PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/1993 • Predsjednik Savjeta predstavlja Savjet, saziva sjednice i predsjedava im, brine o organizaciji rada i izvršavanju programa rada i odluka Savjeta.
NN 5/1993 • U okviru Savjeta, za pojedine oblasti sigurnosti u prometu osnivaju se sljedeći odbori:
NN 5/1993 • Odbori pripremaju akte i prethodno razmatraju pojedina pitanja iz oblasti sigurnosti u prometu, koja razmatra Savjet.
NN 5/1993 • Članovima Savjeta i odbora pripada naknada troškova (dnevnica i putni troškovi) koje imaju u svezi s radom u Savjetu ili odboru pod uvjetima koji se primjenjuju za državnu upravu.
NN 5/1993 • Savjet raspravlja o pojedinim pitanjima sigurnosti u prometu na zahtjev nadležnih ministarstava ili po vlastitoj inicijativi.
NN 5/1993 • Savjet donosi programe preventivnih aktivnosti sigurnosti u prometu i način njihova financiranja.
NN 5/1993 • Savjet koordinira aktivnosti sigurnosti u prometu koje u okviru svog djelokruga obavljaju nadležna ministarstva i druge organizacije.
NN 5/1993 • O zauzetim stavovima, datim mišljenjima i donesenim odlukama na sjednici Savjeta obavještavaju se organi i organizacije u čijem djelokrugu rada je predmetna djelatnost, odnosno na koje se odnose zauzeti stavovi, mišljenja ili odluke.
NN 5/1993 • Ako pojedini organi ili organizacije nisu suglasni sa zauzetim stavom, mišljenjem ili odlukom Savjeta koji su bitni za sigurnost u prometu, Savjet će upoznati Vladu Republike Hrvatske.
NN 5/1993 • Nadležna ministarstva i druge pravne organizacije iz čije nadležnosti su pitanja koja će se raspravljati na Savjetu dužni su Savjetu osigurati izvješća, podatke, dokumentaciju i potrebnu stručnu pomoć.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 5/1993 • Savjet u suglasnosti s ministrom pomorstva, prometa i veza donosi poslovnik o svom radu.
NN 5/1993 • Poslovnikom se u skladu sa Zakonom i ovom odlukom, uređuje način rada Savjeta i odbora.
NN 5/1993 • Temeljem članka 18. stavka 4. Zakona o oružju ("Narodne novine", broj 69/92.), i članka 107. Zakona o unutarnjim poslovima ("Narodne novine", broj 29/91. - pročišćeni tekst 73/91, 19/92. i 33/92.), ministar unutarnjih poslova Republike Hrvatske uz suglasnost ministra zdravstva Republike Hrvatske, donosi
NN 5/1993 • o određivanju zdravstvenih organizacija za obavljanje zdravstvenih pregleda djelatnika i građana za držanje ili držanje i nošenje oružja
NN 5/1993 • Preglede, u smislu Pravilnika o zdravstvenim pregledima za utvrđivanje zdravstvene sposobnosti za držanje i nošenje i pravilnu uporabu vatrenog oružja ("Narodne novine", broj 79/92.) obavljati će slijedeće zdravstvene organizacije:
NN 5/1993 • Ovo rješenje stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama".
NN 5/1993 • Ustavni sud Republike Hrvatske, na sjednici 2. prosinca 1992. godine, donio je
NN 5/1993 • Iz ustavne tužbe slijedi kako podnositeljica smatra da joj je presudom Općinskoga suda u Donjoj Stubici broj, P-390/88, Okružnoga suda u Zagrebu, broj Gž-4216/90 i Vrhovnoga suda Republike Hrvatske, broj Rev-905/1991, povrijeđeno, odredbom članka 48. stavka 4. Ustava Republike Hrvatske zajamčeno pravo nasljeđivanja. Stajalište o povredi ovog Ustavom utvrđenoga prava, podnositeljica zasniva na tvrdnji da oporuka, temeljem koje je ona pravo nasljeđivanja ostvarila, nije bila pravno valjana, te da je zbog takve oporuke dobila iz ostavinske imovine manje nego što joj je pripadalo. Utvrdivši da su ispunjeni uvjeti za podnošenje ustavne tužbe, utvrđeni člankom 28. Ustavnoga zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91), Ustavni sud je utvrdio da ova tužba nije osnovana. Ustavni sud je ispitivao osnovanost ove ustavne tužbe polazeći sa stajališta da se odredbom članka 48. stavka 4. Ustava, ne štite veličina i primjerenost nasljeđenoga dijela pojedinoga nasljednika. Ova ustavna odredba jamči zakonsku regulaciju prava nasljeđivanja i mogućnost zaštite toga prava pred mjerodavnim tijelima, a to podnositeljici ustavne tužbe nije bilo uskraćeno. U postupcima pred navedenim sudovima što su prethodili ovoj ustavnoj tužbi, Općinski sud u Donjoj Stubici utvrdio je da je oporuka podnositeljičina pokojnog oca, napravljena od strane suca toga suda, po iskazu ostavitelja i u nazočnosti dvaju svjedoka, bila pravno valjana, što je potvrdio i Okružni sud u Zagrebu, u povodu podnositeljičine žalbe, odnosno Vrhovni sud Republike Hrvatske, utvrdivši da izjavljena revizija nije osnovana. Navedene presude također su utvrdile da sporna oporuka ne vrijeđa tužiteljičino pravo na nužni dio. Dakle, podnositeljica ustavne tužbe je svoje pravo nasljeđivanja ostvarila temeljem oporuke, valjanost koje je ispitana u postupku u kojem joj je podnošenjem žalbe i izjavljivanjem revizije bilo omogućeno da se njezino zakonsko pravo ispita i zaštiti. Stoga je Ustavni sud Republike Hrvatske odlučio kao u izreci. Objava ove odluke temelji se na odredbi članka 20. stavka 1., Ustavnoga zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
NN 5/1993 • Na temelju točke IX. stavak 1. Sporazuma potpisanog između Vlade Republike Hrvatske, Saveza samostalnih sindikata Hrvatske, Hrvatske udruge sindikata, Konfederacije nezavisnih sindikata Hrvatske, Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja Hrvatske, Nezavisnog sindikata zaposlenih u osnovnom obrazovanju Hrvatske, Samostalnog sindikata radnika u grafičkoj, informativnoj i izdavačkoj djelatnosti Hrvatske, Republičkog sindikata radnika HPT-a i Sindikata radnika HEP-a ("Narodne novine", broj 76/92), generalni direktor Službe društvenog knjigovodstva Hrvatske objavljuje
NN 5/1993 • o prosječno isplaćenoj neto plaći po djelatniku u privredi Hrvatske za mjesec studeni 1992. godine
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 70/01, Broj 66/06,
Broj 26/02, Broj 37/08,
Broj 70/08, Broj 4/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE