PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-03-35-839 NN 35/2000

• Neosnovano tužitelj smatra da je povrijeđen postupak jer da je ostavke podnesene Gradskoj skupštini valjalo proslijediti Mandatnoj komisiji na daljnji postupak.


Propis NN 35/2000

• Prema članku 9. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i jedinica lokalne uprave i samouprave, članovi tih predstavničkih tijela imaju zamjenike koji se biraju zajedno sa članovima predstavničkih tijela.


Propis NN 35/2000

• Mandatna komisija je stalno tijelo Gradske skupštine čiji je sastav i nadležnost temeljem članka 14. Zakona o Gradu Zagrebu uređen odredbama članka 6. i 7. Privremenog poslovnika Gradske skupštine Grada Zagreba.


Propis NN 35/2000

• Temeljem članka 7. točke 2. i 3. Privremenog poslovnika Gradske skupštine Grada Zagreba Mandatna komisija predlaže Gradskoj skupštini donošenje odluka o prestanku mandata članu Gradske skupštine kad se ispune zakonski uvjeti i utvrđuje da su ispunjeni uvjeti za početak mandata zamjeniku člana Gradske skupštine.


Propis NN 35/2000
• S obzirom na izvjesni stupanj podnormiranosti pravne situacije kad ostavku podnose praktično istodobno preko polovine članova predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave Sud smatra nužnim citirane propise tumačiti u uzajamnoj pravno logičnoj vezi.

Propis NN 35/2000
• Podnošenjem ostavki više od polovine članova predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave to tijelo više ne može donositi odluke.

Propis NN 35/2000 • Pravo člana predstavničkog tijela na ostavku ne podliježe ničijoj odluci o prihvaćanju ili ne prihvaćanju ostavke i zato se institut zamjenika člana predstavničkog tijela primjenjuje samo na pojedinačne ostavke, odnosno prema točki 1. istog članka, na ostavke podnesene do prve sjednice, ali ne i na onu činjeničnu situaciju kada ostavku podnese više od polovine članova tijela jedinica lokalne samouprave.
Propis NN 35/2000 • Protivno bi stajalište vodilo paradoksu da osobe koje su podnijele ostavku raspravljaju o ostavkama koje su, međutim, osobno pravo i osobni čin člana predstavničkog tijela koji je dopušteno samo konstatirati, ali ne i odobriti ga ili ne, znači odlučiti o ostavci za ili umjesto podnositelja.
Propis NN 35/2000 • Ostavke više od polovice članova Gradske skupštine Grada Zagreba u konkretnom su slučaju i dostavljene Gradskoj skupštini Grada Zagreba poštom istodobno kada i Ministarstvu pravosuđa i uprave i lokalne samouprave, no s obzirom da posljedicom ostavki Skupština više faktično ne može donositi odluke, ne može se ni sastati, nema obveze da se one dostavljaju Mandatnoj komisiji, a za napomenuti je da je i Mandatna komisija ostavkom članice Katice Sedmak također ostala u nepotpunom sastavu.
Propis NN 35/2000 • Temeljem stanja spisa predmeta proizlazi nedvojbenim da su ostavke dostavljene 10. ožujka 2000. godine nadležnim tijelima te da su se činjenično stekle Zakonom propisane pretpostavke za postupanje i donošenje rješenja o raspuštanju Skupštine Grada Zagreba.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 35/2000 • Pravno je neodlučna činjenica na koju upućuje tužba da je u istom danu podnesen prijedlog Vladi Republike Hrvatske, da je Vlada tog istog dana donijela osporeno rješenje te je izvršena i objava u »Narodnim novinama«. Dakle, postupljeno je, a u navedenim propisima nema odredbi o rokovima i/ili posebnom postupku koji bi zahtijevao određene rokove ili posebne dostave i izvješća o pojedinim fazama postupka povodom ostavke više od polovice članova predstavničkog tijela lokalne samouprave.
Propis NN 35/2000 • Odredba članka 84-a. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi po stajalištu Suda ima se tumačiti u korist funkcioniranja lokalne samouprave.
Propis NN 35/2000 • Podnošenje ostavki preko polovine članova predstavničkog tijela znači potpunu nemogućnost djelovanja tog tijela, pa je zakonska obveza Vlade na raspuštanje konkretnog predstavničkog tijela lokalne samouprave i istodobno imenovanje povjerenika, koji s ograničenim ovlaštenjima ima dužnost temeljem članka 84-d. stavka 2. istog Zakona osigurati ostvarivanje prava i obveza građana i pravnih osoba u jedinici lokalne samouprave do uspostave njezinih tijela, upravo institut kojim se sprječava moguće osujećivanje djelotvornog funkcioniranja lokalne samouprave.
Propis NN 35/2000 • Temeljem članka 1. Zakona o upravnim sporovima radi osiguranja sudske zaštite prava građana i pravnih osoba radi osiguranja zakonitosti sud u upravnom sporu odlučuje o zakonitosti akata kojima državna tijela i organizacije koje imaju javne ovlasti rješavaju o pravima i obvezama u upravnim stvarima. Slijedom članka 40. istog Zakona zakonitost osporenoga upravnog akta sud ispituje u granicama zahtjeva iz tužbe, ali pri tome nije vezan razlozima tužbe.
Propis NN 35/2000 • Iz citiranih odredbi Zakona o upravnim sporovima slijedi, dakle, da ocjene tužitelja kako je raspuštanje Gradske skupštine unaprijed pripremljeno te taj postupak drži politički i pravno neprihvatljivim i suprotnim temeljnim demokratskim načelima nije pravno odlučan za ocjenu zakonitosti osporenog akta Vlade Republike Hrvatske.
Propis NN 35/2000 • Stajalište je Suda da je osporeno rješenje doneseno u pravilno provedenom postupku te je zasnovano na valjano utvrđenim odlučnim činjenicama na koje je pravilno primijenjen zakon.
Propis NN 35/2000 • Temeljem izloženoga, a sukladno odredbi članka 42. stavka 2. Zakona o upravnim sporovima valjalo je presuditi kao u izreci.
Propis NN 36/2000 • Na temelju članka 50. stavka 6. Pomorskog zakonika (»Narodne novine«, br. 17/94, 74/94 i 43/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 30. ožujka 2000. godine, donijela
Propis NN 36/2000 • Ovom Uredbom određuje se granica pomorskog dobra na dijelu k.o. Klada.
Propis NN 36/2000 • Granica pomorskog dobra iz članka 1. ove Uredbe započinje na morskoj obali u točki 1. koja se nalazi u produžetku međe k.č. 634/35, te ide prema istoku sjevernim rubom gospodarskih objekata do morskog ruba šetnice. Granica zatim siječe šetnicu do tromeđe k.č. 634/1, 634/46 i 634/35 označene točkom 2., te nastavlja u pravcu juga unutarnjim rubom šetnice do točke 3. koja se nalazi na južnoj međi k.č. 634/34, te u produžetku te južne međe završene na morskoj obali u točki 4., a sve kako je nacrtano i označeno u grafičkom prilogu, na kopiji katastarskog plana k.o. Klada, broj lista plana 3a, u mjerilu 1:1000.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 44/08, Broj 33/03, Broj 12/08, Broj 100/05, Broj 3/09, Broj 84/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled