PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 40/1995 • NASTAVNI PLAN I PROGRAM STRUČNOG USAVRŠAVANJA DJELATNIKA AUTOŠKOLA I OVLAŠTENIH ISPITIVAČA
NN 40/1995 • Program stručnog usavršavanja djelatnika autoškola i ovlaštenih ispitivača namijenjen je instruktorima vožnje, predavačima predmeta prometna i sigumosna pravila i ovlaštenim ispitivačima.
NN 40/1995 • Program stručnog usavršavanja ujedno je i program provjere stručne osposobljenosti djelatnika autoškola i ovlaštenih ispitivača.
NN 40/1995 • Program stručnog usavršavanja realizira se u oblicima: samostalno (individualno) usavršavanje, kolektivno usavršavanje u autoškoli (stručni aktivi), kolektivno usavršavanje izvan autoškole (seminari, savjetovanja itd.).
NN 40/1995 • Autoškola i Hrvatski autoklub detaljnije utvrđuju svojim godišnjim programom rada sadržaj, oblike, organizaciju i druge uvjete ostvarivanja programa stručnog usavršavanja.
NN 40/1995 • Cilj stručnog usavršavanja djelatnika autoškole i ovlaštenih ispitivača u području didaktike je da stalno proširuju i produbljuju svoje spoznaje o zakonitostima nastave i učenja primijenjenih na uvjete autoškola i provedbe ispita. Također, da prate procese i tendencije u razvoju didaktičke teorije i prakse i da na temelju toga stalno usavršavaju vlastitu odgojnoobrazovnu razinu.
NN 40/1995 • - upoznati osnovne sadržaje didaktike i opće zakonitosti odgoja i obrazovanja,
NN 40/1995 • - unapređivati metode nastavnog rada kroz usavršavanje nastavnika,
NN 40/1995 • - razvijati odgojne vrijednosti - etičke, estetske, fizičke i radne.
NN 40/1995 • - stručni aktivi predavana PSP, instruktora vožnje i ovlašteni ispitivača,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 40/1995 • - nastavnik kao odgajatelj, kreator, suradnik, programer, tehnolog i instruktor u nastavi
NN 40/1995 • Upoznavanje, praćenje, provjera znanja i ocjenjivanje polaznika u nastavi
NN 40/1995 • - ostale metode u procesu upoznavanja, praćenja i vrednovanja znanja polaznika
NN 40/1995 • projekciona tehnika, posebno primjena dijaprojektora, grafoskopa, kinoprojektora u nastavi prometa,
NN 40/1995 • primjena programirane nastave (linearni i razgranati problemi u nastavi prometa)
NN 40/1995 • kombinacija primjene AV i kibernetske tehaike u novim metodama nastave.
NN 40/1995 • Upute za realizaciju nastavnog programa didaktike s obrazovnom tehnologijom.
NN 40/1995 • Kao što je rečeno u uvodu ovog programa, cilj je stručnog usavršavanja instruktora vožnje i predavača PSP i ovlaštenih ispitivača da stalno proširuju i produbljuju svoje spoznaje o zakonitostima nastave i učenja, te da ih stvaralački primjenjuje u svakodnevnoj odgojno-obrazovnoj praksi. Naravno, pritom će veću pažnju posvećivati onim dijelovima programa koji za njihovo područje djelovanja ima veću važnost. Od posebnog je interesa područje komunikacija nastavnik-polaznik, zatim priprema i organizacija nastavnog sata, naročito onog dijela koji se odnosi na vježbanje i provjeravanje znanja, te osuvremenjivanje nastave itd. Isto tako zadatak je nastavnika da primijeni i unapređuje suvremenu obrazovnu tehnologiju.
NN 40/1995 • Stručni aktiv će adekvatno uvjetima u kojima radi planirati teme koje će se razmatrati na aktivima, kao i teme koje će biti sadržaj rada savjetovanja ili seminara. Pritom će se obavezno rukovoditi sugestijama i prijedlozima instruktora, predavača i ovlaštenih ispitivača, jer će oni najbolje znati u kojoj im je fazi usavršavanja potrebna pomoć i koju će problematiku lakše svladati zajedničkim radom.
NN 40/1995 • Zapravo, seminari, savjetovanja i stručni aktivi imaju zadatak da postojeće zakonitosti konkretiziraju u onoj problematici koja je za njih specifična. Tako će se postupno razvijati metodika rada koja se prema didaktici odnosi kao što se posebno i pojedinačno odnosi prema općem. Ponegdje u svijetu te su tendencije već prisutne, a kod nas se postupno usvajaju. Zato se i u predloženoj literaturi za samostalan rad moramo zadržati na izvorima koji imaju opće didaktičko značenje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 106/03, Broj 95/03,
Broj 34/07, Broj 23/09,
Broj 175/03, Broj 146/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE