PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-02-12-156 NN 12/2000

• Suprotno navedenom odgovoru, Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i stanovanja (dalje: Ministarstvo) dalo je mišljenje da predmetnom Zaključku Zakon o prostornom uređenju, budući da ne određuje izvore financiranja, ne može ni biti temelj za njegovo donošenje.


Propis NN 12/2000

• Naime, da ubiranje rente ne propisuju zakoni, posebice ne zakoni koji uređuju odnose u komunalnom gospodarstvu (Zakon o komunalnom gospodarstvu), jer da isti utvrđuju druge izvore financiranja komunalne infrastrukture (porezi, prihod od imovine, boravišne pristojbe i dr.). Uz navedeno, Ministarstvo dovodi u sumnju i ovlast Gradskog poglavarstva Grada Zagreba za donošenje Zaključka iz točke I. izreke budući da se radi o općem aktu, koje akte po odredbama članka 74. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi (»Narodne novine«, br. 90/92, 94/93 i 117/93) donosi predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave, dok ih poglavarstvo samo izvršava, odnosno osigurava njihovo izvršavanje.


Propis NN 12/2000

• Renta po svojoj pravnoj prirodi je prihod vlasnika neke stvari ili ovlaštenika prava da od osobe koja stvar ili pravo koristi, posebno ako se to ugovori, dobiva određenu novčanu naknadu ili naknadu u naravi.


Propis NN 12/2000

• Osporeni Zaključak Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba donijelo je temeljem odredbe članka 11. stavka 3. Zakona o prostornom uređenju i Programa mjera za unapređenje stanja u prostoru.


Propis NN 12/2000
• Ustavni sud je, međutim, utvrdio da odredbe članka 11. stavka 3. Zakona o prostornom uređenju ne predstavljaju valjani pravni temelj za donošenje osporenog Zaključka. Ovo tim više jer odredbe stavaka 1. i 3. članka 11. Zakona o prostornom uređenju utvrđ

Propis NN 12/2000
• Kako Zakon o prostornom uređenju ne određuje izvore financiranja, to se odredbe članka 11. stavka 3. cit. Zakona, u dijelu koji se tiče izvora financiranja, odnose samo na one izvore koji su već određeni odredbama posebnih zakona. Tako i Zakon o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine«, br. 36/95, 70/97 i 128/99) određuje izvore financiranja za građenje objekata i uređaja komunalne infrastrukture, a to su: komunalni doprinos, cijena komunalne usluge, proračun jedinica lokalne samouprave i drugi izvori utvrđeni posebnim propisima. Ali ni taj Zakon, kao ni drugi zakoni, ne predviđa određivanje, zahvaćanje i ubiranje rente kao izvora prihoda proračuna.

Propis NN 12/2000 • I Zakon o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave (»Narodne novine«, br. 117/93) predviđa mogućnost financiranja određenih namjena, ali samo iz sredstava predviđenih tim Zakonom, a to su: porezi, prihod od imovine, novčane kazne, boravišne pristojbe (čl. 4. i 29. Zakona).
Propis NN 12/2000 • Osim toga, osporeni Zaključak donijet je i od strane nenadležnog tijela. Naime, prema odredbi članka 74. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi, opće akte jedinice lokalne uprave i samouprave donosi njeno predstavničko tijelo, dok ih poglavarstvo samo izvršava, odnosno osigurava njihovo izvršenje.
Propis NN 12/2000 • Slijedom svega navedenog, Ustavni sud je utvrdio da osporeni zaključak nije u suglasnosti sa zakonom, čime je povrijeđeno i načelo iz članka 5. Ustava, prema kojemu svi propisi moraju biti u suglasnosti s Ustavom i zakonom pa ga je, temeljem odredbe članka 54. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, valjalo ukinuti.
Propis NN 13/2000 • Na temelju Članka 32. stavka 2. Zakona o državnom odvjetništvu ("Narodne novine" br. 75/95 i 36/98), na prijedlog državnog odvjetnika Republike Hrvatske, ministar pravosuđa donosi
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 13/2000 • Pravilnikom o unutarnjem poslovanju u državnim odvjetništvima (u daljnjem tekstu: Pravilnik) propisuju se pravila o uredskom poslovanju, vođenju upisnika i pomoćnih knjiga, vođenju evidencija, obrascima za rad, priopćenjima za javnost, provedbenim pravilima o vođenju postupka i dostavljanju odluka na jeziku i pismu etničke i nacionalne zajednice ili manjine, nadzoru materijalnog i financijskog poslovanja i redovitog obavljanja poslova u državnim odvjetništvima, rasporedu radnog vremena u tijeku radnog dana ili tjedna, vođenju statistike, standardima poslovnog prostora i opreme, drugim pitanjima od značenja za unutarnje poslovanje državnih odvjetništava.
Propis NN 13/2000 • Ovim se Pravilnikom propisuje način obavljanja zajedničkih poslova za više državnih odvjetništava i drugih tijela, ako imaju sjedište u istoj zgradi.
Propis NN 13/2000 • O pravilnoj primjeni ovoga Pravilnika skrbe se državna odvjetništva na koja se odnose pojedine njegove odredbe.
Propis NN 13/2000 • Više državno odvjetništvo skrbi se o jedinstvenoj primjeni ovoga Pravilnika na svom podruČju i daje objašnjenja i upozorenja o primjeni pojedinih njegovih odredbi. O danim objašnjenjima obavijestit će Državno odvjetnišvo Republike Hrvatske, koje će o tome izvijestiti Ministarstvo pravosuđa.
Propis NN 13/2000 • Obvezatne upute i tumačenja za primjenu ovoga Pravilnika daje Državno odvjetništvo Republike Hrvatske uz suglasnost Ministarstva pravosuđa.
Propis NN 13/2000 • Poslovi državnoodvjetničke uprave obuhvaćaju osiguranje uvjeta za pravilan rad i poslovanje državnog odvjetništva.
Propis NN 13/2000 • - ustrojavanje unutarnjeg poslovanja u državnom odvjetništvu,
Propis NN 13/2000 • - skrb o pravodobnom i urednom obavljanju poslova u državnom odvjetništvu,
Propis NN 13/2000 • - stručne poslove u svezi s ostvarivanjem prava, obveza i odgovornosti državnih službenika i namještenika, te zamjenika državnog odvjetnika u državnom odvjetništvu,
Propis NN 13/2000 • - poslove u svezi s imenovanjem i razrješenjem državnih odvjetnika i njihovih zamjenika i stručnim usavršavanjem dužnosnika, savjetnika, državnoodvjetničkih vježbenika i drugih zaposlenika u državnom odvjetništvu,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 41/94, Broj 17/98, Broj 1/09, Broj 45/01, Broj 51/99, Broj 113/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled