PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1992 • Zakonodavno-prevna komisija, nakon što pribavi mišljenja od matičnih ili drugih radnih tijela te Vlade, ocjenjuje da li je inicijativa ili prijedlog za davanje autentičnog tumačenja zakona osnovan.
NN 17/1992 • Ako utvrdi da je prijedlog osnovan, Zakonodavnoprsvna komisija utvrdit će prijedlog teksta autentičnog tumačenja koji sa svojim izvješćem podnosi Saboru.
NN 17/1992 • Ukoliko Zakonodavno-pravna komisija ocijeni da prijedlog za davanje autentičnog tumačenja nije osnovan, ona
NN 17/1992 • će o tome obavijestiti Sabor koji povodom toga izvješća donosi odluku.
NN 17/1992 • C. Postupak za donošenje republičkog proračuna i završnog računa republičkog proračuna
NN 17/1992 • Prijedlog republičkog proračuna i završno računa republičkog proračuna podnosi predsjedniku Sabora s potrebnim obrazloženjem Vlada do roka utvrđenog Programom rada Sabora.
NN 17/1992 • Zajedno s prijedlogom republičkog proračuna podnosi se i prijedlog zakona o izvršenju republičkog proračuna.
NN 17/1992 • Predsjednik Sabora upućuje prijedlog republičkog proračuna i republičkog završnog računa predsjednicima svih vijeća i radnih tijela.
NN 17/1992 • Prijedlog republičkog proračuna i republičkog završnog računa raspravlja se najprije u načelu, a zatim po razdjelima, a o amandmanima se glasuje nakon zaključivanja rasprave o razdjelu proračuna na koji se amandman odnosi.
NN 17/1992 • Odlučivanje o prijedlogu republičkog proračuna i republičkoga završnog računa obavlja se po postupku za odlučivanje o prijedlozima zakona, pri čemu se može odlučiti da se o prijedlogu proračuna, odnosno završnog računa glasuje u cjelini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1992 • U raspravi o završnom računu, a na osnovi analiza izvršenih programa radova, mogu se utvrđivati osnovi politike za naredno razdoblje ili pravci za izradu proračuna, a mogu se utvrđivati i uvjeti i kriteriji za financiranje zadaća republičkih tijela i organizacija i za financiranje drugih potreba u Republici.
NN 17/1992 • Pri donošenju republičkog proračuna i republičkoga završnog računa primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika koje se odnose na postupak za donošenje zakona, ako odredbama ovog odjeljka nije drugačije određeno.
NN 17/1992 • U pogledu postupka za donošenje odluka, deklaracija, rezolucija, preporuka i drugih akata Sabora, primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika o postupku za raspravu o prijedlogu zakona, ukoliko se ne odluči drugačije, time da je rasprava o tim aktima jedinstvena, ako se ne odluči da se o prijedlogu raspravlja najprije u načelu, a zatim o pojedinostima.
NN 17/1992 • Ovlašteni predlagatelji mogu predložiti da se podneseni prijedlog akta raspravi po odredbama ovoga Poslovnika koje važe za raspravljanje o prijedlogu za donošenje zakona.
NN 17/1992 • Ako su izvješća, analize te ostale informacije duže od 15 stranica, zastupnicima se dostavlja sažetak, a osnovni materijal stoji im nš raspolaganju u Stručnoj službi Sabora. Sažetak mora sadržavati sve bitne postavke osnovnog materijala i predlagatelj ga je obvezan dostaviti Saboru istodobno s osnovnim materijalom.
NN 17/1992 • Podnositelj izvješća, analize ili informacije dužan je navesti izvore i dokumentaciju na kojoj se zasniva osnovni materijal.
NN 17/1992 • U ostvarivanju prava na postavljanje zastupničkog pitanja, zastupnici su obvezni označiti komu ga upućuju.
NN 17/1992 • Pitanja Vladi Republike Hrvatske, predsjedniku, potpredsjedniku i ministru zastupnici mogu postavljati na
NN 17/1992 • sjednicama usmeno. Zastupnik je dužan predati predsjedniku to pitanje i pismeno formulirano.
NN 17/1992 • U razdoblju između sjednica Sabora, zastupnici mogu posredstvom predsjednika Sabora, postavljati zastupnička pitanja. Zastupnička pitanja mogu postavljati i pismeno ili usmeno na sjednici radnog tijela, time da usmeno pitanje bude naknadno i pismeno formulirano. U tim slučajevima zastupnik je obvezan označiti da li će odgovor na postavljeno pitanje dobiti usmeno na prvoj narednoj sjednici Sabora ili pismeno izvan sjednice Sabora ili pismeno na sjednici Sabora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 75/08, Broj 11/06,
Broj 12/91, Broj 111/97,
Broj 29/09, Broj 46/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE