PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 44/1992

• - na službi u oružanim snagama Republike Hrvatske i na služenju vojnog roka, - koji se kao članovi posade pomorskih i riječnih brodova hrvatske trgovačke mornarice zateknu izvan granica Republike Hrvatske i


Propis NN 44/1992

• - koji su llšeni slobode. (Članak 14. Zakona o popisima birača, "Narodne novine" br. 19/92 u svezi s člankom 34. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske, "Narodne novine" br. 22/92 i člankom 35. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvat


Propis NN 44/1992

• 5. Da bi registrirana politička stranka mogla valjano staviti prijedlog kandidata za predsjednika Republike Hrvatske dužna je, uz prijedlog kandidata te odgovarajući broj potpisa koji podržavaju kandidaturu, priložiti i ovjereno očitovanje potpisano od osobe koja prema stranačkom, statutu zastupa stranku. kojim se potvrđuje da je stranka predložila kandidata u skladu s uvjetima utvrđenim u članku 7. stavak 3. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92 Potpis ovlaštenog zastupnika političke stranke ovjerava se pred općinskim organima uprave nadležnim za ovjeru potpisa. Po navedenim propisima političke stranke predlažu kandidate za predsjednika Republike na način predviđen njihovim statutom ili posebnom odlukom donesenom na temelju statuta. Prijedlog kandidature bez navedenog očitovanja neće se smatrati pravovaljanim. Očitovanje političke stranke, da je kandidat za predsjednika Republike Hrvatske predložen na način predviđen njenim statutom. odnosno odlukom donesenom na temelju statuta, daje se iskljućivo na obrascu OP-4.


Propis NN 44/1992

• Na temelju članka 31. stavak 2. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92 i 27/92) Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje


Propis NN 44/1992
• Očitovanje o prihvačanju kandidature za zastupnike u Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske

Propis NN 44/1992
• U prijedlogu kandidata obvezatno se navodi ime i prezime, nacionalnost, adresa i matični broj svakog predloženog kandidata te ovjereni potpis kandidata na očitovanje o prihvačanju kandidature, Ovjereni potpis na očitovanje kandidata o prihvačanju kandidature odnosi se na sve kandidate i njihove zamjenike koji se prema ovom Zakonu biraju pojedinačno u izbornoj jedinici kao i kandidate na dnevnoj listi (stranačkoj i nezavisnoj). (Članak 15. stavak 2. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske - "Narodne novine" br. 22/92 i 27/92).

Propis NN 44/1992 • 2. Izbor zastupnika koje biraju pripadnici nacionalnih manjina u posebnim izbornim jedinicama Pripadnici mađarske, talijanske, češke i slovačke, te rusinske i ukrajinske kao i njemačke i austrijske manjine biraju po jednog zastupnika (ukupno 4) u posebnim izbornim jedinicama u kojima se bira jedan zastupnik za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske (članak 23. stavak 3. Zakona o izboru zastupnika u Sabor Republike Hrvatske "Narodne novine" br. 22/92 i 27/92). Izborne jedinice u kojima jednog zastupnika biraju pripadnici nacionalnih manjina i njihova područja određena su člankom 5. Zakona o izbornim jedinicama za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 33/92). Pravo pripadnika nacionalnih manjina da biraju svoje zastupnike u posebnim izbornim jedinicama pravo je, ali ne i dužnost. što znači da pripadnici nacionalnih manjina mogu; ako to žele, birati zastupnike u drugoj izbornoj jedinici po njihovom prebivalištu zajedno s ostalim biračima koji nisu pripadnici nacionalnih manjina. Pripadnici nacionalnih manjina ne mogu dva puta glasovati za kandidata u izbornim jedinicama u kojima se bira jedan kandidat, tj. jednom u izbornoj jedinici određenoj za nacionalnu manjinu, a drugi puta u drugoj izbornoj jedinici po njihovom prebivalištu zajedno s ostalim biračima koji nisu pripadnici nacionalnih manjina. U izbornim jedinicama koje su zakonom određene za pripadnike nacionainih manjina mogu glasovati samo oni pripadnici nacionalnih manjina koji na području tih izbornih jedinica imaju prebivalište. Svi ostali pripadnici nacionalnih manjina koji imaju prebivalište izvan područja tih izbornih jedinica, glasuju kao i ostali birači koji nisu pripadnici nacionalnih manjina. Organi nadležni za vođenje popisa birača sastavit će poseban izvod iz popisa birača za izborne jedinice odnosno za biračka mjesta na kojima pripadnici nacionalnih manjina biraju jednog zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske (izvod iz popisa birača za manjine). Taj izvod sastavlja se po podacima s kojima raspolaže nadležni organ i na temelju zahtjeva građana. Za izborne jedinice odnosno za biračka mjesta na kojima jednog zastupnika biraju birači koji nisu pripadnici nacionalnih manjina, a koja se teritorijalno podudaraju s posebnim izbornim jedinicama za nacionalne manjine, sastavit će se izvod iz popisa birača iz kojeg će se izdvojiti pripadnici nacionalnih manjina koji glasuju odvojeno. Pripadniku nacionalne manjine koji ne želi glasovati u posebnoj izbornoj jedinici određenoj za tu manjinu, birački odbor kod kojeg se nalazi izvod iz popisa birača za manjinu izdat će potvrdu da birač nije glasovao. Na temelju te potvrde pripadnik nacionalne manjine moći će glasovati na biračkom mjestu prema svom prebivalištu kao i ostali birači koji nisu pripadnici nacionalnih manjina.
Propis NN 44/1992 • Na osnovi Članka 22. stavak 2. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92) i članka 31. stavak 2. Zakona o izboru zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92 i 27/92) Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje
Propis NN 44/1992 • 1. Izbor zastupnika koje biraju prognanici Izborna komisija Republike Hrvatske će u dogovoru s Uredom za prognanike i povjerenikom Vlade Republike Hrvatske za određeno područje odrediti sjedišta onih općinskih izbornih komisija za izbor predsjednika Republike Hrvatske i izbornih komisija izbornih jedinica za izbor zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: izborne komisije) koje neće moći obavljati rad u područjima i mjestima za koje su određene. Nadležne izborne komisije odredit će biraćka mjesta i za njih imenovati biračke odbore za prognanike sa svog područja, vodeći računa gdje se nalaze veće skupine prognanika kao i o ravnomjernom teritorijalnom rasporedu biračkih mjesta. Prognanici će na izborima 2. kolovoza 1992. godine glasovati za zastupnika i njegovog zamjenika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske izborne jedinice u kojoj imaju prebivalište, a ne za zastupnika izborne jedinice na području kojeg se nalazi biračko mjesto na kojem će glasovati.
Propis NN 44/1992 • 2. Odredivanje područja biračkih mjesta Područje koje obuhvaća jedno biračko mjesto za izbor predsjednika Republike Hrvatske mora se podudarati s područjem biračkog mjesta za izbor zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske. Za svako biračko mjesto treba imenovati posebni birački odbor i osigurati posebna prostorija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 44/1992 • Na temelju članka 24. stavak 4. i 5. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92) i članka 33. stavak 4. i 5. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92 i 27/92), Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje
Propis NN 44/1992 • Prava i dužnosti promatrača i način promatranja rada tijela za provođenje izbora
Propis NN 44/1992 • 1. Registrirana politička stranka koja je predložila kandidata za predsjednika Republike Hrvatske može odrediti promatrače za sva izborna tijela nadležna za provođenje izbora za predsjednika Republike Hrvatske (Izborna komisija Republike Hrvatske, općinske izborne komisije i njihovi birački odbori). Politička stranka koja je predložila državnu listu kandidata za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske može odrediti promatrače za sva izborna tijela nadležna za provođenje izbora za zastupnike u Sabor Republike Hrvatske (Izborna komisija Republike HrvatSke izborne komisije izbornih jedinica i njihovi birački odbori). Politička stranka koja je predložila kandidata za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske u izbornim jedinicama u kojima se bira jedan zastupnik, a nije predložila državnu listu, može odrediti promatrače samo za one izborne komisije izbornih jedinica i biračke odbore tih izbornih jedinica u kojim je predložila kandidata, kao i za Izbornu komisiju Republike Hrvatske.
Propis NN 44/1992 • 2. Kandidat za predsjednika Republike Hrvatske odnosno kandidat za zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske ne može biti promatrač.
Propis NN 44/1992 • 3. Sve izborne komisije i svi birački odbori dužni su u skladu sa zakonom i u granicama i na način ptopisan ovim Obvezatnim uputama, omogućiti promatračima promatranje i pračnje svog rada.
Propis NN 44/1992 • 4. Rad Izborne komisije Republike Hrvatske može istovremeno promatrati i pratiti najviše pet promatrača političkih stranaka. Rad svih ostalih izbornih tijela mogu istovremeno promatrati i pratiti najviše tri promatrača političkih stranaka.
Propis NN 44/1992 • 5. Rad izbornog tijela može promatrati samo jedan promatrač pojedine političke stranke. Promatrači političkih stranaka sporazumno će odrediti koji će od njih prisustvovati radu izbornih tijela. Ako promatrači ne mogu postiči sporazum iz stavka 2. ove točke, promatrače koji će prisustvovati radu izbornog tijela odredit će ždrijebom član izbornog tijela čiji se rad promatra, izvlačenjem listića s nazivima političkih stranaka.
Propis NN 44/1992 • 6. Promatrači određeni da prisustvuju radu izbornih tijela promatraju i prate njihov rad u ime svih stranaka, pa su ovlašteni i dužni svoja zapažanja o nepravilnostima u radu i druge primjedbe priopćiti predstavniku svake stranke koja o tome traži obavještenje. Promatrači su ovlašteni priopćiti svoja zapažanja o nepravilnostima u radu izbornih tijela i druge primjedbe predsjedniku izbornog tijela.
Propis NN 44/1992 • 7. Promatrači mogu prisustvovati radu izbornih komisija kad one održavaju sjednice. Promatrači mogu prisustvovati radu Izborne komisije Republike Hrvatske i kad se rješava o prigovorima u postupku kandidiranja i u postupku izbora.
Propis NN 44/1992 • 8. Promatrači političkih stranaka mogu boraviti u prostoriji u kojoj se glasuje i prisustvovati radu biračkih odbora za vrijeme glasovanja, prebrojavanja glasačkih lističa i utvrđivanja rezultata glasovanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 2/05, Broj 139/04, Broj 152/08, Broj 38/08, Broj 14/07, Broj 11/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled