PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-06-40-808 NN 40/1995

• NASTAVNI PLAN I PROGRAM STRUČNOG USAVRŠAVANJA DJELATNIKA AUTOŠKOLA I OVLAŠTENIH ISPITIVAČA


Propis NN 40/1995

• Program stručnog usavršavanja djelatnika autoškola i ovlaštenih ispitivača namijenjen je instruktorima vožnje, predavačima predmeta prometna i sigumosna pravila i ovlaštenim ispitivačima.


Propis NN 40/1995

• Program stručnog usavršavanja ujedno je i program provjere stručne osposobljenosti djelatnika autoškola i ovlaštenih ispitivača.


Propis NN 40/1995

• Program stručnog usavršavanja realizira se u oblicima: samostalno (individualno) usavršavanje, kolektivno usavršavanje u autoškoli (stručni aktivi), kolektivno usavršavanje izvan autoškole (seminari, savjetovanja itd.).


Propis NN 40/1995
• Autoškola i Hrvatski autoklub detaljnije utvrđuju svojim godišnjim programom rada sadržaj, oblike, organizaciju i druge uvjete ostvarivanja programa stručnog usavršavanja.

Propis NN 40/1995
• Cilj stručnog usavršavanja djelatnika autoškole i ovlaštenih ispitivača u području didaktike je da stalno proširuju i produbljuju svoje spoznaje o zakonitostima nastave i učenja primijenjenih na uvjete autoškola i provedbe ispita. Također, da prate procese i tendencije u razvoju didaktičke teorije i prakse i da na temelju toga stalno usavršavaju vlastitu odgojnoobrazovnu razinu.

Propis NN 40/1995 • - upoznati osnovne sadržaje didaktike i opće zakonitosti odgoja i obrazovanja,
Propis NN 40/1995 • - unapređivati metode nastavnog rada kroz usavršavanje nastavnika,
Propis NN 40/1995 • - razvijati odgojne vrijednosti - etičke, estetske, fizičke i radne.
Propis NN 40/1995 • - stručni aktivi predavana PSP, instruktora vožnje i ovlašteni ispitivača,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 40/1995 • - nastavnik kao odgajatelj, kreator, suradnik, programer, tehnolog i instruktor u nastavi
Propis NN 40/1995 • Upoznavanje, praćenje, provjera znanja i ocjenjivanje polaznika u nastavi
Propis NN 40/1995 • - ostale metode u procesu upoznavanja, praćenja i vrednovanja znanja polaznika
Propis NN 40/1995 • projekciona tehnika, posebno primjena dijaprojektora, grafoskopa, kinoprojektora u nastavi prometa,
Propis NN 40/1995 • primjena programirane nastave (linearni i razgranati problemi u nastavi prometa)
Propis NN 40/1995 • kombinacija primjene AV i kibernetske tehaike u novim metodama nastave.
Propis NN 40/1995 • Upute za realizaciju nastavnog programa didaktike s obrazovnom tehnologijom.
Propis NN 40/1995 • Kao što je rečeno u uvodu ovog programa, cilj je stručnog usavršavanja instruktora vožnje i predavača PSP i ovlaštenih ispitivača da stalno proširuju i produbljuju svoje spoznaje o zakonitostima nastave i učenja, te da ih stvaralački primjenjuje u svakodnevnoj odgojno-obrazovnoj praksi. Naravno, pritom će veću pažnju posvećivati onim dijelovima programa koji za njihovo područje djelovanja ima veću važnost. Od posebnog je interesa područje komunikacija nastavnik-polaznik, zatim priprema i organizacija nastavnog sata, naročito onog dijela koji se odnosi na vježbanje i provjeravanje znanja, te osuvremenjivanje nastave itd. Isto tako zadatak je nastavnika da primijeni i unapređuje suvremenu obrazovnu tehnologiju.
Propis NN 40/1995 • Stručni aktiv će adekvatno uvjetima u kojima radi planirati teme koje će se razmatrati na aktivima, kao i teme koje će biti sadržaj rada savjetovanja ili seminara. Pritom će se obavezno rukovoditi sugestijama i prijedlozima instruktora, predavača i ovlaštenih ispitivača, jer će oni najbolje znati u kojoj im je fazi usavršavanja potrebna pomoć i koju će problematiku lakše svladati zajedničkim radom.
Propis NN 40/1995 • Zapravo, seminari, savjetovanja i stručni aktivi imaju zadatak da postojeće zakonitosti konkretiziraju u onoj problematici koja je za njih specifična. Tako će se postupno razvijati metodika rada koja se prema didaktici odnosi kao što se posebno i pojedinačno odnosi prema općem. Ponegdje u svijetu te su tendencije već prisutne, a kod nas se postupno usvajaju. Zato se i u predloženoj literaturi za samostalan rad moramo zadržati na izvorima koji imaju opće didaktičko značenje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 106/03, Broj 95/03, Broj 34/07, Broj 23/09, Broj 175/03, Broj 146/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled