PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-12-99-1649 NN 99/1995

• Ako se konačnim prijedlogom zakona stvaraju materijaln obveze za državu i jedinice lokalne samouprave Zastupnički dom ne može odlučivati o konačnom prijedlogu zakona prije nego utvrdi da se za ispunjenje tih obveza mogu osigurati financijska sredstva.


Propis NN 99/1995

• Ako se konačnim prijedlogom zakona predviđa da će pojedine njegove odredbe imati povratno djelovanje, na osnovi posebnog obrazloženja predlagatelja zakona i izvješća matičnog radnog tijela i Odbora za zakonodavstvo posebno će se ocijeniti i zaključkom utvrditi da za povratno djelovanje predloženih odredbi zakona postoje osobito opravdani razlozi. Bez toga se ne može pristupiti odlučivanju o povratnom djelovanju zakonskih odredbi.


Propis NN 99/1995

• Rasprava o konačnom prijedlogu zakona na sjednici Zastupničkog doma


Propis NN 99/1995

• Drugo čitanje zakona je drugi dio u postupku donošenja zakona koji se provodi na sjednici Zastupničkog doma.


Propis NN 99/1995
• Drugo čitanje zakona obuhvaća uvodno izlaganje predlagatelja, raspravu o stajalištima radnih tijela, raspravu o mišljenju odnosno prethodnom mišljenju Županijskog doma, raspravu o podnesenim amandmanima, odlučivanje o amandmanima i donošenje zakona.

Propis NN 99/1995
• Predlagatelj zakona, odnosno njegov predstavnik može na početku rasprave podnijeti uvodno usmeno izlaganje i kratko dopunsko obrazloženje prijedloga, a kad konačni prijedlog zakona sadrži odredbe s povratnim djelovanjem dužan je posebno obrazložiti zašto se predlaže povratno djelovanje tih odredbi.

Propis NN 99/1995 • Predlagatelj zakona ima pravo uzimati riječ u tijeku cijele rasprave; davati objašnjenje, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o podnesenim amandmanima i o izraženim mišljenjima i primjedbama. Predsjednik ili predsjedatelj Zastupničkog doma dužan je predlagatelju dati riječ kadgod on to zatraži.
Propis NN 99/1995 • Predstavnik Vlade može tražiti riječ u tijeku rasprave o zakonu i kad Vlada nije predlagatelj. Ista prava ima i izvjestitelj matičnog radnog tijela i Odbora za zakonodavstvo.
Propis NN 99/1995 • U tijeku rasprave o tekstu konačnog prijedloga zakona raspravlja se o prijedlogu po dijelovima, glavama, odnosno odjeljcima, a ako se na sjednici tako odluči i po člancima. U tijeku te rasprave odlučuje se i o podnesenim amandmanima.
Propis NN 99/1995 • Rasprava o podnesenim amandmanima u pravilu se odvija cjelovito i odvojeno od usvajanja pojedinih amandmana, osim ako se ne odluči da se nakon rasprave o pojedinom amandmanu prijeđe na odlučivanje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 99/1995 • Nakon provedene rasprave i odlučivanja o amandmanima, odlučuje se o donošenju zakona.
Propis NN 99/1995 • Treće Čitanje zakona je poseban dio u postupku donošenja zakona koji se provodi na sjednici Zastupničkog doma, a provodi se iznimno po odluci Zastupničkog doma. Treće čitanje zakona provodi se uz uvjete i po postupku propisanom ovim Poslovnikom za drugo čitanje.
Propis NN 99/1995 • Prijedlog za izmjenu ili dopunu konačnog prijedloga zakona podnosi se pisano u obliku amandmana uz obrazloženje.
Propis NN 99/1995 • Pravo podnošenja amandmana ima svaki zastupnik u Zastupničkom domu, radno tijelo toga doma, Vlada i Županijski dom u obliku mišljenja, odnosno prethodnog mišljenja datog o zakonu o kojem se raspravlja i odlučuje u Zastupničkom domu.
Propis NN 99/1995 • Amandman se upućuje predsjedniku Zastupničkog doma, a predsjednik Zastupničkog doma ga prije odlučivanja dostavlja zastupnicima.
Propis NN 99/1995 • Predsjednik Zastupničkog doma dostavlja podnesene amandmane predlagatelju zakona i Vladi kad ona nije predlagatelj zakona.
Propis NN 99/1995 • Podnesene amandmane predsjednik Zastupničkog doma upućuje i matičnom radnom tijelu te Odboru za zakonodavstvo da dostave svoja izvješća s mišljenjima i prijedlozima o njima.
Propis NN 99/1995 • Iznimno, ako se većina nazočnih zastupnika s tim složi, zastupnik može podnijeti amandman na konačni prijedlog zakona i na sjednici, u tijeku rasprave. I takav amandman podnosi se u pisanom obliku uz potrebno obrazloženje.
Propis NN 99/1995 • Predlagatelj zakona može podnositi amandmane sve do zaključenja rasprave.
Propis NN 99/1995 • Vlada može, do zaključenja rasprave, podnositi amandmane na konačni prijedlog zakona i kada ona nije predlagatelj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 81/03, Broj 103/05, Broj 129/09, Broj 19/93, Broj 64/09, Broj 30/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled