanice za tehnički pregled vozila vezana je za obavljeni rad i ostvareni dohodak radnika odnosno stanice za tehnički pregled vozila. Vrijednost boda iz stava 1. ovog člana mjesečno je promjenjiva u ovisnosi o ostvarenim rezultatima rada i obračunava se neovisno o vrijednosti boda radnika drugih organizacionih jedinica organizacije koja ima stanicu za tehnički pregled vozila.
Propis NN 46/1990 • Vrednovanje rezultata rada radnika stanice za tehnički pregled vozila obavlja se u pravilu prema individualnom učinku uz primjenu mjesečnih limita (realni normativ) odnosno periodičnih i godišnjih limita (teoretski i maksimalni normativ). Kvaliteta rada je bitan element za vrednovanje rezultata rada te se, osim elemenata iz stava 1. ovog člana, za nekvalitetan rad neto osobni dohodak pojedinog radnika može umanjiti i do 30% od ostvarene mogućnosti utvrđene prema realnom normativu.
Propis NN 46/1990 • Osnovni elementi za planiranje rada, prihoda i naknada stanice za tehnički pregled vozila utvrđuju se primjenom normativa rada i jedinstvenih elemenata za vrednovanje rezultata rada utvrđenih ovim pravilnikom.
Propis NN 46/1990 • Godišnji plan radnih dana stanice za tehnički pregled vozila iznosi 260 radnih dana a utvrđuje se na slijedeči način: broj dana godišnje 365, broj nedjelja 52, broj državnih praznika 7, besplatne preventivne akcije 6, zastoji (kvarovi, nestanak struje i dr.) 4. godišnji odmori 28, bolovanja i ostalo (školovanje, porodični razlozi, sastanci, seminari i dr.) 8, 260 radnih dana. Radni tjedan iznosi 42 sata raspoređeno na 6 dana po 7 sati od čega je 6,5 radnih, a o,5 sati dnevno se odvaja za propisani odmor. Ova se kalkulacija treba primijeniti bez obzira da li netko radni tjedan ostvaruje u pet (neradna subota) ili u šest radnih dana.
Propis NN 46/1990 • Mjesečni normativ izrađuje se na bazi 26 radnih dana koliko ih stvarno može biti u jednom mjesecu (182 sata rada). Mjesečni normativ je kalkulativni normativ i dat je za maksimalni broj radnih dana (26) u mjesecu u kojem se radi, a dobiva se dijeljenjem broja radnih dana (260) s brojem radnih mjeseci (10). Za ostvarivanje godišnjeg kalkulativnog normativa svaki radnik stanice za tehnički pregled vozila mora ostvariti deset radnih odnosno dvanaest kalendarskih mjeseci.
Propis NN 46/1990 • Prosječni broj radnih dana tokom cijele godine iznosi 21,67 radnih dana (260 dana :12 mjeseci), čime nastaje mjesečna razlika od 4,33 radna dana ili 16,65% od broja radnih dana u mjesecima kada se radi (26 radnih dana). Nastala razlika iz stava 1. ovog člana od 16,65% izuzima se od neto osobnog dohotka u mjesecima kada se radi i isplaćuje u mjesecima kada se ne radi (godišnji odmori i dr.).
Propis NN 46/1990 • U godišnjem planu povećanje prihoda može biti po dva osnova i to: - povećanjem broja vozila (predmeta) - povećanjem naknade. Planiranje povećanja s osnova broja vozila treba uzimati na osnovu realnih podataka iz prethodnih godina. Planiranje prihoda s osnova naknade utvrđuje se na bazi procjene rasta jedinstvenih naknada.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 116/03, Broj 18/07, Broj 92/98, Broj 139/05, Broj 71/07, Broj 115/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled


Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting