PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/1991 • Nadvođe čamca (slobodni bok) je vertikalna udaljenost od teretne vodne linije i gornjeg ruba palube kod čamca s palubom i nadgradnje efikasno zatvorenih čamaca. odnosno gornjeg ruba čvrstog boka (razme) kod čamca bez palube ili djelomičnom palubom.
NN 39/1991 • Nadvode kod pomorskih čamaca mjeri se vertikalno na bokovima čamca na najnižoj točki palube odnosno čvrstog boka i iznosi najmanje:
NN 39/1991 • 1. kod čamca s palubom ili nadgrađem efikasno zatvorenog čamca namijenjenog za prijevoz putnika - 4 cm za svaki metar dužine čamca mjereno preko svega, a kod čamca namijenjenog za druge svrhe - 2 cm;
NN 39/1991 • 2. kod čamca bez palube ili s djelomičnom palubom namijenjenog za prijevoz putnika - 5 cm za svaki metar dužine čamaca mjereno preko svega, a kod čamca namijenjenog za druge svrhe - 3 cm.
NN 39/1991 • Nadvođe kod čamca unutrašnje plovidbe određuje se kao i kod pomorskog čamca ovisno o načinu gradnje i namjeni s tim da se visina nadvoda može povećati do 2 cm po metru dužine čamca.
NN 39/1991 • Čamci namijenjeni za prijevoz putnika i tereta moraju imati ubilježeno na bokovima s vanjske strane čamca, vodoravnom linijom dimenzije 150 x 15 mm.
NN 39/1991 • Stabilitet čamca utvrđuje se tako da se potpuno opremljeni čamac s posadom i to:
NN 39/1991 • l. čamac s palubom ili efikasno zatvorenim nadgrađem optereti uzduž jednog boka sa četiri osobe na 1 m2 (ali ne više od dozvoljenog broja osoba koje čamac može prevoziti); ,
NN 39/1991 • 2. čamac bez palube ili s djelomičnom palubom optereti uzduž jednog boka polovinom broja osoba koje čamac može prevoziti.
NN 39/1991 • Pri ispitivanju stabiliteta u smislu stavka 1. ovog članka, čamac se ne smije nagnuti više od 12", s tim da u slučaju iz toč. 1. st. 1. ovog članka linija ruba palube mora ostati iznad razine vode, a u slučaju iz toč. 2. najniža točka čvrstog boka mora ostati najmanje 1 cm iznad razine vode za svaki dužni metar.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/1991 • Iznimno od stavka 1. i 2. ovog članka, čamci za privrednu svrhu moraju imati proračun stabiliteta ovjeren od Jugoslavenskog registra brodova.
NN 39/1991 • Najveći dopušteni broj osoba koje čamac smije prevoziti utvrđuje se tako da se nosivost izražena u tonama podijeli sa 75 kilograma.
NN 39/1991 • Najveći dopušteni broj osoba koje čamac smije prevoziti utvrđuje kapetanija, a određuje se:
NN 39/1991 • 1. kod čamca s palubom ili efikasno zatvorenim nadvodem za svaku osobu po 0,50 m2 slobodne površine na palubi ili ispod palube;
NN 39/1991 • 2. kod čamca bez palube ili s djelomičnom palubom za svaku osobu po 50 cm dužine sjedišta
NN 39/1991 • Ukoliko čamac kod ukrcaja dopuštenog broja osoba uroni preko oznake nadvođa dopušteni broj osoba smanjit će se za toliki broj osoba koliko je potrebno da oznaka nadvođa bude izvan površine vode.
NN 39/1991 • Čamac namijenjen za prijevoz putnika mora uvijek na vidljivom mjestu imati ispisan najveći dopušteni broj osoba koji smije prevoziti.
NN 39/1991 • Na zahtjev vlasnika čamca da se promijeni namjena ili, područje plovidbe čamca, kapetanlja može radi zaštite sigurnosti plovidbe smanjiti ili povećati broj osoba odnosno putnika ili količinu tereta koju čamac može prevoziti ili ograničiti odnosno proširiti područje plovidbe čamca.
NN 39/1991 • Pomorski čamac namijenjen prijevozu putnika kojemu je dozvoljena plovidba u granicama obalnog mora Republike Hrvetške mora imati:
NN 39/1991 • 1. sidro težine 0,75-1,25% ukupne težine čamca sa sidrenim užetom đd 25 do 100 metara dužine i 2 užeta za privez dužine l0 metara i odgovarajućeg promjera;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 31/09, Broj 17/08,
Broj 58/07, Broj 116/02,
Broj 116/05, Broj 79/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE