PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2004 • Odluka Vlade Republike Hrvatske iz stavka 1. ovog članka sadrži:
NN 139/2004 • – podatke o robi za koju se uvode antidampinške, odnosno kompenzacijske pristojbe koji obuhvaćaju pripadajuću tarifnu oznaku (8 ili 10 znamenki) i opis prema propisima o carinskoj tarifi;
NN 139/2004 • – dampinške marže koje su utvrđene i objašnjenje metodologije za određivanje i usporedbu izvozne cijene i stvarne vrijednosti ili utvrđenu visinu subvencija i osnovu na kojoj je utvrđeno postojanje subvencija;
NN 139/2004 • – datum od kojeg se primjenjuju antidampinške, odnosno kompenzacijske pristojbe;
NN 139/2004 • – ako se odluka odnosi na više izvoznika iz iste zemlje, a nije ih moguće pojedinačno navesti, navodi se zemlja izvoznica.
NN 139/2004 • Ako je roba koja se ispituje uvezena na carinsko područje Republike Hrvatske iz više zemalja, antidampinška, odnosno kompenzacijska pristojba određuje se u primjerenoj visini, na nediskriminatornoj osnovi, za svu uvezenu robu za koju je utvrđeno postojanje dampinga, odnosno subvencioniranja, štete i uzročne veze između takvog uvoza i štete nastale takvim uvozom, osim za robu iz onih izvora koji su dogovorom prihvatili obvezu promjene cijena.
NN 139/2004 • Ministarstvo određuje pojedinačnu dampinšku maržu, odnosno visinu subvencija za svakog poznatog izvoznika ili proizvođača robe koja se ispituje. Ako je broj izvoznika, proizvođača, uvoznika ili vrsta robe velik, te takvo odlučivanje nije moguće, Ministarstvo može ograničiti svoje ispitivanje na:
NN 139/2004 • – razuman broj izvoznika roba ili transakcija kako bi se dobio statistički reprezentativan uzorak, ili
NN 139/2004 • – na najveći reprezentativan obujam proizvodnje, prodaje ili izvoza koji se može ispitati unutar vremena raspoloživog za postupak.
NN 139/2004 • Kada Ministarstvo ograniči ispitni postupak u skladu sa stavkom 1. ovog članka, antidampinške, odnosno kompenzacijske pristojbe koje se primjenjuju na izvoznike ili proizvođače koji nisu obuhvaćeni ispitnim postupkom, ne premašuju:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2004 • – procijenjenu prosječnu dampinšku maržu ili prosječni iznos subvencije protiv koje se mogu poduzeti mjere, a koja je utvrđena za izvoznike ili proizvođače koji su obuhvaćeni ispitnim postupkom, ili
NN 139/2004 • – ako je obveza plaćanja antidampinške pristojbe izračunata na temelju buduće stvarne vrijednosti, razliku između vagane prosječne stvarne vrijednosti odabranih izvoznika ili proizvođača i izvoznih cijena izvoznika ili proizvođača koji nisu pojedinačno ispitani, pod uvjetom da će Ministarstvo u vezi s ovim stavkom zanemariti bilo koje nulte ili minimalne marže.
NN 139/2004 • Trajanje i postupak provjere antidampinških, odnosno kompenzacijskih pristojbi
NN 139/2004 • Ministarstvo u roku od 6 mjeseci prije isteka roka primjene iz stavka 1. ovog članka o tome objavljuje obavijest u »Narodnim novinama«.
NN 139/2004 • Postupak provjere s ciljem produženja važenja pristojbi pokreće Ministarstvo na vlastitu inicijativu ili na zahtjev domaće proizvodnje.
NN 139/2004 • Postupak se pokreće ako zahtjev sadrži dokaze o tome da bi prestanak važenja pristojbi vjerojatno doveo do nastavka ili ponovnog javljanja dampinga, odnosno subvencioniranja i štete.
NN 139/2004 • Zahtjev za pokretanjem postupka provjere iz stavka 1. ovog članka podnosi se najkasnije 3 mjeseca prije isteka važenja pristojbi.
NN 139/2004 • Uvedene pristojbe ostaju na snazi do završetka postupka provjere.
NN 139/2004 • Postupak provjere tijekom važenja pristojbi može pokrenuti Ministarstvo na vlastitu inicijativu ili na zahtjev bilo kojeg izvoznika ili uvoznika ili domaće proizvodnje koji sadrži dokaze koji ukazuju na potrebu provjere.
NN 139/2004 • Postupak iz stavka 1. ovog članka pokreće se ako zahtjev sadrži dokaze da daljnja primjena antidampinških ili kompenzacijskih pristojbi nije više neophodna kako bi se poništio učinak dampinškog ili subvencioniranog uvoza, odnosno da nije vjerojatno da će doći do nastavka ili ponavljanja štete ukoliko se pristojbe ukinu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 125/09, Broj 67/93,
Broj 6/07, Broj 2/09,
Broj 36/04, Broj 82/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE