PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/1991 • Kontrolni zdravstveni pregledi vozača su redovni i izvanredni.
NN 20/1991 • Redovnim kontrolnim zdravstvenim pregledima, prije svakog produženja vozačke isprave, podvrgavaju se vozači:
NN 20/1991 • 1. koji upravljaju motornim vozilima kojima se obavljaju javni prijevoz i vozači tramvaja;
NN 20/1991 • 2. koji upravljaju teretnim motornim vozilima odnosno traktorom i priključnim vozilom kojim se obavlja prijevoz za vlastite potrebe;
NN 20/1991 • 3. kojima je izdana vozačka dozvola za upravljanje vozilima D kategorije;
NN 20/1991 • 4. kojima je, zbog zdravstvenih raztoga, vozačka isprava izdana s kraćim rokom važenja;
NN 20/1991 • Na izvanredni kontrolni zdravstveni pregled uputit će se vozač vozila na motorni pogon i vozača tramvaja za kojeg se opravdano sumnja da zbog zdravstvenih razloga više nije sposoban da sigurno upravlja tim vozilom.
NN 20/1991 • Na izvanredni kontrolni zdravstveni pregled vozača iz stavka l. ovog članka upućuje rješenjem policijska uprava odnosno policijska stanica koja ga vodi u evidenciji vozača.
NN 20/1991 • Na izvanrednom kontrolnom zdravstvenom pregledu, pored liječnika specijalista i psihologa iz članka 86. stavka 2. ovoga zakona, obavezno sudjeluje i liječnik specijalist za bolest zbog koje se vozača upućuje na pregled.
NN 20/1991 • Naknadu za redovni i izvanredni kontrolni zdravstveni pregled vozača vozila na motorni pogon ili tramvaja, kojima je upravljanje vozilom osnovno zanimanje, plaća pravna osoba ili samostalni prijevoznik kod kojih je vozač zaposlen, odnosno pojedinac koji obavlja javni prijevoz ili prijevoz za vlastite potrebe prema propisima o prijevozu u cestovnom prometu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/1991 • Vozači vozila na motorni pogon kojima upravljanje vozilom nije osnovno zanimanje sami plaćaju naknadu za redovni kontrolni zdravstveni pregled kao i naknadu za izvanredni kontrolni zdravstveni pregled ako se na pregledu utvrdi da nisu sposobni za vozača. Ako se na izvanrednom kontrolnom zdravstvenom pregledu utvrdi da su sposobni za vozača, naknadu za taj pregled plaća policijska uprava odnosno policijska stanica koja ih je uputila na pregled.
NN 20/1991 • Ako se na redovnom ili izvanrednom kontrolnom zdravstvenom pregledu utvrdi da vozač zbog zdravstvenih razloga više nije sposoban sigurno upravljati vozilom za koje mu je izdana vozačka isprava, radna organizacija zdravstva u kojoj je pregled obavljen o tome mora izdati uvjerenje i dostaviti ga u roku osam dana policijskoj upravi odnosno policijskoj stanici koja vozača vodi u evidenciji, odnosno koja je vozača uputila na pregled.
NN 20/1991 • Ako se na zdravstvenom pregledu utvrdi da osoba koja se osposobljava za vozača nije duševno ili tjelesno sposobna za upravljanje određenim ili svim vozilima na motorni pogon ili tramvajem, radna organizacija zdravstva u kojoj je pregled obavljen o tome mora obavijestiti u roku osam dana policijsku upravu odnosno policijsku stanicu na području kojeg ta osoba ima prebivalište.
NN 20/1991 • Ako se na zdravstvenorn pregledu ili liječenju utvrdi ili opravdano sumnja da vozač boluje od bolesti zbog koje se ne može izdati vozačka dozvola, dozvola za upravljanje traktorom, dozvola za upravljanje tramvajem ili potvrda o poznavanju prometnih propisa, radna organizacija zdravstva koja vozaču pruža redovnu zdravstvenu zaštitu mora uputiti vozača na pregled u radnu organizaciju zdravstva iz članka 85. ovoga zakona.
NN 20/1991 • Ako se na zdravstvenom pregledu utvrdi da vozač zbog zdravstevenih razloga nije sposoban za vozača, organizacija koja je izvršila pregled mora o tome obavijestiti u roku osam dana policijsku upravu odnosno policijsku stanicu na području koje vozač ima prebivalište.
NN 20/1991 • Liječnika i radnu organizaciju zdravstva u slučajevima iz stavka 4. ovoga članka ne veže obaveza čuvanja liječničke(profesionalne) tajne.
NN 20/1991 • Troškove zdravstvenog pregleda iz stavka 4. ovoga članka snosi zajednica zdravstvenog osiguranja.
NN 20/1991 • Kada se u krivičnom odnosno prekršajnom postupku protiv vozača utvrdi ili se iznesu podaci da vozač iz zdravstvenih razloga nije sposoban da sigurno upravlja vozilom u prometu na cesti, istražni sudac, javni tužilac ili sudac za prekršaje dužan je o tome odmah obavijestiti policijsku upravu odnosno policijsku stanicu na području koje vozač ima prebivalište ili boravište.
NN 20/1991 • Radne organizacije zdravstva koje obavljaju zdravstvene preglede kandidata za vozača dužne su voditi evidenciju o tim pregledima.
NN 20/1991 • Zdravstvenu sposobnost vozača i osoba koje se osposobljavaju za vozača koji nisu zadovoljni ocjenom radne organizacije zdravstva u kojoj su pregledani, te vozača i osoba koje se osposobljavaju za vozača čija je zdravstvena sposobnost razlićito ocijenjena u jednoj ili više organizacija utvrđuje drugostepena zdravstvena komisija koju osniva Ministarstvo zdravstva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 27/05, Broj 2/95,
Broj 151/04, Broj 24/01,
Broj 123/06, Broj 20/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE