PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 99/1995 • Ako se konačnim prijedlogom zakona stvaraju materijaln obveze za državu i jedinice lokalne samouprave Zastupnički dom ne može odlučivati o konačnom prijedlogu zakona prije nego utvrdi da se za ispunjenje tih obveza mogu osigurati financijska sredstva.
NN 99/1995 • Ako se konačnim prijedlogom zakona predviđa da će pojedine njegove odredbe imati povratno djelovanje, na osnovi posebnog obrazloženja predlagatelja zakona i izvješća matičnog radnog tijela i Odbora za zakonodavstvo posebno će se ocijeniti i zaključkom utvrditi da za povratno djelovanje predloženih odredbi zakona postoje osobito opravdani razlozi. Bez toga se ne može pristupiti odlučivanju o povratnom djelovanju zakonskih odredbi.
NN 99/1995 • Rasprava o konačnom prijedlogu zakona na sjednici Zastupničkog doma
NN 99/1995 • Drugo čitanje zakona je drugi dio u postupku donošenja zakona koji se provodi na sjednici Zastupničkog doma.
NN 99/1995 • Drugo čitanje zakona obuhvaća uvodno izlaganje predlagatelja, raspravu o stajalištima radnih tijela, raspravu o mišljenju odnosno prethodnom mišljenju Županijskog doma, raspravu o podnesenim amandmanima, odlučivanje o amandmanima i donošenje zakona.
NN 99/1995 • Predlagatelj zakona, odnosno njegov predstavnik može na početku rasprave podnijeti uvodno usmeno izlaganje i kratko dopunsko obrazloženje prijedloga, a kad konačni prijedlog zakona sadrži odredbe s povratnim djelovanjem dužan je posebno obrazložiti zašto se predlaže povratno djelovanje tih odredbi.
NN 99/1995 • Predlagatelj zakona ima pravo uzimati riječ u tijeku cijele rasprave; davati objašnjenje, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o podnesenim amandmanima i o izraženim mišljenjima i primjedbama. Predsjednik ili predsjedatelj Zastupničkog doma dužan je predlagatelju dati riječ kadgod on to zatraži.
NN 99/1995 • Predstavnik Vlade može tražiti riječ u tijeku rasprave o zakonu i kad Vlada nije predlagatelj. Ista prava ima i izvjestitelj matičnog radnog tijela i Odbora za zakonodavstvo.
NN 99/1995 • U tijeku rasprave o tekstu konačnog prijedloga zakona raspravlja se o prijedlogu po dijelovima, glavama, odnosno odjeljcima, a ako se na sjednici tako odluči i po člancima. U tijeku te rasprave odlučuje se i o podnesenim amandmanima.
NN 99/1995 • Rasprava o podnesenim amandmanima u pravilu se odvija cjelovito i odvojeno od usvajanja pojedinih amandmana, osim ako se ne odluči da se nakon rasprave o pojedinom amandmanu prijeđe na odlučivanje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 99/1995 • Nakon provedene rasprave i odlučivanja o amandmanima, odlučuje se o donošenju zakona.
NN 99/1995 • Treće Čitanje zakona je poseban dio u postupku donošenja zakona koji se provodi na sjednici Zastupničkog doma, a provodi se iznimno po odluci Zastupničkog doma. Treće čitanje zakona provodi se uz uvjete i po postupku propisanom ovim Poslovnikom za drugo čitanje.
NN 99/1995 • Prijedlog za izmjenu ili dopunu konačnog prijedloga zakona podnosi se pisano u obliku amandmana uz obrazloženje.
NN 99/1995 • Pravo podnošenja amandmana ima svaki zastupnik u Zastupničkom domu, radno tijelo toga doma, Vlada i Županijski dom u obliku mišljenja, odnosno prethodnog mišljenja datog o zakonu o kojem se raspravlja i odlučuje u Zastupničkom domu.
NN 99/1995 • Amandman se upućuje predsjedniku Zastupničkog doma, a predsjednik Zastupničkog doma ga prije odlučivanja dostavlja zastupnicima.
NN 99/1995 • Predsjednik Zastupničkog doma dostavlja podnesene amandmane predlagatelju zakona i Vladi kad ona nije predlagatelj zakona.
NN 99/1995 • Podnesene amandmane predsjednik Zastupničkog doma upućuje i matičnom radnom tijelu te Odboru za zakonodavstvo da dostave svoja izvješća s mišljenjima i prijedlozima o njima.
NN 99/1995 • Iznimno, ako se većina nazočnih zastupnika s tim složi, zastupnik može podnijeti amandman na konačni prijedlog zakona i na sjednici, u tijeku rasprave. I takav amandman podnosi se u pisanom obliku uz potrebno obrazloženje.
NN 99/1995 • Predlagatelj zakona može podnositi amandmane sve do zaključenja rasprave.
NN 99/1995 • Vlada može, do zaključenja rasprave, podnositi amandmane na konačni prijedlog zakona i kada ona nije predlagatelj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 81/03, Broj 103/05,
Broj 129/09, Broj 19/93,
Broj 64/09, Broj 30/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE