PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/1993 • Uređaj za upravljanje vozilom iz stavka 1. ovog članka mora biti takav da se prednji kotači vozila što se nalaze u položaju zakretanja, pri kretanju vozila po vodoravnoj ravnoj površini, nakon oslobađanja kotača upravljača, sami vraćaju u položaj za pravocrtno kretanje.
NN 19/1993 • Slobodan hod kotača upravljača na vozilu ne smije biti veći od 30",
NN 19/1993 • Uređaji za zaustavljanje (u nastavku teksta "kočni sustav") na motornim i priključnim vozilima moraju biti ugrađeni i izvedeni tako da vozač može vozilo na siguran, brz i efikasan način zaustaviti, bez obzira na stupanj opterećenja vozila i nagib ceste po kojoj se vozilo kreće te osigurati vozilo u nepokretnom položaju na cesti s nagibom.
NN 19/1993 • Pod kočnim sustavom lz stavka 1. ovog članka razumijvaju se :
NN 19/1993 • Radna kočnica mora biti takva da omogući vozaču da vozilo zaustavi na siguran, brz i efikasan način, bez obzira na brzinu kretanja vozila, opterećenje vozila i nagib ceste. Ta kočnica treba omogućiti reguliranje intenziteta kočenja s vozačkog mjesta, a da pritom vozač ne ispušta upravljač iz ruku i ona treba podjednako djelovati na kotače što se nalaze na istoj osovini.
NN 19/1993 • Pomoćna kočnica mora biti takva da omogući vozaču da vozilo koči, odnosno da ga zaustavi na odgovarajućoj udaljenosti, ako otkaže radna kočnica. Pomoćna kočnica mora biti postavljena tako da je vozač može lako i brzo upotri.jebiti s voza,čkog mjesta, pri čemu mu jedna ruka mora biti slobodna radi upravljanja vozilom.
NN 19/1993 • Pri upotrebi radne i pomoćne kočnice razlika sile kočenja na kotačima iste osovine ne smije biti veća od 20%, pri čemu se za osnovicu izračunavanja uzima postotak od veće sile.
NN 19/1993 • Parkirna kočnica mora biti takva da se pomoću nje parkirno vozilo može osigurati u zakočenom položaju odgovarajućim mehaničkim uređajem. Ta kočnica mora biti postavljena u motornom vozilu tako da je vozač može upotrijebiti s vozačkog mjesta, a u priključnom vozilu tako da je vozač može aktivirati s vozačkog mjesta ili da je može aktivirati osoba koja je izvan vozila.
NN 19/1993 • Motorna i priključna vozila-cisterne i kontejner cisterne koje prevoze opasne tvari i autobusi moraju imati ugrađen kočni anti blok sustav (ABS-uređaj),
NN 19/1993 • Radna, ponioćne i parkirne kočnica na motornom i priključnom vozilu, moraju biti ugrađene i izvedene tako da na pouzdan i siguran način zaustave vozilo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/1993 • Radna, pomoćna i parkirna kočnica motornih vozila iz stavka 1. ovog članka osim na motociklu mogu biti kombinirane tako :
NN 19/1993 • 1) da postoje najmanje dvije komande neovisne jedna o, drugoj i da komanda radne kočnice bude neovisna i odvojena od komande parkirne kočnice;
NN 19/1993 • 2) ds komanda pomoćne kočnice bude neovisna o komandi parkirne kočnice, ako je parkirna kočnica takve konstrukcije da se ne može staviti u djelovanje pri kretanju vozila.
NN 19/1993 • Radna kočnica motornih vozila iz stavka 1. ovog članka mora djelovati na sve kotače.
NN 19/1993 • Radna i parkirna kočnica moraju djelovati na površinu koja je s kotačima stalno povezana dovoljno čvrstim dijelovima.
NN 19/1993 • Ako otkaže kočnica bilo na kojoj osovini priključnog vozila spojenog s motornim vozilom iz stavka 1. ovog članka kao vučnim vozilom, mora biti osigurano nesmetano kočenje kočnicama postavljenim u tome vućnom vozilu.
NN 19/1993 • Uređaji kojima se osigurava neprekidno podešavanje intenziteta kočenja razmjerno promjeni opterećenja na motornim i priključnim vozilima, osim na autobusima za gradski promet, a i na priključnim vozilima najveće dopuštene mase do 1,5 t, koja bilo na kojoj stražnjoj osovini imaju promjenu opterećenja "puno-prazno" veću od 40% od najvećeg osovinskog opterećenja, moraju biti ugrađeni i izvedeni tako da osiguravaju neprekidno podešavanje intenziteta kočenja ražmjerno promjeni opterećenja.
NN 19/1993 • Na motornim I priključnim vozilima koja imaju elastično vješanje osovina pomoću gibnjeva čiji je progib gibanja "puno-prazno" manji od 25 mm, ne moraju biti ugrađeni Uređaji kojima se osigurava neprekidno podešavanje intenziteta kočenja razmjerno promjeni opterećenja.
NN 19/1993 • Usporivač za dugotrajno usporavanje na motornim vozilima najveće dopuštene mase iznad 5 t, koja su predviđena za vuču prikolica najveće dopuštene mase iznad 7 t, odnosno poluprikolica sa sedlom čija je najveća dopuštena masa iznad 9 t, a koja je umanjena za masu što opterećuje sedlo više od 70 (kN), mora biti ugrađen i izveden tako da osigurava dugotrajno usporavanje vozila i da istodobno aktivira Uređaj za dugotrajno usporavanje na priključnom vozilu.
NN 19/1993 • Struktura prijenosnog mehanizma radne kočnice na motornim vozilima najveće dopuštene mase iznad 10 t mora biti takva da se kočnice na osovinama aktiviraju pomoću najmanje dvaju međusobno neovisnih izvora energije tako da, otkaže li kočenje na jednoj osovini, postoji mogućnost nesmetanog kočenja na drugoj osovini ili drugim osovinama. Ostatak efikasnosti kočnog Uređaja za radno kočenje može biti najmanje 30% od normativa propisanog za radnu koenicu iz članka 96. ovog Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 94/01, Broj 85/93,
Broj 31/06, Broj 150/05,
Broj 20/94, Broj 151/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE