PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • IV. Distribucija gotova proizvoda do potrošačaUpoznati učenike s važnosti prihvata i čuvanja kruha te pekarskih proizvoda.
NN 112/2004 • Upoznati učenike s metodama i tehnikama procjene kakvoće gotovog proizvoda.
NN 112/2004 • Učenike upoznati s greškama i defektima izazvani sirovinama i tehnološkim procesom proizvodnje.
NN 112/2004 • Upoznati učenike te usvojiti znanja o važnosti izbora ambalaže i transportnih sredstava.- uvjeti prihvata
NN 112/2004 • - defekti kruha izazvani kvalitetom brašna (brašno od proklijala zrna, brašno od pšenice oštećene žitnom stjenicom)
NN 112/2004 • Nastava se realizira u klasičnoj učionici metodom grupnog rada i individualnog pristupa svakom učeniku.
NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave treba donijeti određeni pribor i udžbenik (ako postoji), a za praktičan rad donositi radnu odjeću i obuću.
NN 112/2004 • - učenici trebaju ovladati kategorijama i funkcioniranjem tržišta u tržišno orijentiranom gospodarstvu;
NN 112/2004 • - stjecanjem stručno-teorijskog znanja iz područja marketinga učenici će prihvatiti način marketinškog razmišljanja i tako se uklopiti u suvremena tržišna kretanja;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati psihologiju kupca – potrošača u procesu donošenja odluka o kupnji.
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati planiranje marketinga te vrste marketinga.
NN 112/2004 • Učenici moraju usvojiti značaj istraživanja marketinga te marketinški informacijski sustav.
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati osnovne pojmove pojedinih proizvoda i njihov životni ciklus te načine oblikovanja cijena i njezinu politiku.
NN 112/2004 • Svladavanje razlika između prodaje i distribucije te poslovne logistike.
NN 112/2004 • Svladavanje procesa komuniciranja s tržištem te primarne i sekundarne promocijske aktivnosti.
NN 112/2004 • Učenici trebaju svladati primjenu marketinga u različitim gospodarskim djelatnostima te osnovnim pojmovima međunarodnog marketinga.- čimbenici ponašanja potrošača
NN 112/2004 • Nastava se realizira u klasičnoj učionici metodom grupnog rada i individualnog pristupa svakom učeniku.
NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave treba donijeti određeni pribor i udžbenik (ako postoji), a za praktičan rad donositi radnu odjeću i obuću.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 158/09, Broj 132/00,
Broj 116/08, Broj 78/06,
Broj 23/98, Broj 42/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE