PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/2001 • Nadalje proizlazi da je podnositelj u braku s hrvatskom državljankom 30 godina, te je uz zahtjev priložio i domovnicu supruge Z. G.
NN 4/2001 • Ministarstvo unutarnjih poslova je odbilo zahtjev podnositelja uz obrazloženje da ne ispunjava pretpostavke za primitak u hrvatsko državljanstvo iz članka 8. stavka 1. točke 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu, jer do podnošenja zahtjeva nije imao prijavljen boravak najmanje 5 godina neprekidno na teritoriju Republike Hrvatske, jer je dana 9. rujna 1993. godine odjavio prebivalište u Republici Hrvatskoj.
NN 4/2001 • Upravni sud Republike Hrvatske je odbio tužbu podnositelja uz isto obrazloženje kao i Ministarstvo unutarnjih poslova.
NN 4/2001 • 4. Odbivši zahtjev podnositelja ustavne tužbe za primitak u hrvatsko državljanstvo zbog toga što ne ispunjava uvjete iz odredbe članka 8. stavka 1. točke 3. Zakona, nadležno državno tijelo i sud povrijedili su zakon na štetu podnositelja ustavne tužbe, jer o njegovom zahtjevu nisu odlučivali u skladu s činjeničnom osnovom na kojoj podnositelj temelji postavljeni zahtjev.
NN 4/2001 • Naime, postupak za primitak u hrvatsko državljanstvo nadležno državno tijelo može pokrenuti i voditi samo na temelju zahtjeva zainteresirane stranke (članak 126. Zakona o općem upravnom postupku – »Narodne novine«, broj 53/91 – u svezi s člankom 24. Zak
NN 4/2001 • Budući da se podnositelj u svome zahtjevu za primitak u hrvatsko državljanstvo nije pozvao ni na jednu pravnu osnovu, propisanu Zakonom o hrvatskom državljanstvu, onda nadležno tijelo, rješavajući o njegovom zahtjevu, taj zahtjev nije moglo odbiti pozivom na članak 8. Zakona o hrvatskom državljanstvu, a da istodobno nije ispitalo ispunjava li podnositelj pretpostavke za primitak u hrvatsko državljanstvo po nekoj od osnova za prirođenje pod povoljnijim uvjetima, koje osnove su određene člancima 9. do 12. navedenog Zakona.
NN 4/2001 • 5. Ne postupajući sukladno navedenom ni tijekom upravnog postupka, kao niti u postupku kontrole kroz upravni spor, došlo je u konkretnom slučaju do povrede ustavnog prava iz članka 14. stavka 2. Ustava, kojim se jamči jednakost svih pred zakonom i ustavnog prava iz članka 19. stavka 2. Ustava, kojim je zajamčena sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti te povrede ustavnog prava iz članka 26. Ustava, kojim se svim građanima i strancima jamči jednakost pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti.
NN 4/2001 • 6. Što se tiče povrede odredaba članka 19. stavka 1. Ustava na koje podnositelj ukazuje u ustavnoj tužbi valja istaći da odredba stavka 1. tog članka uređuje načelo zakonitosti u radu državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti, te da se na toj odredbi ne temelji nikakvo ustavno pravo, niti se na njoj može zasnovati ustavna tužba.
NN 4/2001 • 7. Podnositelj u ustavnoj tužbi ukazuje i na povredu odredbe članka 118. stavka 3. Ustava, kojom se utvrđuje načelo ustavnosti i zakonitosti u postupanju sudova. Navedena odredba sadrži jedno od temeljnih načela ustavnog poretka i kao takva ne daje osnove za pružanje ustavnosudske zaštite u postupku povodom ustavne tužbe.
NN 4/2001 • 8. Slijedom iznijetog, a utvrdivši kako su podnositelju ustavne tužbe osporavanim rješenjem Ministarstva unutarnjih poslova i presudom Upravnog suda povrijeđena ustavna prava iz članaka 14. stavka 2., 19. stavka 2. i 26. Ustava, odlučeno je kao u izreci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/2001 • Ova odluka temelji se na odredbama članaka 69., 70. i 72. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99).
NN 5/2001 • Na temelju članka 30. stavka 4. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98 i 15/2000) i članka 84d. stavka 1. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi (»Narodne novine«, br. 90/92, 94/93, 117/93 i 128/99) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 18. siječnja 2001. godine, donijela
NN 5/2001 • O IMENOVANJU POVJERENIKA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE U GRADU SUPETRU
NN 5/2001 • 1. Povjerenikom Vlade Republike Hrvatske u Gradu Supetru imenuje se Tomislav Fijan.
NN 5/2001 • 2. Povjerenik Vlade Republike Hrvatske počet će obnašati dužnost danom objave ovog Rješenja.
NN 5/2001 • 3. Povjerenik Vlade Republike Hrvatske za svoj rad odgovara Vladi Republike Hrvatske.
NN 5/2001 • 4. Povjerenik Vlade Republike Hrvatske podnosi izvješće o svom radu Vladi Republike Hrvatske putem Ministarstva pravosuđa, uprave i lokalne samouprave.
NN 5/2001 • 5. Ovo Rješenje stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
NN 5/2001 • Na temelju članka 7. stavka 5., članka 35., članka 46. stavka 3. i članka 49. stavka 1. točke 1., 2., i 5. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne novine«, br. 46/97 – pročišćeni tekst) ministar poljoprivrede i šumarstva donosi
NN 5/2001 • O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O REKREACIJSKO-ŠPORTSKOM RIBOLOVU NA MORU
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 87/02, Broj 29/04,
Broj 103/04, Broj 82/09,
Broj 107/05, Broj 72/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE