PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/1991 • Smatra se da je čamac sposoban za plovidbu u određenim granicama plovidbe i za određenu namjenu, ako njegova konstrukcija, plovna svojstva, porivni i drugi uređaji i oprema odgovaraju odredbama ovog pravilnika.
NN 39/1991 • Novoizgrađeni čamci namijenjeni za privredne svrhe, kao i postojeći čamci koji mijenjaju namjenu radi obavljanja privredne djelatnosti sposobni su za plovidbu ako njihova konstrukcija, plovna svojstva, porivni i drugi uređaji i oprema odgovaraju odredbama Pravila o gradnji čamaca koja donosi Jugoslavenski registar brodova.
NN 39/1991 • Sposobnost čamaca za plovidbu utvrđuje se pregledom koji obavlja lučka kapetanija odnosno kapetanija pristaništa (u daljnjem tekstu: kapetanija).
NN 39/1991 • Iznimno od stavka I. ovog članka, kad še radi o rekonstrukciji i prenamjeni postojećih čamaca, kapetanija može pregled čamca povjeriti jugoslavenskom registru brodova.
NN 39/1991 • Čamci podliježu osnovnom, redovnom i izvanrednom pregledu. Osnovni pregled čamca vrši se na suhom i na vodi, a redovni i izvanredni u pravilu na vodi, osim ako organ koji vrši pregled čamca nađe da je stanje čamca takvo da ga treba pregledati na suhom ili ako se radi o čamcu za privredne svrhe.
NN 39/1991 • Pregled čamca vrši se na zahtjev vlasnika i za to se plaća naknada.
NN 39/1991 • Osnovni pregled vrši se prije upisa čamca u očevidnik, kao i poslije svake obnove čamca.
NN 39/1991 • Redovni pregled čamca vrši se povremeno ovisno o njihovoj namjeni, i to za čamce koji su namijenjeni za:
NN 39/1991 • 3. vlastite potrebe - svakih pet godina na čamce dulje od 5 metara.
NN 39/1991 • Redovnim pregledom utvrđuje se stanje trupa, porivnih i drugih uređaja i opreme čamca.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/1991 • Izvanrednom pregledu podliježu svi čamci, a obvezno se vrši kada čamac pretrpi nezgodu (nasukanje; sudar, potapanje uslijed oštećenja, požara i sl.), kao i u slučaju kada postoji opravdana sumnja da čamac ne ispunjava propisane uvjete u pogledu sposobnosti za plovidbu.
NN 39/1991 • Osoba koja upravlja čamcem koji je pretrpio nezgodu dužna je u roku od 24 sata od trenutka nezgode podnijeti o tome prijavu kapetaniji ili njenoj ispostavi. Ukoliko se nezgoda dogodi izvan sjedišta kapetanije ili ispostave, prijava o nezgodi se mora podnijeti u roku od 3 dana od dana nezgode.
NN 39/1991 • Nezgoda čamca prijavljuje se na propisanom obrascu koji je sastavni dio ovog pravilnika (obrazac br. 1).
NN 39/1991 • Ako se prilikom pregleda utvrdi da čamac ima nedostataka koji bitno ne ugrožavaju njegovu sposobnost za plovidbu može se izdati dozvola za plovidbu pod uvjetom
NN 39/1991 • da se u određenom roku utvrđeni nedostaci uklone ili se može izdati dozvola za plovidbu s ograničenim rokom trajanja, ograničenim područjem plovidbe ili smanjiti dozvoljenu nosivost putnika i/ili-tereta
NN 39/1991 • Provjera konstrukcije trupa i kvalitete izrade trupa čamca vrši se provjeravanjem i odobravanjem:
NN 39/1991 • 1. tehničke dokumentacije na temelju koje se čamac namijenjen za privredne svrhe gradi;
NN 39/1991 • Provjeravanje konstrukcije i kvalitete izrade trupa čamca izrađenog od stakloplastike vrši se još i opterećenjem čamca.na suhom i to tako, da se čamac podupre na pramcu i krmi ispod kobilice i optereti dvostrukom težinom osoba i opreme koja čamac može nositi i ostaviti ga pod tim opterećenjem pet minuta, a zatim utvrditi progib.
NN 39/1991 • Progib se utvrđuje mjerenjem savijanja kobilice čamca u sredini izmedu točaka uporišta. Progib savijene kobilice pod opterećenjem ne smije biti veći od 1/400 dijela dužine čamca i ne smije ostaviti nikakve trajne deformacije. Mjerenje se vrši prije opterećivanja, za vrijeme njegovog trajanja i nakon uklanjanja opterećenja čamca.
NN 39/1991 • Svi otvori na oplati čamca moraju po svojoj čvrstoći i konstrukciji biti takvi da osiguravaju nepotopivost čamca za slučaj njegovog oštećenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 100/09, Broj 143/08,
Broj 112/04, Broj 48/92,
Broj 88/92, Broj 52/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE