PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2004 • – ostalih dostupnih podataka pod uvjetom da iznos dobiti koja je na taj način utvrđena ne premašuje dobit koju ostvaruju ostali izvoznici ili proizvođači iste vrste robe na tržištu zemlje izvoznice.
NN 139/2004 • Ministarstvo je dužno razmotriti sve dostupne podatke o raspodjeli troškova, uključujući i podatke koje izvoznik ili proizvođač stavi na raspolaganje tijekom ispitnog postupka.
NN 139/2004 • Ako ne postoji izvozna cijena ili ona nije pouzdana radi udruživanja ili kompenzacijskog dogovora između izvoznika i uvoznika ili treće strane, izvozna cijena može se utvrditi na temelju cijene po kojoj je uvezena roba prvi put prodana kupcu koji nije komercijalno povezan u smislu članka 2. točke 8. ove Uredbe ili temeljem drugih dostupnih podataka.
NN 139/2004 • Usporedba izvozne cijene i stvarne vrijednosti provodi se na istoj razini trgovine u istovjetnom ili što bližem vremenskom razdoblju, pri čemu se u obzir uzimaju razlike koje utječu na usporedivost cijena.
NN 139/2004 • Ako izvozna cijena i stvarna vrijednost nisu usporedive potrebno ih je prilagoditi za svaki pojedini slučaj na temelju kriterija iz članka 2. Sporazuma o primjeni članka VI. Općeg sporazuma o carinama i trgovini iz 1994. godine.
NN 139/2004 • Dampinška marža utvrđuje se na temelju usporedbe vaganog prosjeka stvarne cijene s vaganim prosjekom cijena svih uvoznih transakcija robe koja se ispituje ili usporedbom pojedinačno utvrđenih stvarnih vrijednosti s izvoznim cijenama pojedine transakcije.
NN 139/2004 • Ako se dampinške marže razlikuju određuje se vagani prosjek dampinške marže.
NN 139/2004 • 1. a) postoji financijska pomoć davatelja subvencije u zemlji podrijetla ili zemlji izvoza, posebice:
NN 139/2004 • I. pomoć uključuje izravan prijenos sredstava (bespovratna novčana sredstva, zajmovi ili dokapitalizacija), potencijalne izravne prijenose sredstava ili druge obveze (državna jamstva),
NN 139/2004 • II. davatelj subvencije se odriče prihoda koji bi inače bili plaćeni (fiskalne mjere),
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2004 • III. davatelj subvencije nabavlja robu ili pruža usluge, osim opće infrastrukture ili kupuje robu, po cijenama koje odstupaju od tržišnih cijena,
NN 139/2004 • IV. davatelj subvencije izvršava plaćanja u fondove ili zadužuje privatnu osobu da obavi jednu ili više vrsta djelatnosti navedenih pod i. do iii., a koje bi uobičajeno bile u nadležnosti davatelja subvencije, te da se takva djelatnost koju obavlja privatna osoba ne razlikuje bitno od uobičajene prakse davatelja subvencije, ili
NN 139/2004 • b) postoji bilo koji vid dohodovne ili cjenovne potpore u smislu članka XVI. GATT-a 1994.,
NN 139/2004 • Mjere se mogu poduzeti isključivo protiv subvencija koje su specifične u skladu s odredbama članaka 15. do 17. ove Uredbe.
NN 139/2004 • Iznimno od odredbe stavka 1. ovog članka, za poljoprivredno-prehrambene proizvode koji su obuhvaćeni Sporazumom o poljoprivredi Svjetske trgovinske organizacije (WTO-u), mjere se mogu poduzimati u skladu s člankom 13. Sporazuma o poljoprivredi.
NN 139/2004 • Procjena da li su subvencije specifične u smislu ove Uredbe temelji se na načelima:
NN 139/2004 • – subvencije se smatraju specifičnim ako davatelj subvencije ili propisi po kojima se subvencije dodjeljuju ograniče pristup subvencijama samo na određene subjekte;
NN 139/2004 • – subvencije se ne smatraju specifičnim ako davatelj subvencije ili propisi po kojima se takve subvencije dodjeljuju utvrde objektivne kriterije ili uvjete za dodjelu subvencija, visinu subvencija, te ako su uvjeti propisani posebnim propisom i ako je pristup subvencijama dostupan svim subjektima.
NN 139/2004 • Iznimno od načela iz stavka 1. ovog članka, ako činjenice ukazuju na specifičnost, pri procjeni se uzimaju u obzir ostali dostupni kriteriji koji uključuju: korištenje subvencija od strane malog broja subjekata, pretežito korištenje subvencija od strane određenih subjekata, dodjeljivanje neproporcionalno velikih iznosa subvencija određenim subjektima, te diskrecijsko pravo pri dodjeli subvencija.
NN 139/2004 • Subvencije su specifične i ako su ograničene na određene subjekte unutar određenog zemljopisnog područja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 55/92, Broj 115/06,
Broj 12/00, Broj 12/05,
Broj 36/91, Broj 53/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE