PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/1993 • Pod međuosovinskim razmakom vozila na motorni pogon i prikolica, prema ovom Pravilniku, razumijeva se razmak između prednje i stražnje osovine.
NN 19/1993 • Ako je prednja ili stražnja osovina vozila izvedena kao jednostruka, dvostruka ili trostruka, pod međuosovinskim se razmakom razumijeva razmak između simetrala dvostrukih, odnosno trostrukih osovina i krajnje (prednje ili stražnje) osovine vozila.
NN 19/1993 • Za poluprikolice se umjesto međuosovinskog razmaka uzima razmak između okomite osi okretnog postolja i simetrale osovina, odnosno stražnje osovine poluprikolice.
NN 19/1993 • Najveća dopuštena masa vozila na motorni pogon ili skupa vozila iznosi 40 t, s tim što osovinsko opterećenje tog vozila, odnosno skupa vozila - u stanju mirovanja, na vodoravnoj podlozi, ne smije prelaziti:
NN 19/1993 • 2) opterečenje jednostruke osovine ili više osovina s međusobnim razmakom manjim od 1 m - 100 (kN),
NN 19/1993 • 3) opterećenje dvostruke osovine s međusobnim razmakom od 1 do 2 m - 160 (kN), pri čemu nijedna osovina ne smije biti opterećena s više od 100 (kN),
NN 19/1993 • 4) opterećenje trostruke osovine s međusobnim razmakom susjednih osovina od t do 2 m - 240 (kN), pri čemu nijedna osovina ne smije biti opterećena s više od 100 (kN), a ni dvije susjedne bsovine s više od 160 (kN),
NN 19/1993 • Najveća dopuštena masa vozila s kotačima bez guma iznosi za vozilo koje ima kotače s naplacima od kovine, pune gume, plastike ili sličnog materijala:
NN 19/1993 • Naplaci od kovina, pune gume, plastike ili sličnog materijala moraju biti ravni. Zakovice kojima su naplaci prikovani moraju imati plosnatu glavu i ne smiju stršiti izvan ravnine naplatka.
NN 19/1993 • Odnos bruto snage motora izražene u kilovatima i najveće dopuštene mase vozila izražene u tonama rnora biti:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/1993 • 1) za osobne automobile, kombinirane automobile i motocikle - najmanje 15 kW/t;
NN 19/1993 • 2) za autobuse. osim autobusa zglobnog konstruktivnog sastava - najmanje 9 kW/t;
NN 19/1993 • 4) za autobuse zglobnog konstruktivnog sastava - najmanje 6 kW/t;
NN 19/1993 • 5) za radna i specijalna vozila namijenjena obavljanju komunalnih usluga, teretne automobile namijenjene za obavljanje prijevoza u poljoprivredi, šumarstvu, građevinarstvu i rudarstvu te za skupove motornih i priključnihvozila - najmanje 4 kW/t;
NN 19/1993 • a) s napajanjem iz mreže - primjenjuju se odredbe 1. 2) do 4) ovog stavka,
NN 19/1993 • - za vo2 ila namijenjena prijevozu osoba - najmanje 3 kW/t, osim za bicikle s električnim motorom,
NN 19/1993 • - za vozila namijenjena prijevozu tereta - najmanje 2 kW/t.
NN 19/1993 • Na pogonske kotače osobnih automobila, autobusa, trolejbusa i motocikla, ako je vozilo opterećeno i u mirovanju na vodoravnoj ravnini, mora otpadati najmanje jedna trećina ukupne mase vozila, odnosno skupa vozila, a na pogonske kotače teretnih i vučnih vozila - najmanje jedna četvrtina ukupne mase vozila ili skupa vozila.
NN 19/1993 • Ukupna masa prikolice ne smije biti veća od ukupne mase vućnog vozila za više od 50%
NN 19/1993 • Uređaj za upravljanje vozilom na svakom motornom vozilu mora biti pouzdan i izveden tako da vozač može lako, brzo i na siguran način mijenjati smjer kretanja vozila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 141/08, Broj 136/03,
Broj 100/98, Broj 50/95,
Broj 27/04, Broj 114/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE