PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-02-12-155 NN 12/2000

• Poziv na broj ponude je obvezan podatak na nalogu za prijenos sredstava.


Propis NN 12/2000

• Ako ponuda nije uspjela, depozitar će sljedećeg radnog dana po isteku važenja ponude dostaviti obavijesti svim dioničarima koji su prihvatili ponudu da ponuda nije uspjela i da će depozitar istog dana provesti preknjižavanje dionica na vlasničke pozicije prije prihvata ponude.


Propis NN 12/2000

• Na dan određen za plaćanje, ako su sredstva doznačena na poseban račun depozitara za javnu ponudu, depozitar je dužan izdati naloge za prijenos sredstava na teret posebnog računa depozitara za javnu ponudu, a u korist računa dioničara koji su prihvatili ponudu.


Propis NN 12/2000

• Isplata sredstava iz prethodnog stavka vrši se u korist onih računa koje su dioničari odredili kao račun za isplatu dividende.


Propis NN 12/2000
• Na dan izdavanja naloga za prijenos sredstava s posebnog računa depozitara za javnu ponudu u korist računa dioničara koji su prihvatili ponudu, depozitar preknjižava dionice s neprenosive vlasničke pozicije radi prihvata ponude na skrbnički račun na ime

Propis NN 12/2000
• Sljedećeg radnog dana po izvršenom plaćanju dionica depozitar će ponuditelju dostaviti izvješće s podacima potrebnim za objavu izvješća o preuzimanju iz članka 21. Zakona.

Propis NN 12/2000 • Oblik i sadržaj obrazaca potrebnih za provođenje ovog pravilnika utvrđuje depozitar.
Propis NN 12/2000 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 12/2000 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu dr. sc. Smiljko Sokol, predsjednik Suda te suci dr. sc. Velimir Belajec, Marijan Hranjski dr. iur., dr. sc. Petar Klarić, Jurica Malčić, mr. sc. Ivan Matija, Ivan Mrkonjić dr. iur., dr. sc. Jasna Omejec, Emilija Rajić, Vice Vukojević dr. iur. i Milan Vuković dr. iur., odlučujući o prijedlozima za pokretanje postupka ocjene suglasnosti propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 26. siječnja 2000. godine, donio je sljedeću
Propis NN 12/2000 • I. Ukida se Zaključak o utvrđivanju rente za gradnju na zemljištu u vlasništvu investitora (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 4/98, 12/98 i 17/98).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 12/2000 • II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i »Službenom glasniku Grada Zagreba«.
Propis NN 12/2000 • Stambena zadruga »Stanograd« iz Zagreba, Pero Radman i Ivica Zovko, obojica iz Sesveta, te Nenad Hojski iz Zagreba, predložili su ovom Sudu pokretanje postupka ocjene suglasnosti s Ustavom i zakonom Zaključka Gradskog poglavarstva Grada Zagreba, navedenog u točki I. izreke ove odluke.
Propis NN 12/2000 • U prijedlogu Stambene zadruge »Stanograd« navodi se da je osporeni Zaključak u nesuglasju s odredbama članka 48. Ustava, kojima se jamči pravo vlasništva, s odredbama članka 49. stavaka 2. i 3. Ustava, kojima se jamči poduzetnicima jednaki pravni položaj na tržištu i onemogućava umanjivanje prava stečenih ulaganjem kapitala.
Propis NN 12/2000 • Osporednim Zaključkom da se ograničava vlasništvo, što je po odredbama članka 50. Ustava Republike Hrvatske moguće izvršiti samo zakonom.
Propis NN 12/2000 • Uz navedeno da je osporeni Zaključak u nesuglasju sa Zakonom o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (»Narodne novine«, br. 91/96), Zakonom o prostornom uređenju (»Narodne novine«, br. 36/94), Zakonom o građenju (»Narodne novine«, br. 77/92, 82/92, 33/95 i 91/96), kao i Zakonom o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine«, br. 36/95 i 70/97).
Propis NN 12/2000 • Podnositelji prijedloga, Pero Radman i Ivica Zovko, u svojim prijedlozima osporavaju suglasnost Zaključka iz točke I. izreke sa Zakonom o prostornom uređenju. Ističu, naime, da se osporeni Zaključak temelji na odredbi članka 11. Zakona o prostornom uređenju (»Narodne novine«, br. 30/94), koja odredba ne dopušta obračun i naplatu rente za gradnju na vlastitom zemljištu.
Propis NN 12/2000 • U svom prijedlogu Nenad Hojski navodi da je rentu propisivao ukinuti Zakon o građevinskom zemljištu i to u sistemu korištenja nacionaliziranog društvenog zemljišta. Taj Zakon da je propisivao i plaćanje pripreme građevinskog zemljišta. Ističe, dalje, da je dana 1. siječnja 1997. godine, tj. stupanjem na snagu Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima, stavljen izvan snage Zakon o građevinskom zemljištu u Republici Hrvatskoj te da rentu ne poznaje niti Zakon o prostornom uređenju, a niti ona kao pojam više postoji. Posebno napominje da se pravo vlasništva može ograničiti samo zakonom, čime zapravo predmetni Zaključak drži nesuglasnim odredbi članka 50. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske.
Propis NN 12/2000 • Na sjednici održanoj 14. srpnja 1999. godine, Ustavni sud Republike Hrvatske, između ostalog, donio je rješenje o pokretanju postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom predmetnog Zaključka (točka I. izreke). To rješenje objavljeno je u »Narodnim novinama«, br. 79/99 i u »Službenom glasniku Grada Zagreba«, br. 14/99.
Propis NN 12/2000 • Tijekom ustavnosudskog postupka, Sud je dostavio prijedloge na odgovor donositelju osporenog akta Gradskom poglavarstvu Grada Zagreba, a na mišljenje Ministarstvu prostornog uređenja, graditeljstva i stanovanja.
Propis NN 12/2000 • U svom odgovoru Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba osporava navode svih prijedloga tvrdnjom da se Zaključak iz točke I. izreke rješenja zasniva na odredbama članka 11. stavka 3. Zakona o prostornom uređenju i Programu mjera za unapređenje stanja u gradskom prostoru (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 3/98). Ovo iz razloga jer da je navedenom odredbom spomenutog Zakona utvrđen način utvrđivanja potreba uređenja zemljišta, razina tog uređenja s rokovima te izvori financiranja uređenja građevinskog zemljišta. Prema ovom odgovoru, Grad Zagreb, iako više nije nositelj prava korištenja pretežitog dijela građevinskog zemljišta u Gradu Zagrebu, odnosno nije vlasnik istog, da je u ranijim vremenima svojim ulaganjem u komunalnu i ostalu infrastrukturu povećao vrijednost građevinskog zemljišta na svom području pa da je time sadašnjim vlasnicima omogućio ostvarenje dobiti te, stoga, stekao pravo zahvatiti u dio te dobiti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 117/07, Broj 77/04, Broj 111/07, Broj 143/09, Broj 2/06, Broj 38/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled