PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 136/2003 • 1. Opća psihologijaZnati predmet, zadaće i vrste psihologije. Naučiti povezanost psihologije s drugim znanostima. Usvojiti značaj psihologije za djelatnost frizera. Pojam psihologije; zadaće, metode i vrste psihologije. Psihologija i druge znanosti. Značaj psihologije za djelatnost frizera.
NN 136/2003 • 4. LičnostPoznavati pojam i oblikovanje ličnosti. Znati socijalizaciju i tipologiju ličnosti. Usvojiti pojam temperamenta. Naučiti karakteristike temperamentne situacije, ponašanja. Poznavati crte temperamenta u ponašanju frizera. Usvojiti pojam i crte karaktera. Znati poželjne osobine karaktera u ponašanju frizera. Pojam i oblikovanje ličnosti. Socijalizacija i tipologija ličnosti. Pojam temperamenta. Karakteristike temperamentne situacije, ponašanja. Crte temperamenta u ponašanju frizera. Pojam i crte karaktera. Poželjne osobine karaktera u ponašanju frizera.
NN 136/2003 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 136/2003 • 1. Psihologija radaUpoznati osobine čovjeka koje utječu na rad: sposobnosti, znanja, vještine i motivaciju. Znati vrste sposobnosti: fizičke, psihomotoričke, senzorne i intelektualne. Poznavati opće činitelje rada, umor i nesreće na radu, izostanke s posla.Sposobnosti; pojam i uloga sposobnosti. Vrste sposobnosti. Inteligencija, znanja, vještine i motivacija za rad. Opći činitelji rada (osvjetljenje, mikroklima, buka, zračenja, zagađenja, vibracije). Umor i nesreće na radu. Izostanci s posla.
NN 136/2003 • 2. Međuljudski odnosi na radu Znati pojam grupe. Poznavati odnose u grupama i grupnu dinamiku. Usvojiti pojam rukovođenja grupom i karakteristike vođe.Grupa; pojam i vrste. Odnosi u grupi i grupna dinamika. Rukovođenje grupom. Vođa grupe i njegove karakteristike.
NN 136/2003 • 3. KomuniciranjeUsvojiti pojam i vrste komuniciranja. Spoznati važnost komuniciranja u grupi. Znati djelotvorno komunicirati s korisnicima usluga. Pojam i vrste komuniciranja. Osnovni model komuniciranja.Važnost komuniciranja u grupi kao uvjet uspješnosti rada. Djelotvorno komuniciranje s korisnicima usluga.
NN 136/2003 • 4. Faze komuniciranjaPoznavati faze djelotvornog komuniciranja s korisnicima usluga: pripremu za rad, utvrđivanje želja korisnika, prezentacija vlastite ponude, prigovor i reklamacije, kraj kontakta. Priprema za rad. Prvi kontakt. Utvrđivanje želja korisnika usluga. Prezentacija vlastite ponude. Prigovor i reklamacije. Završetak i kraj kontakta.
NN 136/2003 • Psihologija komunikacije Broj sati po obrazovnim godinamaUkupni broj sati
NN 136/2003 • 11. Daniel Goleman: Emocionalna inteligencija u poslu, Mozaik, 2000.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Predavanja, vježbe i ilustrativni testovi (u obradi novih sadržaja), razgovori, analize primjera iz prakse, po potrebi seminar i slično, vježba za ocjenu (po jedna u svakom polugodištu), pismeni rad učenika
NN 136/2003 • Nastava u razredu, videozapisi, grafofolije, ploča/kreda, katalozi, propagandni materijali, zapisi učenika, novine, časopisi i videozapisi.
NN 136/2003 • Razvijanje osjećaja za lijepo, skladno i harmonično te primjena estetskih kriterija u struci uz poticanje otkrivanja i kreiranja novih.
NN 136/2003 • Nadogradnja na stečeno znanje iz predmeta frizerstvo i stečene prakse. Proširivanje opće kulture i znanja uvidom u glavne stilske odrednice pojedinih razdoblja. Prepoznavanje poznatih elemenata i uvođenje i otkrivanje novih u vremenu u kojem nastali. Usporedba njihove interpretacije nekada i danas u kontekstu vremena. Otvaranje opažaja te prepoznavanje različitih estetskih vrijednosti. Razvijanje osjećaja za skladno, lijepo i harmonično te sposobnosti primjene poznatih estetskih vrijednosti kao i poticanje otkrivanja i kreiranja novih.
NN 136/2003 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 136/2003 • Osnovni pojmovi.Usvajanje i razumijevanje pojmova te u kojem se kontekstu oni danas koriste. Objašnjenje riječi estetika, stilsko razdoblje, umjetnost, moda, stil.
NN 136/2003 • 2. Vremenska dimenzija, vrijednost i ukus. Prepoznavanje promjena ukusa kroz pojedina stilska razdoblja.Vredovanje lijepog u raznim stilskim razdobljima. Oblici pojavnosti lijepog. Određivanje kriterija ljepote. Određivanje prosječnog ukusa.
NN 136/2003 • 3. Moda.Usvajanje elemenata koji su određivali i koji danas određuju modu.Elementi mode: odjeća, frizura, glazba itd.
NN 136/2003 • 4. Osnovni pojmovi umjetnosti (kako gledamo umjetnička djela): slikarstvo. Skulptura, arhitektura i urbanizam.Usmjeravanje pažnje na ono što je vrijedno.Likovne tehnike. Likovni elementi forme (linija, boja, ploha, tekstura, volumen, površina i materijali). Teme.
NN 136/2003 • 5. Kompozicija. Načela građenja kompozicije. Nakon elemenata forme, uočavanje sklopova u građenju kompozicije.Kontrast. Ravnoteža. Proporcija. Ritam. Akcent.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 87/03, Broj 36/96,
Broj 18/09, Broj 147/08,
Broj 50/91, Broj 29/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE