PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-05-50-944 NN 50/1999

• na razini županijskih prostornih planova razraditi novi sustav središnjih naselja/razvojnih žarišta, sukladno s Programom prostornog uređenja Republike Hrvatske, do razine lokalnih i inicijalnih središta razvoja.


Propis NN 50/1999

• koristiti sve prirodne i radom stvorene vrijednosti i ljudske potencijale u funkciji ravnomjernijega regionalnog i policentričnog razvitka kao uvjet za optimalni ukupni razvoj i prostornu organizaciju Hrvatske, te alokacijom investicija u proizvodne i infrastrukturne objekte pridonijeti razvitku srednjih i manjih urbanih i razvojnih središta u žarišta razvoja,


Propis NN 50/1999

• posebnu pažnju treba posvetiti područjima velikih koncentracija stanovništva (prije svega metropolskim i konurbacijskim područjima Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka), kroz kontroliran i usmjeravan razvitak, kroz primjerenu gospodarsku razvojnu politiku i politiku uređenja prostora, kako bi njihov optimalni razvoj bio u skladu s ukupnim urbanim sustavom Hrvatske,


Propis NN 50/1999

• u urbanoj mreži Hrvatske osobito značenje imaju veća regionalna središta (veći gradovi s 30.000 - 80.000 stanovnika) i regionalna središta (s 15.000 - 30.000 stanovnika) koja treba razvijati s odgovarajućim središnjim i gospodarskim funkcijama. Poticajne mjere treba osobito usmjeriti prema nekim regionalnim središtima (Gospić, Ogulin, Knin, Pakrac, Virovitica, Metković).


Propis NN 50/1999
• jače poticati razvoj dijela sadašnjih gradova sa 7.000-15.000 stanovnika (u brdsko-planinskim i pograničnim područjima) razvijanjem primjerenih središnjih funkcija i gospodarskih djelatnosti, kako bi oni prerasli u skupinu gradova srednjih veličina (sa

Propis NN 50/1999
• osobito poticati razvoj sadašnjih malih gradova s 2.000-7.000 stanovnika, čija se nedovoljna razvijenost ili manjak naročito osjeća u ruralnim područjima Hrvatske i u područjima uz državnu granicu (Ilok, Kostajnica, Glina, Slunj) gdje bi oni trebali postati nositelji svekolikog razvitka svojih gravitacijskih područja,

Propis NN 50/1999 • u razvoju gradova osobitu pažnju usmjeriti na njihovu funkcionalnu strukturu te izbjegavati prenaglašeno funkcionalno usmjeravanje ili specijalizaciju na samo neku djelatnost (osobito u slučaju razvitka turističkih naselja),
Propis NN 50/1999 • revitalizaciju ruralnih krajeva provoditi aktivnom i pasivnom sanacijom te povezivanjem ruralnih i urbanih gospodarstava te tako osnažiti pojedina područja i ublažiti depopulaciju.
Propis NN 50/1999 • Usmjeravanje procesa urbanizacije ne smije počivati samo na mreži gradskih naselja, već težište mora biti i na mreži svih tipova lokalnih središta u ruralnim krajevima, osobito u depopulacijskim područjima.
Propis NN 50/1999 • Razvitak naselja s posebnim obilježjima i razvojnim značajkama obuhvaća mjere kojima treba ostvariti uvjete za očuvanje naseljenosti otoka, pograničnih i brdsko-planinskih predjela, gdje i u manjim naseljima treba razvijati odgovarajuće funkcije, vodeći računa o njihovu velikom značenju u obrani i samozaštiti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 50/1999 • Od posebne je važnosti istražiti problematiku pograničnih područja i naselja u njima, a osobito dvojnih gradova i gradova na rijekama prema susjednim državama.
Propis NN 50/1999 • Razvojna osnovica i ciljevi preobrazbe gradskih, prijelaznih i seoskih područja
Propis NN 50/1999 • Razvojna osnovica urbanizacije oslanjat će se samo djelomično na državu kao jednog od sudionika razvojne preobrazbe, koji mora nužno surađivati s nizom drugih, autonomnih sudionika, pri čemu nije poželjno, neovisno o stvarnim tokovima, nametnuti jedan sektor gospodarstva, kao povlašteni razvojni sektor, na kojega se isključivo naslanja urbana (gradska) i ruralna (seoska) strukturna preobrazba. Presudnu ulogu neće imati mehanička kvantitativna akumulacija stanovnika i dobara na gradskom području nego prvenstveno kvalitativne promjene u suglasju s obilježjima i položajem urbanog ili ruralnog područja u širim, regionalnim sustavima.
Propis NN 50/1999 • Daljnjom usmjeravanom urbanizacijom moraju se ostvariti veće razvojne sposobnosti i otpornosti cjelovitoga hrvatskog društva temeljene na programima ravnomjernije teritorijalne prerazdiobe pojedinih elemenata i dobara koja poboljšavaju sveukupnu kvalitetu života, uz istovremeno ostvarivanje programa zaštite krajolika te prirodne i kulturne baštine.
Propis NN 50/1999 • Kroz provedbu navedenih ciljeva usmjerava se i određuje osnovni pravac razvoja i preobrazbe za svaki tip područja (gradska, prijelazna i seoska).
Propis NN 50/1999 • Preobrazba gradskih područja (obuhvaćaju oko 12% naseljenog teritorija Republike Hrvatske i oko 63% od ukupnog stanovništva u zemlji - 2.840.000 stanovnika) treba biti prvenstveno urbana obnova ili reurbanizacija te aktivna politika povećanja komunalnih i drugih standarda življenja u kojoj su glavni ciljevi odgovarajuća kakvoća života na cjelokupnom (osobito rubnom) gradskom području, tako da se povećava njegova privlačnost u općem kontekstu u kojemu i druga razvojna područja (prijelazna urbano-ruralna i ruralna) imaju vlastite vrijednosti i izvore privlačnosti.
Propis NN 50/1999 • olakšati tamošnjem pučanstvu pristup društvenim dobrima i institucijama,
Propis NN 50/1999 • povećati svakodnevnu ekološku i funkcionalnu sigurnost područja,
Propis NN 50/1999 • poduprijeti i poboljšati osobnu i obiteljsku perspektivu stanovnika tih područja i proširiti mogućnost individualizacije lokalnog načina života.
Propis NN 50/1999 • Poboljšanje općih civilizacijskih uvjeta života i učvršćivanje bitnih elemenata građanskog načina života na njima, moglo bi imati veliku privlačnu snagu kako za skupine koje s tih područja sada žele migrirati na gradska područja tako i za skupine koje su na gradskim područjima ostale marginalne te na prijelaznim područjima vide privlačan i prihvatljiv okvir za život.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 59/96, Broj 95/98, Broj 69/07, Broj 162/03, Broj 48/92, Broj 74/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled