PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 39/1991

• Čamci izrađeni od gume moraju imati odobrenje (atest) Jugoslavenskog registra brodova, a provjera njihove konstrukcije trupa i kvalitete izrade trupa vrši se na način propisan u stavku 1. ovog članka.


Propis NN 39/1991

• Nakon izvršenog pregleda i provjere čamca na način kako je to propisano člankom 11. i 12. ovog pravilnika, kapetanija je dužna sačiniti zapisnik o izvršenom pregledu i utvrđenom stanju.


Propis NN 39/1991

• Izuzetno od odredbe članka 12. ovog pravilnika nije potrebno provjeravati konstrukciju, plovna svojstva, porivni uređaj i opremu - osim neugrađene opreme predviđene u članku 28. ovog pravilnika - čamca izgrađenog u Republici Hrvatskoj koji ima svjedodžbu o gradnji čamca izdatu od Jugoslavenskog registra brodova za dio obuhvaćen tom svjedodžbom, a čamca izgrađenog u stranoj zemlji, ako ima atest organizacije ovlaštene u toj zemlji za izdavanje takvog atesta.


Propis NN 39/1991

• Konstrukcija i kvaliteta izrade trupa čamca izrađenog od više različitih materijala provjerava se primjenom jednog ili više načina propisanih u članku 12. ovog pravilnika, ovisno o materijalu iz kojeg je izrađen trup čamca.


Propis NN 39/1991
• Čamac namijenjen za prijevoz putnika na relacijama dužim od jedne nautičke milje na moru odnosno dva kilometra na unutrašnjim vodama mora imati mehanički porivni uredaj.

Propis NN 39/1991
• Čamac namijenjen za prijevoz putnika na relacijama čije putovanje traje neprekidno duže od tri sata mora imati higijenski uređaj s nužnikom, kao i dovoljnu količinu pitke vode srazmjerno broju osoba koje čamac može prevoziti.

Propis NN 39/1991 • Izuzetno od odredbe stavka 1. ovog članka čamac na jedra koji prevozi putnike može ploviti - jedriti šamo na području kapetanije odnosno ispostave kapetanije kod koje je upisan u upisnik čamaca ili više susjednih ispostava, ovisno o uvjetima plovidbe odredenog područja.
Propis NN 39/1991 • Ako nema palubu, čamac namijenjen prijevozu putnika mora imati visinu bokova. i to računajući od podnice do razme za čamce:
Propis NN 39/1991 • Čamac čiji su bokovi niži od određenih u stavku 1. ovog članka mora imati ogradu do određene visine.
Propis NN 39/1991 • Čamac koji ima djelomičnu ili potpunu palubu i namijenjen je prijevozu putnika mora imati ogradu na palubi visoku 80 cm, s tim da razmak između horizontalnih prećaka ne premašuje 20 cm, osim ako postoji odgovarajuća jaka mreža.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 39/1991 • Na motornom čamcu namijenjenom za prijevoz putnika koji ima ugradeni mehanički porivni uređaj, prostor za motor mora biti odvojen zaštitnom pregradom ili sandukom od prostora namijenjenog putnicima. Ako je pregrada ili sanduk drven, isti mora biti sa strane motora obložen limom, a ispušna cijev vatrostalnim materijalom.
Propis NN 39/1991 • Podnice čamca iz stavka 1. ovog članka u prostoru motora moraju biti od rebrastog lima ili drveta obloženog limom
Propis NN 39/1991 • Čamac s ugrađenim motorom koji koristi benzin kao gorivo mora na ulaznoj cijevi za dovođenje zraka u rasplinjač imati žičanu mrežu, a ispod rasplinjača mora se nalaziti sud s uskim grlom u obliku lijevka s odvodom u zatvorenu posudu. Ispod motora mora se nalaziti taložnik ulja i uzemljenje radi otklanjanja statičkog elektriciteta.
Propis NN 39/1991 • Ako je benzinski motor smješten u zatvorenom prostoru ili ispod palube, prije uključenja motora potrebno je prostor provjetriti pomoću ventilatora sigurnosne izvedbe:
Propis NN 39/1991 • Boca s komprimiranim zrakom diesel motora kao i spremnik goriva ukoliko se plin koristi kao pogonsko gorivo, moraju imati atest ovlaštene osobe.
Propis NN 39/1991 • Plovnost čamca utvrđuje se izračunavanjem njegove istisnine, težine, nosivosti, određivanjem nadvoda i stabiliteta.
Propis NN 39/1991 • Istisnina čamca se dobije umnoškom njegove dužine i širine (mjerene na odgovarajućoj vodnoj liniji) srednjeg gaza, 0,55 koeficijenta punoće istisnine i specifične težine vode.
Propis NN 39/1991 • Nosivost čamca je ra.zlika izmedu težine opremljenog i nakrcanog čamca s posadom, zalihama goriva, maziva, vode i hrane na teretnoj vodnoj liniji i težine opremljenog praznog čamca bez posade i zaliha na lakoj vodnoj liniji. Nosivost se može približno izračunati množenjem aritmetičke sredine površine tereta i lake vodne linije sa srednjim razmakom izmedu ovih linija i specifičnom težinom vode.
Propis NN 39/1991 • Nosivost čamca predstavlja broj osoba ili količinu tereta koju čamac može prevoziti.
Propis NN 39/1991 • Čamac ne smije prevoziti veći broj osoba ili veću količinu tereta nego što dopušta njegova nosivost.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 17/01, Broj 136/02, Broj 183/04, Broj 71/91, Broj 77/95, Broj 75/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled