PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 110/2001 • Načinom vođenja linije i odabirom pojedinih elemenata treba težiti da računska brzina ima ujednačene vrijednosti na što duljim dionicama trase, ne kraćim od:
NN 110/2001 • Razlika između najmanje i najveće vrijednosti računske brzine Vr unutar iste dionice ne smije biti veća od 15 km/h.
NN 110/2001 • Razlika računske brzine (Vr) i projektne brzine (Vp) ne smije biti veća od 20 km/h. Ako je razlika
NN 110/2001 • potrebno je provjeriti opravdanost usvojene vrijednosti, projektne brzine (Vp) i istu povećati ili računsku brzinu (Vr) korekcijom trase smanjiti, kako bi razlika bila u granicama
NN 110/2001 • Računska brzina Vr određuje se na temelju projektiranih tlocrtnih i visinskih elemenata trase:
NN 110/2001 • - najmanjeg primijenjenog polumjera horizontalnih zavoja prema tabl. 2.1,
NN 110/2001 • Mjerodavna računska brzina Vr za određeno mjesto trase jednaka je vrijednosti manje od dviju ovako određenih veličina. Tako određena računska brzina ne smije preći najveću zakonom dozvoljenu brzinu za utvrđenu kategoriju ceste.
NN 110/2001 • Vrijednost Vr određena prema tabeli 2.1 vrijedi na cijeloj dužini kružnog luka pripadnog horizontalnog zavoja.
NN 110/2001 • Za ceste 3., 4. i 5. kategorije projektna brzina Vp uzima se kao računska brzina Vr
NN 110/2001 • Otpor klizanja u uzdužnom smjeru koristi se za pokretanje i zaustavljanje vozila a u poprečnom smjeru za stabilnost vozila u vožnji kroz tlocrtne zavoje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 110/2001 • Vrijednosti koeficijenata otpora klizanja računaju se prema izrazu
NN 110/2001 • Duljina zaustavnog puta vozila i duljina preglednosti ovise o mjerodavnoj brzini (Vp ili Vr), uzdužnom nagibu ceste (s %), otporu zraka (Z) i o dopuštenom tangencijalnom koeficijentu otpora klizanja (fTdop). (tabl. 2.2)
NN 110/2001 • Tabl. 2.3 Radijalni koeficijenti otpora klizanja fRmax i fRdop
NN 110/2001 • Poprečni nagib kolnika u pravcu izvodi se zbog odvodnjavanja kolnika. Za sve vrste cesta i za sve suvremene zastore poprečni nagib kolnika u pravcu iznosi:
NN 110/2001 • Na cestama s makadamskim zastorom izvodi se poprečni nagib veličine:
NN 110/2001 • 1. Kolnik s dva prometna traka sa suvremenim zastorom izvodi se u jednostranom nagibu.
NN 110/2001 • 3. Nagib dodatnih trakova izvodi se po smjeru i veličini kao i na kolniku. U posebnim uvjetima dodatni trakovi, trak za usporenje, trak za ubrzanje i zaustavni trak mogu imati nagib suprotan od nagiba prometnih trakova.
NN 110/2001 • Poprečni nagib kolnika u zavoju u pravilu je usmjeren prema centru zavoja i primjenjuje se radi smanjenja djelovanja centrifugalne sile i odvodnje kolnika.
NN 110/2001 • Najveća dopuštena veličina poprečnog nagiba kolnika u kružnom luku (qmax) izvodi se u zavoju najmanjeg polumjera (Rmin) i iznosi:
NN 110/2001 • Najmanji poprečni nagib kolnika, u kružnom luku jednak je poprečnom nagibu u pravcu i izvodi se u zavojima polumjera R 3 Rg.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 84/02, Broj 171/03,
Broj 49/03, Broj 31/06,
Broj 31/90, Broj 28/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE