PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 99/1995 • Predlagatelj zakona, odnosno predstavnik kojeg on odredi osim usmenog izlaganja na početku rasprave ima prava davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o iznesenim mišljenjima, primjedbama i prijedlozima tijekom cijele rasprave kadgod zatraži riječ.
NN 99/1995 • Izvjestitelj radnog tijela koje je razmotrilo prijedlog zakona može iznositi mišljenja, primjedbe i prijedloge koje je zauzelo radno tijelo, a izvjestitelj matičnog radnog tijela može se očitovati i na stajališta drugih radnih tijela koja su razmatrala prijedlog zakona i podnijela svoja izvješća matičnom radnom tijelu.
NN 99/1995 • Predstavnik Vlade i drugi njezin ovlašteni dan mogu zatražiti riječ tijekom cijele rasprave u Zastupničkom domu i kada prijedlog zakona nije podnijela Vlada.
NN 99/1995 • Na sjednici Zastupničkog doma vodi se o prijedlogu zakona, u pravilu objedinjeno, opća rasprava i rasprava o pojedinostima.
NN 99/1995 • Opća rasprava o prijedlogu zakona vodi se na način da zastupnici iznose svoja mišljenja o tome da li je potrebno donijeti zakon, o osnovnim pitanjima koja treba urediti zakonom, o ustavnom ovlaštenju da se predloženi odnosi urede zakonom i o opsegu i načinu zakonskog uređivanja tih odnosa.
NN 99/1995 • Rasprava o pojedinostima vodi se na taj način što se raspravlja i o tekstu prijedloga zakona.
NN 99/1995 • Ako zastupnici ocijene da nije potrebno donijeti zakon, prijedlog zakona odbit će se zaključkom koji mora biti obrazložen i dostavljen predlagatelju.
NN 99/1995 • Po završenoj raspravi zaključkom kojim se prihvaća donošenje zakona utvrđuju se stajališta, prijedlozi i mišljenja u vezi s prijedlogom zakona i upućuju se predlagatelju radi pripreme konačnog prijedloga zakona.
NN 99/1995 • Zaključkom o prihvaćanju prijedloga zakona, može se odrediti da je predlagatelj zakona obvezan prije podnošenja konačnog prijedloga zakona pribaviti mišljenje pojedinih tijela, organizacija ili zajednica o pitanjima na koja se odnosi predloženi zakon.
NN 99/1995 • Zaključci iz prethodnih stavaka donose se većinom glasova nazočnih zastupnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 99/1995 • Na osnovi zaključka Zastupničkog doma o prihvaćanju prijedloga zakona, predlagatelj će sačiniti konačni prijedlog zakona, odnosno konačni prijedlog zakona sačinit će drugo tijelo ako je to odredio Zastupnički dom i sa tim se suglasio predlagatelj.
NN 99/1995 • U suglasnosti s predlagateljem zakona, može se odrediti da konačni prijedlog zakona izradi radno tijelo Zastupničkog doma ili Vlada i tada se oni smatraju predlagateljem zakona, a raniji predlagatelj gubi to svojstvo.
NN 99/1995 • Konačni prijedlog zakona predlagatelj je dužan podnijeti u roku šest mjeseci od dana prihvaćanja prijedloga zakona.
NN 99/1995 • Ako predlagatelj zakona ne podnese konačni prijedlog zakona u propisanom roku, smatrat će se da je postupak donošenja zakona obustavljen.
NN 99/1995 • Konačni prijedlog zakona podnosi se u obliku u kojem se donosi zakon.
NN 99/1995 • Obrazloženje konačnog prijedloga zakona obuhvaća razloge zbog kojih se zakon donosi, pitanja koja se njime rješavaju, objašnjenje odredbi predloženog zakona, podatke o financijskim sredstvima potrebnim za provođenje zakona i o načinu osiguranja tih sredstava te druge važne okolnosti u vezi s pitanjima koja se zakonom uređuju.
NN 99/1995 • Predlagatelj zakona dužan je u obrazloženju konačnog prijedloga zakona navesti razlike izmedu rješenja koja predlaže u odnosu na rješenja iz prijedloga zakona, razloge zbog kojih su te razlike nastale te prijedloge i mišljenja koji su bili dani na prijedlog zakona, a koje predlagatelj nije prihvatio, uz navođenje razloga zbog kojih ih nije prihvatio.
NN 99/1995 • Kod podnošenja konačnog prijedloga zakona odgovarajuće se primjenjuju odredbe ovoga Poslovnika koje se odnose na prijedlog zakona.
NN 99/1995 • Predsjednik Zastupničkog doma upućuje konačni prijedlog zakona predsjednicima radnih tijela i svim zastupnicima te Vladi kad nije predlagatelj.
NN 99/1995 • Predsjednik matičnog radnog tijela i Odbora za zakonodavstvo dužni su konačni prijedlog zakona uvrstiti u dnevni red sjednice radnog tijela i provesti raspravu te podnijeti pisano izvješće Zastupničkom domu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 33/02, Broj 70/08,
Broj 111/97, Broj 149/09,
Broj 98/01, Broj 70/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE