PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 8/2003 • Naime u obrascu IND-21/PRODCOM prikazuju se podaci u naturalnom izrazu o završenim objektima brodogradnje u 2002., bez obzira na to je li njihova izrada započela u tijeku 2002. ili u nekoj ranijoj godini. Međutim, za obračun stupnja korištenja kapaciteta na temelju ostvarene i moguće proizvodnje, potrebno je raspolagati podacima o rezultatima i mogućnostima proizvodnje samo u tijeku 2002. godine. U tu svrhu sastavljen je ovaj pomoćni obrazac (kao i za ostvarenu proizvodnju Mjesečnog izvještaja industrije - IND-1A), u kojem treba prikazati samo onaj obujam ostvarene i moguće proizvodnje koji je rezultat (mogućnost) postojećih čimbenika proizvodnje (zaposlenika i strojeva) tijekom 2002.
NN 8/2003 • Podatke o ostvarenoj i mogućoj proizvodnji brodogradnje koja se u obrascu IND-21/PRODCOM prikazuje u naturalnom izrazu, treba u pomoćnom obrascu IND-21/PRODCOM/35.11 prikazati prema NIP-u 2002, po kojoj se daju i podaci u tabeli 1. glavnog obrasca IND-21/PRODCOM ili IND-21/PRODCOM/POM.
NN 8/2003 • Ostvarena proizvodnja preračunava se u uvjetno-naturalno mjerilo prema postupku danom u objašnjenju za ispunjavanje podataka Mjesečnog izvještaja industrije IND-1A/35.11 (NN, br. 18/97, str. 910). Maksimalno moguća proizvodnja (kapacitet) utvrđuje se prema uputama danima za glavni obrazac IND-21/PRODCOM.
NN 8/2003 • S obzirom na to da se za obračun korištenja kapaciteta koriste samo podaci o ostvarenoj i mogućoj proizvodnji u uvjetno-naturalnom izrazu koji su dobiveni na osnovi obrasca, nije potrebno da se u glavnom obrascu IND-21/PRODCOM za gotovu proizvodnju u naturalnom izrazu daje podatak o mogućoj proizvodnji.
NN 8/2003 • Ovim Statističkim standardima za PRODCOM istraživanje o industrijskoj proizvodnji (IND-21/PRODCOM) prestaju važiti Statistički standardi za godišnji izvještaj industrije, objavljeni u »Narodnim novinama«, broj 60 od 13. kolovoza 1999.
NN 8/2003 • Statistički standardi za PRODCOM istraživanje o industrijskoj proizvodnji za 2002 (IND-21/PRODCOM), zajedno s obrascima za PRODCOM istraživanje i nomenklaturom NIP 2002 koji se nalaze u dodatku 1. i dodatku 2. ovih statističkih standarda, primjenjuju se osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 9/2003 • Na temelju članka 30. stavka 3. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000 i 117/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 9. siječnja 2003. godine donijela
NN 9/2003 • 1. Vlada Republike Hrvatske konstatira da je 19. prosinca 2002. godine Sindikat policije Hrvatske potpisao Dodatak I. Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenike. Navedeni Dodatak I. nisu potpisali Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika, Nezavisni sindikat djelatnika Ministarstva unutarnjih poslova i Sindikat vojnih službenika i namještenika udruženih u Hrvatsku udrugu sindikata.
NN 9/2003 • Kako Dodatak I. Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenike nisu potpisali i sindikati koji zastupaju većinu sindikalno organiziranih službenika i namještenika, Vlada Republike Hrvatske, u svrhu primjene jedinstvenih kriterija, primjenjivat će Dodatak I. Kolektivnom ugovoru na jedinstveno područje državnih službi, na sve državne službenike i namještenike.
NN 9/2003 • 2. Tekst Dodatka I. Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenike sastavni je dio ovog Zaključka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 9/2003 • VLADA REPUBLIKE HRVATSKE (u daljnjem tekstu: Vlada), kao poslodavac
NN 9/2003 • Nezavisni sindikat djelatnika Ministarstva unutarnjih poslova,
NN 9/2003 • Sindikat vojnih službenika i namještenika udruženih u Hrvatsku udrugu sindikata (u daljnjem tekstu: Sindikati),
NN 9/2003 • »Godišnji odmor od 18 radnih dana uvećava se prema pojedinačno određenim mjerilima:
NN 9/2003 • U članku 39. stavak 1. iza podstavka 6. dodaje se novi podstavak 7. koji glasi:
NN 9/2003 • ako znanstveni stupanj nije uvjet za radno mjesto na kojem službenik radi i ako je znanstveni stupanj u funkciji poslova radnog mjesta na kojem službenik radi.«
NN 9/2003 • »Radom u smjenama (smjenski rad) smatra se svakodnevni redovni rad službenika i namještenika prema utvrđenom radnom vremenu poslodavca koji službenik i namještenik obavlja naizmjenično tijekom jednog mjeseca u prijepodnevnom (I. smjena), poslijepodnevnom (II. smjena) ili noćnom dijelu dana (III. smjena) tijekom radnog tjedna.
NN 9/2003 • Kao rad u smjeni (smjenski rad) smatra se i rad službenika i namještenika koji naizmjenično ili najmanje 2 radna dana u tjednu obavlja poslove u I. i II. smjeni.
NN 9/2003 • Naknada za rad u smjenama iz stavka 4. i 5. ovoga članka isplaćuje se službeniku i namješteniku za obavljeni posao u drugoj smjeni.
NN 9/2003 • Rad u turnusu ima obilježja rada u smjenama utvrđenih u stavcima 4., 5. i 6. ovoga članka, a naknada se isplaćuje službeniku i namješteniku za odrađene sate rada u II. smjeni.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 38/95, Broj 166/04,
Broj 31/02, Broj 52/98,
Broj 84/07, Broj 104/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE