PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1992 • O amandmanima se glasuje prema redoslijedu članaka prijedloga zakona na koje se odnose.
NN 17/1992 • Ako je na jedan članak prijedloga zakona podneseno više amandmana, najprije se glasuje o amandmanu koji najviše odstupa od predloženog rješenja, i po tom kriteriju dalje o ostalim amandmanima.
NN 17/1992 • O rezultatu glasovanja o amandmanima njihovi se podnositelji obavještavaju putem glasila Sabora.
NN 17/1992 • Iznimno, zakon se može donijeti po hitnom postupku, samo ako je to nužno radi sprečavanja ili otklanjanja većih poremečaja u gospodarstvu ili dok to zahtijevaju interesi narodne obrane ili druge izvanredne i neodgodive potrebe Republike.
NN 17/1992 • Uz prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se prijedlog zakona.
NN 17/1992 • U hitnom postupku ne primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika što se odnose na rokove koji su propisani za pojedine radnje u postupku donošenja zakona.
NN 17/1992 • Prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se predsjedniku Sabora najkasnije 24 sata prije održavanja sjednice.
NN 17/1992 • O prijedlogu da se zakon donese po hitnom postupku odlućuje se kao u prethodnom pitanju, većinom ukupnog broja zastupnika. O tom prijedlogu odlučuje se kod utvrđivanja dnevnog reda.
NN 17/1992 • Ako prijedlog za donošenje zakona po hitnom postupku nije podnijela Vlada, predsjednik Sabora zatražit će od Vlade mišljenje o tom prijedlogu.
NN 17/1992 • Ako se prihvati prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku, prije rasprave o prijedlogu zakona, prijedlog zakona razmatraju nadležna radna tijela i Zakonodavno-pravna komisija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1992 • Na prijedlog zakona koji se donosi po hitnom postupku mogu se podnositi amandmani do zaključenja rasprave.
NN 17/1992 • U postupku s amandmanima iz stavka 1. ovoga članka primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika koje se odnose na amandmane na prijedloge zakona koji se donose po redovnom postupku.
NN 17/1992 • B. Postupak za davanje autentičnog tumačenja Ustava i zakona
NN 17/1992 • Pravo predlagati da se izda autentićno tumaćenje Ustava ima Predsjednik Republike, predsjednik Sabora, radna tijela Sabora, 30 zastupnika Sabora, Vlada Republike Hrvatske i Ustavni sud Republike Hrvatske.
NN 17/1992 • Prijedlog za izdavanje autentičnog tumačenja Ustava upućuje se Ustavnoj komisiji radi ocjene njegove osnovanosti.
NN 17/1992 • Pravo predlagati da izda autentično tumačenje zakona ima svaki ovtašteni predlagatelj zakona te Vrhovni sud Republike Hrvatske; Upravni sud Hrvatske, republički javni tužitelj i republički javni pravobranitelj.
NN 17/1992 • Inicijativu za davanje autentičnog tumačenja Ustava i zakona mogu pokretati građani i njihove organizacije i udruženja.
NN 17/1992 • Prijedlog odnosno inicijativa za davanje autentičnog tumačenja zakona podnosi se predsjedniku Sabora, a mora sadržati naziv zakona, naznaku odredbe za koju se traži tumačenje i razloge za to.
NN 17/1992 • Predsjednik Sabora upućuje prijedlog za davanje autentičnog tumačenja zakona Zskonodavno-pravnoj komisiji i Vladi, ako ona nije podnositeljica prijedloga da se izda autentično tumačenje zakona.
NN 17/1992 • Inicijativu za davanje autentičnog tumačenja zakona predsjednik Sabora upućuje Zakonodavno-pravnoj komisiji i matičonm radnom tijelu radi ocjene da li je inicijativa osnovana.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 204/03, Broj 19/90,
Broj 1/96, Broj 7/06,
Broj 133/05, Broj 42/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE